2022-07-19, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Det kanske är fel att ens tänka i banorna kring vad de faktiska effekterna är av Dumpens handlande?
Eller det kanske inte spelar någon roll ifall det faktiskt skadar fler barn än det hjälper i slutändan så länge det resulterar i en ny gädda till morgonkaffet?

Men det vore väl bra om gäddgubbarna slutade chatta sexuellt med barn under femton och att de lät bli att dyka upp efter att ha planerat ett bra tag med att våldta barnen.

Det är ju självklart det bästa, men de här gubbarna tänker inte på sin familj eller några barn. Men de kan ju alltid börja så ordnar det sig nog till det bästa.
Citera
2022-07-19, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Exakt vilka argument är det? När man läser dina inlägg är det bara en massa vaga ideer om vad som eventuellt skulle kunna hände i framtiden. Det går inte att bemöta din fantasier eller spekulationer.

Det är sådant som följer utav det som forskningen visar att extrem stigmatisering av dessa individer kan leda till. Argumenten har jag framfört i majoriteten av de inlägg jag tidigare skrivit vilket också andra har tagit upp tidigare.
Citera
2022-07-19, 15:53
Medlem
Citat:
Det är sådant som följer utav det som forskningen visar att extrem stigmatisering av dessa individer kan leda till. Argumenten har jag framfört i majoriteten av de inlägg jag tidigare skrivit vilket också andra har tagit upp tidigare.
Som jag trodde hade du inga egna argument nej.
Citera
2022-07-19, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men det vore väl bra om gäddgubbarna slutade chatta sexuellt med barn under femton och att de lät bli att dyka upp efter att ha planerat ett bra tag med att våldta barnen.

Det är ju självklart det bästa, men de här gubbarna tänker inte på sin familj eller några barn. Men de kan ju alltid börja så ordnar det sig nog till det bästa.

Ja, så länge som det stannar där och inte resulterar i farligare individer och inte drabbar väldigt många runtomkring i onödan.

Det som jag möjligtvis kan ge Dumpen cred för är ju att de exponerat problemet så att andra kan se allvaret och kanske göra något bra åt det. Det jag ställer mig emot är sättet de gör det på.
Citera
2022-07-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Källa på exakt det du påstår tack.
Men läs loggen och dra dina egna slutsatser.
Citera
2022-07-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Som jag trodde hade du inga egna argument nej.

Ska jag behöva skriva en hel bok och upprepa allt jag tidigare skrivit i varje inlägg?
Citera
2022-07-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Men läs loggen och dra dina egna slutsatser.
Jag har gjort det, därav mitt inlägg.
Citera
2022-07-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ska jag behöva skriva en hel bok och upprepa allt jag tidigare skrivit i varje inlägg?

Du hänvisar till "forskning" när det redan har avhandlats 1000 gånger tidigare i tråden att det inte finns någon forskning på dumpen. Om jag har fel vänligen länka till den här

Den forskningen du och andra peddokramare hänvisar är mycket tveksam då den bygger på att alla pedofiler egentligen inte vill våldta barn utan dom vill egentligen ha vård.
Citera
2022-07-19, 16:18
Medlem
Vad hände med gädda 120, juristen som skrev här i tråden. Du kan väl berätta vad som hände när din arbetsgivare fick reda på dina förehavanden, du blev ju bortplockad från företagets hemsida.
Citera
2022-07-19, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida
Vad hände med gädda 120, juristen som skrev här i tråden. Du kan väl berätta vad som hände när din arbetsgivare fick reda på dina förehavanden, du blev ju bortplockad från företagets hemsida.
Men var det verkligen #120 som skrev här då?
Citera
2022-07-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Kunde ge mig fan på att du är vaken redan.
Använd de små grå och försök förstå vad folk skriver.
Gäddorna skiter I om flickorna är 14, 15 eller 16!
Men dumoen skriver 14 för att lura in dem på olagligheter.
Skriver de 15 på det fiktiva barnet är det ju inte ens ett brott.
Du verkar ha ovanligt dåligt förstånd, eller trög på ren svenska.

Det kan ju vara men de försöker enbart få tag på de som vill våldta barn.

Vad har det med apelsiner att göra?
Citera
2022-07-19, 16:29
Medlem
Kryptiskt inlägg av Sara på facebook nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in