2022-07-25, 22:06
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Är inte ett dugg förvånad. Odjur som går på försvarslösa barn brukar inte få det lätt.
Titta bara på hur mycket pisk Anders Eklund åkte på. Vilket är helt rätt om du frågar mig.

Ja, det är helt rätt. Jag hörde att det är ett par litauer som är i Sverige nu som letar efter honom, de är på rymmen i hemlandet och försöker tjäna pengar för att ta sig vidare. De tar honom gärna, som jag förstod det.
Citera
2022-07-25, 22:08
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Han verkar ha stannat av egen fri vilja Så ja, det där är en grad av vilseledning och bortförklaring som inte går i linje med hans mentala förmåga.

Nu vet vi i dagsläget inte så mycket om hans mentala förmågor, eller hurpass "särskolig" han är.

Ställt mot läget han precis placerat flickans hälsa i, är det anmärkningsvärt att han förmår vara kvar och möta folk, ganska oavsett hur det är ställt med hans skalle.
Det ger mig indikation på en bekvämlighet hos honom. Att han vet vad han håller på med och har en högre grad av medvetande om hantering av dådet han precis utfört.

Jag tror att den här killen alltid kommer vara farlig och benägen för liknande brott genom sitt liv.
Citera
2022-07-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Tror detta är ett uppvaknade för alla partiledare att vi måste få ändring på detta med invandrare som INTE sköter sig. Mm precis. INTE sköter sig.
Känner massvis med invandrare som sköter sig och jobbar och bidrar till att Sverige fungerar. Men den lilla klick som mördar , våldtar , misshandlar , knarklangning med mera måste få större konsekvenser. Utvisning fast man har svensk medborgarskap? Vad tkr NI ?????

Allt handlar inte om invandrare ska sköta sig och "bidra" till att Sverige fungerar. Det kan svenskar göra själva. Det har svenskar gjort i tusen år och mer därtill. I sitt eget land.

Är inte en speciellt liten klick av invandrare som mördar, våldtar, misshandlar, langar knark eller kastar sten.

Särskilt inte eftersom Sverige mestadels tagit emot "flyktingar" från arabländer och Afrika.

Utvisning när man är grovt kriminell eller kronisk bidragstagare fast man har fått ett svenskt CornFlakes-medborgarskap är ett måste.
Citera
2022-07-25, 22:18
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Han är kvar, även i ditt scenario. Likväl störigt. En oerfaren person som sysslar med något fuffens lägger oftast benen på ryggen om det nalkas avslöjande.
Den här snubben stannar enligt uppgift kvar när både den ena & andra privatperson dyker upp på platsen.
Det är mkt störigt för mig.

Han har ett besvärande beteende gällande vana.

Negern kände sig uppenbarligen inte nöjd. Han ville ha mer.
Citera
2022-07-25, 22:37
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Negern kände sig uppenbarligen inte nöjd. Han ville ha mer.
Eller så anser han inte att han gjort något fel då han beter sig på exakt det sätt som stora delar av den manliga befolkningen i Afrika gör .

Oavsett om detta beteende beror på religion , århundraden av inavel eller helt enkelt bara är normalt i deras kultur så hör ett sådant beteende inte hemma i den civiliserade delen av världen och kommer inte att försvinna hur många fritidsgårdar som än byggs eller bidragsmiljarder som strösslas över "de utsatta områdena " .
Citera
2022-07-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Allt handlar inte om invandrare ska sköta sig och "bidra" till att Sverige fungerar. Det kan svenskar göra själva. Det har svenskar gjort i tusen år och mer därtill. I sitt eget land.

Är inte en speciellt liten klick av invandrare som mördar, våldtar, misshandlar, langar knark eller kastar sten.

Särskilt inte eftersom Sverige mestadels tagit emot "flyktingar" från arabländer och Afrika.

Utvisning när man är grovt kriminell eller kronisk bidragstagare fast man har fått ett svenskt CornFlakes-medborgarskap är ett måste.

Du måste ha missförstått något. Det är väldigt få av de invandrare som kommer hit som begår allvarliga brott, de är något mer än svenskar, men skillnaden är verkligen inte så stor. Invandrare begår däremot en annan typ av brott än svenskar. Det begår oftare mer synliga brott så som våldtäkt och våldsbrott.
Det är mycket lätt att kolla upp fakta krig det om man är intresserad.

