2022-07-22, 13:02
Medlem
Vi ska ta över de här horungelandet broder
Låt tiden visa dom här fittorna svennarna
Dom står alltid ensamma de lätt att vända dom emot varandra
Svennen kan inte ens gruppera sig med fler än 3 dom börjar bråka med varandra utan anledning sen alla blir ensamma igen
Citera
2022-07-22, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Vi ska ta över de här horungelandet broder
Låt tiden visa dom här fittorna svennarna
Dom står alltid ensamma de lätt att vända dom emot varandra
Svennen kan inte ens gruppera sig med fler än 3 dom börjar bråka med varandra utan anledning sen alla blir ensamma igen

Sluta trolla din lilla blatte och ockupant som inte ens kan sköta ditt egna land. Flytta bara hem och bygg upp ditt land. Hur svårt kan vara? Ingen svensk flyttar till era länder eftersom vi avskyr er.
Citera
2022-07-22, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Sluta trolla din lilla blatte och ockupant som inte ens kan sköta ditt egna land. Flytta bara hem och bygg upp ditt land. Hur svårt kan vara? Ingen svensk flyttar till era länder eftersom vi avskyr er.

Säg de där i mitt ansikte jag ska pressish dig 300 lax ingen av din tönt kompis kan göra nått hhahahahah
Sen bygga upp hus i min land
Citera
2022-07-22, 13:12
Bannlyst
Citat:
Säg de där i mitt ansikte jag ska pressish dig 300 lax ingen av din tönt kompis kan göra nått hhahahahah
Sen bygga upp hus i min land

Du låter som en semit. Juvelhandlare besläktat med apor. Nej, tack. Jag kommer aldrig köp ditt smuts.
Citera
2022-07-22, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Du låter som en semit. Juvelhandlare besläktat med apor. Nej, tack. Jag kommer aldrig köp ditt smuts.

Som du vill då jag ska ta din kompis du ska inte säga nått
Citera
2022-07-22, 13:24
Bannlyst
Citat:
Som du vill då jag ska ta din kompis du ska inte säga nått

Jag har redan sagt nåt. I Sverige ska det bo det svenska folket i. Några blattar, om dom älskar vårat land så mycket kan kanske få stanna. Inte mer en 1 procent om 500 år. Och då ska dom vara ointegrerade blattar som driver en krog till exempel.

Sverige ska bestå till 99 procent av etniska svenskar eller nordeuropéer.
Citera
2022-07-22, 13:25
Medlem
Cybrminds avatar
Klagar på att svennar är fjantiga osv men samtidigt så suger blattar av chefer och slår sina kvinnor eftersom dem egentligen skäms över att vara bottenskrapet i evolutionen
Citera
2022-07-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Klagar på att svennar är fjantiga osv men samtidigt så suger blattar av chefer och slår sina kvinnor eftersom dem egentligen skäms över att vara bottenskrapet i evolutionen

Svennarna slår sin fru mer
Citera
2022-07-22, 13:34
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Svennarna slår sin fru mer

Aldrig sett eller hört om normalt funtade svennar som slår sina fruar.

Annat när det är alkolister och Nazister/Kommunister
Citera
2022-07-22, 13:35
Medlem
CockWitchs avatar
Det vet jag väl att ni beter er som flockdjur och hyenor. Trodde du att du kom med en nyhet?
Citera
2022-07-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Aldrig sett eller hört om normalt funtade svennar som slår sina fruar.

Annat när det är alkolister och Nazister/Kommunister

Halva Sverige alkoholister andra halva nazister. Alla svenne slår sin fru
Citera
2022-07-22, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Till alla er svennar därute så ska ni ha en sak klart för er. I olika sammanhang på arbetsplatser, med vänner, ute i stan, i offentliga sammanhang och på kollektivtrafiken, så håller vi blattar ihop. När svenskar beter sig överdrivet svenskt (så som vi blattar uppfattar typisk svennebeteende, ni bröder där ute fattar) så slänger jag vi ofta en blick gentemot den där närstående libanesiske 2:a generations brodern och han ger ett diskret nick till svar som tecken på full förståelse och tillit ifall en situation skulle uppstå. En känsla av tillit mellan oss, oss som inte tillhör den större massan i samhället.

Ohh shit Maaaan! Real gangsta thugs! Wooooow!

Du menar att när du är rädd för att åka på pisk utav svenne, för du vet att han skulle kunna strypa dig och knulla dig i munnen tills du blir en flicka.. Så står du och din brooor OngoBongo och blinkar lite menande till varandra.. Sheeeeeet maaaaawn!

WOW!

THUUUUUGS!

För yao yao yao! Du vet ju hur mycket skit alla svenskar sitter och snackar om er niggUS hela dagarna...

Eller är det kanske tvärtom?

Spoiler alert: Vi svenskar sitter inte under dagarna o snackar skit om några blattar.. Ni syns inte ens till på våran radar.. Ni är som överdramatiska inavlade och stökiga spädbarn.. När vi umgås sitter vi och snackar hobbys eller bilar..

O i helgen ska jag ha analsex med din morsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in