2022-07-22, 13:46
Medlem
Dessa stökiga invandrare lider många av mindervärdskomplex när dom kommer till Sverige, flera framstående psykologer har förklarat detta.

Dom blev utkastade ifrån deras hemländer, klarade inte av att ge säkerhet eller mat på bordet till deras egna kvinnor & barn.

Det är vi Svenskar som gett deras kvinnor & barn detta - vi Svenskar är ett mycket starkare folk med lång och stolt historia - det är därför dom är så osäkra, speciellt 2ndra generation invandrare.
Citera
2022-07-22, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Säg de där i mitt ansikte jag ska pressish dig 300 lax ingen av din tönt kompis kan göra nått hhahahahah
Sen bygga upp hus i min land

bajshydda?
Citera
2022-07-22, 13:57
Medlem
theshades avatar
Detta är inget nytt för mig som svensk. De flesta svenskar vet nog om att blattar hatar oss, vill jag tro i alla fall.

Minns gymnasietiden då vi hade en blatte i klassen. På rasterna hängde han genast med den andra blatten i parallellklassen, och på lektionerna spelade han Allan och var jobbig för han kände sig udda, vilket han var. Han var ju blatte och hade svårt att bete sig som en civiliserad person. Vi svennar var dock schyssta och lät honom vara med trots sitt blattebeteende.

Jag kan förstå att ni ger varandra en förstående nick i en samling av svennar. Ni känner er så klart osäkra när ni är i minoritet. Det ligger väl i klankulturen där ett större antal är styrka. I mindre grupper känner ni er svagare och ensamma är ni riktigt rädda.

Vi svennar tittar på varandra och gör miner på ungefär samma sätt, men då kanske höjer på ögonbrynen, hymlar med ögonen eller så för att visa att vi också noterar att blatten beter sig sådär blattigt igen. Kan vara att ett par blattar står i kön på BK och beter sig. Vi bakom ser då menande på varandra. Eller i personalrummet på jobbet där man på radion berättar att det skett ännu en gruppvåldtäkt och alla sneglar mot Mohammed som inte bara är den sämst presterande på arbetsplatsen utan även är oförmögen att ta emot kritik av den kvinnliga chefen utan att bli kränkt.

Vi ser väl på er lite som förvuxna femåringar. Vi tycker lite synd om er eftersom ni är lite efterblivna och har svårt att hantera vardagliga problem utan att få raseriutbrott. Och ja, vi är väl lite rädda för er också eftersom när ni får raseriutbrott så är det helt besinningslösa sådana och ni är oberäkneligt våldsamma, åter igen ungefär som en femåring. En femåring fast mer driven av instinkter. Som en hund.

Att du skrivit ett så ilsket inlägg om att ni blattar minsann hatar oss också antyder en frustration över ett mindrevärdeskomplex. Du känner dig nog mindre värd, mindre kunnig och mindre kapabel än oss svennar frånsett att du är mer våldsbenägen och har fler våldsbenägna kusiner.

Vi svennar delar din uppfattning och ser ner på dig, men imponeras inte av våldskapitalet utan vill väl helst sätta er i zoo med de andra djuren som inte passar att ha i möblerade rum. Men det talar vi så klart inte högt om utan vi ser bara till att flytta när det blir lite för mycket blattar i området där vi bor. Så gör precis alla svenskar, även de som röstar för mer invandring.

Citat:
Ursprungligen postat av Flytefoam
Dessa stökiga invandrare lider många av mindervärdskomplex när dom kommer till Sverige, flera framstående psykologer har förklarat detta.

Dom blev utkastade ifrån deras hemländer, klarade inte av att ge säkerhet eller mat på bordet till deras egna kvinnor & barn.

Det är vi Svenskar som gett deras kvinnor & barn detta - vi Svenskar är ett mycket starkare folk med lång och stolt historia - det är därför dom är så osäkra, speciellt 2ndra generation invandrare.

