Citat:
Ursprungligen postat av
MannenP
Livet är inte rättvist...Men tänk på att de finns många som har det sämre än dig så blir livet lite lättare.
Men har du länk till ditt påstående om hjälp med elräkningen? Det skulle verkligen vara rättvist med tanke på hur mycket skatt jag och andra villaägare betalat på våra elräkningar genom åren.
Livet är inte rättvisst kommer ni vidriga moderater med Haha. Då ändrar man samhälleet så det funkar bättre.
Du har inte betalat en krona i fastighetsavgift på 14 år knappt och fått ränteavdrag på mig som sparares bekostnad också, dra åt helvete.
Alla som talar om fri marknad, marknadshyror och sen är för elBIDRAG fär endast villaägare ska nackas.
Min boomer pensionärförälder ska inte ha elbidrag, denne kan sälja fastigheten och kan köpa en bostadrätt 2a i Tyresö centrum om den inte lagt undan pengar och frigöra utrymme för en familj med barn. En 2a på 55 m2 är stoort utrymme enligt nyliberalerna liksom-fb/kurt-sune i tråden och räcker gott, det räcker med bara 30-35 m2 för hyresgäster enligt dom.