Så det rör sig absolut om en klick smör begår brott, och verkligen inte var och varannan som du verkar vilja ge sken av.

Även svenskar begår mer brott utomlands än i Sverige. Se bara på alla svenska män som åker till Thailand och går till prostituerade. Var är alla rakryggade män som talar om lag och ordning då?
Givetvis ska vi inte tolererar att man inte följer svensk lag, men att klumpa ihop invandrare och se dem som kriminella är ju oerhört felaktigt, de allra allra flesta kommer arbeta och göra rätt för sig.
Citera
2022-07-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Sannolikt kan han bindas till brottet via dna. Ett utpekande blir ej relevant då.
GM kontaktade själv polisen, han var inte kvar när polisen kom, men kom tillbaka till platsen en stund senare.

Edit: Så här skrev Expressen 14 juli 2022 Men det står lite olika på olika ställen.

” Enligt uppgifter till Expressen var pojken som misstänks för överfallet på den mindreåriga flickan i Skellefteå kvar på brottsplatsen när hon hittades.
Pojken larmade själv om den skadade flickan, enligt uppgifter.
När polisen kom dit var han borta – sen kom han tillbaka igen.”
Senast redigerad av Dorinda 2022-07-25 kl. 23:22. Anledning: Olika uppgifter på olika ställen
Citera
2022-07-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
GM kontaktade själv polisen, han var inte kvar när polisen kom, men kom tillbaka till platsen en stund senare.
Så det var på sätt å vis GM som såg till att flickan överlevde. Hur konstigt det än låter
Citera
2022-07-25, 22:51
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ja, det är helt rätt. Jag hörde att det är ett par litauer som är i Sverige nu som letar efter honom, de är på rymmen i hemlandet och försöker tjäna pengar för att ta sig vidare. De tar honom gärna, som jag förstod det.
Hoppas att dom hittar han. Jag hade inte hållit tyst om monsterfamiljen rände runt i mina kvarter.
Att känna hat för det vidriga sadist monstret är en normal och sund reaktion.
Det är därför jag inte förstår mig på vurmande kärringar. Hoppas verkligen att den där läraren Elin som skrev det mest idiotiska inlägg på sin Facebook jag sett, får sparken och gärna lite spö också.
Senast redigerad av Mopsan 2022-07-25 kl. 22:51. Anledning: Ändring
Citera
2022-07-25, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-Spaggen
Lite svenskt det där. Ta tag i det själv men bästa är att rösta rätt i valet. I fallet med MGM så verkar han vara en klockren psykopat med sadistiska drag. Sådan kommer aldrig bli annat än vad de är. Livstid eller dödsstraff borde vara det lämpligaste.

Vad är det som är lite svenskt? Vad kommer hända när vi röstar ”rätt”? Jag tror inte på politiken heller längre. Hur ska politiken ändra människor som inte är människor? Sadister och psykopater? Som du säger. De kommer aldrig bli något annat än vad dem är. Etnicitet spelar inte heller roll!

Och jag håller med, livstid eller dödstraff. Men våra fängelsen är som hotell. Vad kommer han lära sig därifrån? Inget! Hoppas dem steker honom där om inte ute på gatorna!

Hur kan inte familjen märka? Vill inte vara så ond och säga att de också förtjänar det värsta… Men hur kan man låta bli när ett litet barn som är vår plikt att skydda, utsätts för något liknande och förmodligen kommer vara ärrad resten av livet. Hur ska hon nu kunna lita på någon? Sårbarhet är så pass djupt att det kan sätta svåra ärr i alla möjliga relationer under livets gång. Hur ska man kunna rädda hennes psyke? Hennes mentala hälsa? Hennes fysiska hälsa!

Ååååååhhhhh, bara jag grubblar och tänker så vill jag hitta jäveln!
Citera
2022-07-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Om du vill hjälpa så har flickans moster lagt ut en inlägg om henne och ber folk swisha till flickans hjälp att återhämta sig .

Kan jag få länk till Instagram eller Facebook då?
Citera
2022-07-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Om du vill hjälpa så har flickans moster lagt ut en inlägg om henne och ber folk swisha till flickans hjälp att återhämta sig .

Hur nu pengar skulle kunna hjälpa henne återhämta sig psykiskt…. Fyfan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in