Jag hade inte läst ditt inlägg innan men delar som du ser uppfattning. Blattar ger alltid uttryck för en slags nervös frustration. Samt överdrivet fokus på status och pengar, som för att kompensera för oförmågan att leva i ett civiliserat samhälle.
Senast redigerad av theshade 2022-07-22 kl. 14:03.
Citera
2022-07-22, 14:02
Medlem
LojtnantWerners avatar
som rasist så känner jag mig mycket mer trygg, jag förstår hur blattar är, och det skrämmer inte mig, men ni blattar måste förstå att ni är chanslösa i Sverige, ingen anställer er på meriter utan ni anställs bara för att det ska se bra ut, det måste skapa ett rätt stort mindervärdeskomplex hos er som ter sig i uttryck när ni ska brösta upp er som kycklingar och kalla folk för saker, bli utslängda av vakter, nekade att handla hos prostituerade, nekade kredit, nekade komma in på krogen eller kollad extra ofta hos polisen, det är för att ni beter er som ni gör.

enda jag håller med om är att svenskar ibland har ytliga diskussioner om keso/majonnäs och andra saker som ni inte förstår er på, för ni uppskattar inte värdet i det, men skäms ni inte när ni har mage att komma oinbjudna och sitta och tycka ni har rätt till saker som ni inte förtjänat?
Sverige är inte erat land

så.. när åker du hem TS?
Citera
2022-07-22, 14:08
Avstängd
Se det som en slangbella......
Blattarna kommer igen mer än vad svennar kan ana...(jag är svenne-banan sedan 60talet).
När "blattarna" tar över. Vilka tro ni de kommer att anställa. Lönnfeta morsgrisar som är lata. Eller sitt eget folk. Som brinner för att få en bättre framtid.....
Citera
2022-07-22, 14:11
Bannlyst
Filmen [The Lady of Heaven] kommer avslöja rötterna till odjur.
Citera
2022-07-23, 21:54
Medlem
Upplystkrigares avatar
Araber/MENA e ett jävla pack, invandrare ifrån andra delar av världen är lika förtjusta i er som svenskarna.
Ändå har ni mage att komma hit i horder för att sen klaga, uppriktigt sagt ÅK HEM till er moske och till era tält kvinnor.
Vidriga håriga unibrow lättkränkta med ert orc språk och stenålders mentalitet.
Pack är vad ni är!
Citera
2022-07-31, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Till alla er svennar därute så ska ni ha en sak klart för er. I olika sammanhang på arbetsplatser, med vänner, ute i stan, i offentliga sammanhang och på kollektivtrafiken, så håller vi blattar ihop. När svenskar beter sig överdrivet svenskt (så som vi blattar uppfattar typisk svennebeteende, ni bröder där ute fattar) så slänger jag vi ofta en blick gentemot den där närstående libanesiske 2:a generations brodern och han ger ett diskret nick till svar som tecken på full förståelse och tillit ifall en situation skulle uppstå. En känsla av tillit mellan oss, oss som inte tillhör den större massan i samhället.

T.ex. i grupparbeten i skolan eller på universitetet. Ni svennar märker det inte men det sker rakt framför era näsor. I en klass med 20 svennar å 4 blattar så blir vi väldigt glada när vi hamnar i samma grupp.

Varför denna glädje kanske du frågar dig. Jodå jag skall berätta för dig. Vi uppfattar er svenskar som tråkiga, stela och ofta överdrivet svennebanan. Ni börjar prata om era morgonpromenader med era golden retrievers och hur gott det sitter med kaffe efter den där frullen som bestod av wasa frukost med ekologisk keso på som din manliga fru tvingar i dig. Ingen fucking bryr sig.

Det finns sällan någon större broderskap mellan er svennar på samma sätt som vi blattar har. När vi hamnar i samma grupp på t.ex. ett seminarie så blir vi glada, vi klickar på fler nivåer och har ofta mer gemensamt. Våra livshistorier och familjehistorier är mer intressanta än er svennar. Vi gillar att prata och interagera med varann mer eftersom vi har samma nivå av respekt mot varandra redan från sekund 1 till skillnad från er svennar som ofta beter er falskt eller utan personlighet överhuvudtaget.

