2022-07-26, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Är det fel på 21-åringar? Pedofil kanske, då är det bara barn som gäller?

Det är imponerande från Patriks sida om det stämmer.

Inte det minsta fel på 21-åringar. En lina och en 21-åring blondin i handen är varje killes dröm.
Citera
2022-07-26, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Klart dem kan, de har ju förstört innan;

Källa; https://www.expressen.se/nyheter/annas-sambo-hangdes--ut-av-dumpen-tog-sitt-liv/
Vilka jävla klappmongon, hoppas de är nöjda. Och hoppas VERKLIGEN att de har skickat pedofilmammans uppgifter till polisen för där är det ett riktigt övergrepp som sker.

Man slutar aldrig att förvånas.
Citera
2022-07-26, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det är inte personen i så fall ensam om, det är ganska många som tror det. Och det är ganska logiskt att tro det med.
Det är många som tror på Jultomten också. Jag föredrar fakta och det finns inga bevis för att Dumpen har spridit barnporr.
Citera
2022-07-26, 07:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vilken tråkig känsla, jag förstår att det måste vara tufft för dig att känna så.
Om du vill kan du få numret till en jättebra stödlinje så du kan tala ut om det, och fortsätta kriga för Dumpen.

Men en liten fråga, vart är alla dessa pedofilbeskyddarna du reagerar på hela tiden?

Du är fan den värsta. Känner du kanske igen det här?

Visst, vissa säger som jag, att det inte är fel att vara pedofil,
Citera
2022-07-26, 07:11
Medlem
Ingen som reagerat på att Audi åkte runt på STCC med "Dumpen.se" på två bilar?
Citera
2022-07-26, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Vilka jävla klappmongon, hoppas de är nöjda. Och hoppas VERKLIGEN att de har skickat pedofilmammans uppgifter till polisen för där är det ett riktigt övergrepp som sker.

Man slutar aldrig att förvånas.
Ungefär så ja.. Blir intressant att se hur många som lagförs i den här "pedofilringen"
Citera
2022-07-26, 07:44
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Fast är det ett antagande? Tror mig ha läst inlägg tidigare i tråden där det har efterfrågats.
Att anta saker är vad de flesta människor håller på med. Radhuslivet antar inte samma sak som jag. Benämner dock Dumpen som vi så då antar jag att radhuset är kopplad till Dumpen så då kanske hen själv kan svara på frågan: Hade Dumpen chansen att sätta dit en pedofilmamma men valde gäddan istället?
Citera
2022-07-26, 07:44
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Patrik lever livet som svenska män suktar.

Patrik lever knappast något Silfverbielke -liv, även om hans nuppande med unga donnor säkert väcker visst avund.

Puttes för, och nackdel har alltid varit hans skiter väl i det attityd. Han försvarar glatt Kill your local pedophile merch, är fattig som en kyrkråtta och bjuds aldrig in som expertkommentator med Kajsa eller C -kändis i Kanal Åttas senaste satsning. Hans val kommer med ett pris.
Citera
2022-07-26, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nja Patrik har en historik hos Skatteverket som inte är av denna värld. Snygg-Sara har väl kanske inte alltid gjort rätt för sig men Sara försöker trots allt. Hen gör det bra via Dumpen!

Moral och heder ska nog inte förekomma i samma text med Dumplingarna

Man kan ringa Skatteverket och kolla upp Patrik, mums mums. Hen borde knappt ha råd med kamouflage-byxorna som hen alltid bär.

Patrik 56 och nya blonda flickvännen 21?

Men Patrik Sjöberg gör ett bra jobb med Dumpen och tjänar pengar här och har därmed råd med både brallor, förtäring och lite lustgas till mötena. Du hävdar att Patrik är bankrutt, visst borde han vara rik som ett troll han är ju värlsmästare i idrott? Pratar du verkligen sanning nu.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-07-26 kl. 08:02.
Citera
2022-07-26, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Det är många som tror på Jultomten också. Jag föredrar fakta och det finns inga bevis för att Dumpen har spridit barnporr.
Jag har väldigt svårt att greppa hur den här myten om att Dumpen skickar barnporr hela tiden lever vidare på flashback. Vi vet väl alla vid detta laget att Dumpen skickar bilder på mansstjärtar, armveck och armålor. Gäddorna är sexuellt hyperaktiva, vissa är oskulder och en del är sexuellt utsvulta och skulle säkert onanera på en damsadel så fort de fick chansen, det krävs bara lite naken hud och i tron om att det är ett barn så går de igång våldsamt. Jag beundrar Dumpens skicklighet i det är, dom har så att säga porriga fingrar med den expertis som fiskarna har i att lura till sig dessa äckel.
Citera
2022-07-26, 08:19
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jag har väldigt svårt att greppa hur den här myten om att Dumpen skickar barnporr hela tiden lever vidare på flashback.

Dumpen har tidigare skrivit att deras fiskare bl.a sitter som admin i byta övergreppsmaterial forum. Dumpen beskrev även hur de försökte kontakta Polisen för att förklara vilket material som delades i pedofilgruppen som fiskaren var admin i och bad om hjälp. Gick väl sådär…
Citera
2022-07-26, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Dumpen har tidigare skrivit att deras fiskare bl.a sitter som admin i byta övergreppsmaterial forum. Dumpen beskrev även hur de försökte kontakta Polisen för att förklara vilket material som delades i pedofilgruppen som fiskaren var admin i och bad om hjälp. Gick väl sådär…
Har Dumpen haft fiskare som varit admin i pedofilgrupper, har du någon källa skulle vara intressant att läsa själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in