Citat:
Ursprungligen postat av
Beckombergalandet
Jag har väldigt svårt att greppa hur den här myten om att Dumpen skickar barnporr hela tiden lever vidare på flashback. Vi vet väl alla vid detta laget att Dumpen skickar bilder på mansstjärtar, armveck och armålor. Gäddorna är sexuellt hyperaktiva, vissa är oskulder och en del är sexuellt utsvulta och skulle säkert onanera på en damsadel så fort de fick chansen, det krävs bara lite naken hud och i tron om att det är ett barn så går de igång våldsamt. Jag beundrar Dumpens skicklighet i det är, dom har så att säga porriga fingrar med den expertis som fiskarna har i att lura till sig dessa äckel.
Finns en hel del som tror att jorden är platt också, finns tom en tråd här om det.
Att jorden är platt är lika troligt som att dumpen talar sanning, man väljer att efter sitt eget förstånd tro på det man vill.
Jag tror fiskarna som ofta själva blivit "utsatta" för något och därmed haft ett liv i missbruk och annat elände.
Jag tror nog att för att få ut hämnd och snärja fula gäddor är det nog ganska lätt att ta till tvivelaktiga metoder.
Ingen vet ju egentligen vad som skickats, chatloggarna är ju censurerade och det kompromenterade är bortklippt (dock inte kukbilderna), gäddorna själva lär ju knappast gå i polemik av givna orsaker och berätta vad som verkligen skickats.