Ett annat exempel på hur vi oftare är emot dig, om du är svenne, jämfört med en blatte i samma situation. Om jag t.ex. går till BK för att köpa en whopper så står du där. En dryg svenne bakom kassan som tar fel på min beställning och verkar obekymrad. Direkt tänker vi blattar att du är en äcklig fucking rasse som kan gå och knulla sin egen mamma. Men den tanken varar ungefär lika länge som smygrassens (aKa average FBare) snabba rasistiska tankegång när han kliver in i taxin. Ganska fort dör denna känslan för att sedan bara ogilla er och vilja få våran mat. När ni gör fel så vänder vi oss om, skakar på huvudet och beklagar oss över hur patetiska ni är.

Om det vore en broder bakom kassan? Vi har överseende. Vi tänker att brodern har haft en hård dag på jobbet med en dryg chef som heter Anna-Karin och älskar kaffe samt hundar, hästar och yoga. Hon gillar också att be anställda göra saker åt henne som inte ingår i jobbet, t.ex. hämta kaffe åt henne. Fuck hans chef. Han blir lite sen med pommesen men jag ger han en liten "De lugnt" och that extra wink bara för att han ska veta att vi alla sitter i samma båt.

Vi blattar ser att ni svenskar ofta är rädda för oss och er feghet för oss samman, mot er, i större skala än ni tror. Vi ser ner på eran brist på självrespekt. Vi står rakryggade och tar inte skit i samhället, hur mycket ni än försöker ge oss.

Min poäng är att ofta, när du är i ett sammanhang och det finns iallafall två blattar så kommer vi ge varandra signaler om förståelse och solidaritet. Vi kommer per automatik ställa in oss mer negativt mot er svennar och mer positivt i överlag gentemot varandra.

Det spelar ingen roll om vi är adopterade, födda här eller utomlands. När vi ser varandra så identifierar vi varandra fort och håller ihop. Inget händer så inget behöver göras men vi håller ihop.

Många av er svennar är naiva och ser ner på oss som "äckliga korkade babbar som inte kan någonting och bara talar arabiska" men ert problem är att ni har väldigt fel. Vi babbar kan göra någonting och vi har någonting som ni svennar inte har. Stolthet. Ryggrad. Solidaritet. Och vi ser oss alla som separata från majoritetssamhället på något plan (gentemot svennarna dvs).

Till er bröder där ute, känner ni igen er i beskrivningen? Och till er svennar, om ni tycker att ni hatar oss invandrare hårt så anar ni inte hur många fler av oss det finns som hatar er lika mycket. Min fråga till dig, svenne, är hur du förhåller dig till detta? Hur beter du dig och tänker du i dessa situationer? Känner du dig hotad av oss? Om inte, varför det fega beteendet då?

Tråden är fullt seriös, hoppas mod inte gör som de tenderar, att hålla ihop med er suedis.

Mvh

(Denna tråden skapades tidigare men i fel delforum så gör ett nytt försök här!)

Om man nu ogillar allt som är svenskt så finns faktiskt alternativtet att lämna landet och flytta tillbaka
Citera
2022-08-07, 16:31
Medlem
Haha blattesvin som bråkar absolut hela tiden med varandra. Ta eran jävla Mongo dialekt och dra till ert eget Arabskitland.
Citera
2022-08-07, 16:38
Medlem
SkuttCobains avatar
Det är nog ett troll. Annars är du uppriktigt jävligt dum i huvudet och må vara den mest rasistiska på FB.
Citera
2022-08-12, 20:20
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Om man nu ogillar allt som är svenskt så finns faktiskt alternativtet att lämna landet och flytta tillbaka
Sparar ihop pengar för att göra just detta.
Citera
2022-08-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Sparar ihop pengar för att göra just detta.

Låter helt fantastiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in