2022-07-26, 08:42
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Har Dumpen haft fiskare som varit admin i pedofilgrupper, har du någon källa skulle vara intressant att läsa själv.

Nämns t.ex i inlägg (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Målen helgar medlen…
Citera
2022-07-26, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Nämns t.ex i inlägg (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Målen helgar medlen…
Var står det att Dumpen har skickat barnporr?
Citera
2022-07-26, 09:06
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jag har väldigt svårt att greppa hur den här myten om att Dumpen skickar barnporr hela tiden lever vidare på flashback. Vi vet väl alla vid detta laget att Dumpen skickar bilder på mansstjärtar, armveck och armålor. Gäddorna är sexuellt hyperaktiva, vissa är oskulder och en del är sexuellt utsvulta och skulle säkert onanera på en damsadel så fort de fick chansen, det krävs bara lite naken hud och i tron om att det är ett barn så går de igång våldsamt. Jag beundrar Dumpens skicklighet i det är, dom har så att säga porriga fingrar med den expertis som fiskarna har i att lura till sig dessa äckel.

Finns en hel del som tror att jorden är platt också, finns tom en tråd här om det.
Att jorden är platt är lika troligt som att dumpen talar sanning, man väljer att efter sitt eget förstånd tro på det man vill.

Jag tror fiskarna som ofta själva blivit "utsatta" för något och därmed haft ett liv i missbruk och annat elände.
Jag tror nog att för att få ut hämnd och snärja fula gäddor är det nog ganska lätt att ta till tvivelaktiga metoder.
Ingen vet ju egentligen vad som skickats, chatloggarna är ju censurerade och det kompromenterade är bortklippt (dock inte kukbilderna), gäddorna själva lär ju knappast gå i polemik av givna orsaker och berätta vad som verkligen skickats.
Senast redigerad av goofer 2022-07-26 kl. 09:13.
Citera
2022-07-26, 09:12
Medlem
goofers avatar
Denna länken är till Granit och andra som tillber dumpen
https://dumpen.se/2021/09/30/vi-backar-bara-nar-vi-tar-sats-inte-for-kansliga/
Så nu har du dumpens eget ord på att de sitter som admin i en pedofilgrupp och mottar stora mängder övergreppsmatrial.

Svara inte med en fråga den här gången men lämna gärna en kommentar om vad du tycker om dumpens moral.

Sen Granit66 tycker jag du skall vara försiktig med att påskina att folk ljuger!

Tack till dig som grävde fram länken jag hade själv letat länge och det är jävligt trist att bli beskylld som lögnare.
Citera
2022-07-26, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Denna länken är till Granit och andra som tillber dumpen
Så nu har du dumpens eget ord på att de sitter som admin i en pedofilgrupp och mottar stora mängder övergreppsmatrial.

Svara inte med en fråga den här gången men lämna gärna en kommentar om vad du tycker om dumpens moral.

Sen Granit66 tycker jag du skall vara försiktig med att påskina att folk ljuger!

Tack till dig som grävde fram länken jag hade själv letat länge och det är jävligt trist att bli beskylld som lögnare.

Och vad står det att Dumpen har skickat barnporr? Det är stor skillnad att få barnporr skickat till sig och att själv skicka barnporr.
Du kanske inte tycker att det är så stor skillnad men det ena, att få barnporr skickat till sig är inte olagligt medans det är olagligt att skicka barnporr.

Du trodde att du hade nåt där men bättre lycka nästa gång.
Citera
2022-07-26, 09:24
Medlem
Citat:
Finns en hel del som tror att jorden är platt också, finns tom en tråd här om det.
Att jorden är platt är lika troligt som att dumpen talar sanning, man väljer att efter sitt eget förstånd tro på det man vill.

Jag tror fiskarna som ofta själva blivit "utsatta" för något och därmed haft ett liv i missbruk och annat elände.
Jag tror nog att för att få ut hämnd och snärja fula gäddor är det nog ganska lätt att ta till tvivelaktiga metoder.
Ingen vet ju egentligen vad som skickats, chatloggarna är ju censurerade och det kompromenterade är bortklippt (dock inte kukbilderna), gäddorna själva lär ju knappast gå i polemik av givna orsaker och berätta vad som verkligen skickats.

Alla dessa inlägg men ännu inte ett enda bevis. Du tror en jävla massa saker men inte ett enda bevis för det du säger stämmer. När får vi se nåt annat än fria fantasier från din sida?
Citera
2022-07-26, 09:25
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Och vad står det att Dumpen har skickat barnporr? Det är stor skillnad att få barnporr skickat till sig och att själv skicka barnporr.
Du kanske inte tycker att det är så stor skillnad men det ena, att få barnporr skickat till sig är inte olagligt medans det är olagligt att skicka barnporr.

Du trodde att du hade nåt där men bättre lycka nästa gång.
Du va tvungen att börja med en fråga ändå..
Sicken tomte
Citera
2022-07-26, 09:26
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Alla dessa inlägg men ännu inte ett enda bevis. Du tror en jävla massa saker men inte ett enda bevis för det du säger stämmer. När får vi se nåt annat än fria fantasier från din sida?
Men för helvete du kan väl läsa innantill på länken som både jag och en annan användare postat.
De sitter ju som admin I en pedofilgrupp!
Citera
2022-07-26, 09:29
Medlem
goofers avatar
Dumpens medarbetare sitter som admin i en pedofilgrupp där övergrepp delas mellan användarna.

Skall ni ändå förneka att det stämmer eller skall det bara tystas ner?

Vore fint att se om någon kan försvara detta

Och detta är förmidligen bara toppen på isberget, det finns säkert mer under ytan som inte bubblat upp än.
Citera
2022-07-26, 09:30
Avslutad
Den senaste pedofilen spindelmannen var enkel att hitta då han använder sitt efternamn och namn på wickr till dumpen fiskaren .Eftersom han verkar vara så ointelligent att han även uppger sin exakta ålder hittar man han på ratsit direkt.
Polisen borde ju åka och kolla vad han har i sin dator,fyfan.
Hans mobilnummer är ju där också på ratsit.

Han vill våldta försvarslösa sjuåringar. Det är så jävla sjukt att man mår fysiskt illa.
Senast redigerad av Hinku 2022-07-26 kl. 09:44.
Citera
2022-07-26, 09:33
Medlem
Citat:
Men för helvete du kan väl läsa innantill på länken som både jag och en annan användare postat.
De sitter ju som admin I en pedofilgrupp!

Jag antar att du har något mer att komma med för att vara admin i en pedofilgrupp antar jag är alldeles utmärkt om man som Dumpen vill komma åt pedofiler. Och det är inte olagligt heller.

Kom igen nu det var ett jävligt svagt argument.
Citera
2022-07-26, 09:34
Avslutad
Citat:
Dumpens medarbetare sitter som admin i en pedofilgrupp där övergrepp delas mellan användarna.

Skall ni ändå förneka att det stämmer eller skall det bara tystas ner?

Vore fint att se om någon kan försvara detta

Och detta är förmidligen bara toppen på isberget, det finns säkert mer under ytan som inte bubblat upp än.

Är det olagligt att vara admin i en pedofilgrupp? Trodde det vara själva spridandet som var olagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in