2022-08-02, 23:41
Medlem
mr.demons avatar
Nu får du för helvete ge dig Patrik.

Patrik, varför då?

För du är så jävla dum i skallen.

Patrik. Och du som sexchattar med 13 åringar.

Vilket peddo.
Citera
2022-08-02, 23:47
Medlem
Undra vad smygbögarna tycker är värst, bli uthängda som smygbögar eller gäddor?
Citera
2022-08-02, 23:47
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
"Kuklås", fantastiskt uttryck. Kommer bli en klassiker garanterat. Patriks och min stad. Vid den stationen har jag varit på fyllan vid flera tillfällen. Inget kebabområde direkt.

Då behövde du kanske inte anstränga dig lika mycket som jag fick göra för att hitta gäddans ”slutstation” och förmodade hemadress
Citera
2022-08-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Då behövde du kanske inte anstränga dig lika mycket som jag fick göra för att hitta gäddans ”slutstation” och förmodade hemadress

Knappast. Jag kan Göteborg i sömnen och det har blivit en skitstad ja. Får tacka MP och S för det. Fullproppat med sysslolösa skäggbarn.

Denna var en av Dumpens bästa hittills. Favoriten är fortfarande gubben som bara skulle käka hamburgare och myntade uttrycket "Lilla gumman".

Tack Dumpen
Citera
2022-08-03, 00:02
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Lär ju inte ta särskilt lång tid med identifieringen av senaste gäddan om det var hans egen port han gick in i.
Citera
2022-08-03, 00:55
Medlem
Beckombergalandets avatar
Gädda #130. Ingen tvekan om att det är ett svin. Smaklös, billig, oanständig och okultiverad skitgubbe. Men så förbannat tråkig och dammig konfrontation. Den för ett kort ögonblick sedan imamgäddan var mycket rolig i jämförande, men det här var minsann bara fekalier. Dumpens böggäddor blir alla tråkiga i framförandet som en däven fjärt i Missisippi. What???
Citera
2022-08-03, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Gädda #130. Ingen tvekan om att det är ett svin. Smaklös, billig, oanständig och okultiverad skitgubbe. Men så förbannat tråkig och dammig konfrontation. Den för ett kort ögonblick sedan imamgäddan var mycket rolig i jämförande, men det här var minsann bara fekalier. Dumpens böggäddor blir alla tråkiga i framförandet som en däven fjärt i Missisippi. What???

Du får inga äkta Allah akbar-gubbar på Dumpen, trodde du verkligen det? Nån kristen kanske slinker in som han med jackan men inte mer. Du har väldigt höga krav på Dumpen och dessa kommer inte infrias, bara så du vet.

Skulle Dumpen ge sig på en i en sån släkt så blir det konsekvenser. Hela släkten skulle förklara fullt krig mot Dumpen och Dumpen skulle förlora.

Han var ingen imam lilla du.

Du får nöja dig med dina gays, sorry. Det är bög-svenne som gäller just nu.
Citera
2022-08-03, 02:44
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du får inga äkta Allah akbar-gubbar på Dumpen, trodde du verkligen det? Nån kristen kanske slinker in som han med jackan men inte mer. Du har väldigt höga krav på Dumpen och dessa kommer inte infrias, bara så du vet.

Skulle Dumpen ge sig på en i en sån släkt så blir det konsekvenser. Hela släkten skulle förklara fullt krig mot Dumpen och Dumpen skulle förlora.

Han var ingen imam lilla du.

Du får nöja dig med dina gays, sorry. Det är bög-svenne som gäller just nu.

Skönt att höra en expert inom ämnet. Vi får helt enkelt nöja oss med Pizza bagare. I min mening är det lite samma sak.
Citera
2022-08-03, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Lite info från filmen.

Dialekt: Värmlänning
Område i Gbg: Bor i Bellevue
Gatunummer: 4A
Kynne: Extrovert

Förstår inte hur du kan få det till värmländska? Man hör klart och tydligt att det är västgötska som gubben pratar. Troligtvis Lidköping eller Skara-området.
Citera
2022-08-03, 07:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Förstår inte hur du kan få det till värmländska? Man hör klart och tydligt att det är västgötska som gubben pratar. Troligtvis Lidköping eller Skara-området.
Han är född och uppvuxen i Vänersborg.
Citera
2022-08-03, 08:37
Medlem
StigEngstroms avatar
Haha nu kom den första gruff och bråk-konfrontationen, tidigare är det väl bara snömorfar som börjat vifta litegrann.
Patrik och Sara briljerar, får honom verkligen förbannad med allt tjat om kuklås
Citera
2022-08-03, 08:38
Medlem
huggormenstids avatar
Gädda 130 hade många bra argument. Vilket är området som de tog han? Kände inte igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in