2022-07-20, 13:35
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Det är så provocerande att som Elsa säga att hon gråter för att hennes TVÅ bostäder är så fula. Vilka av hennes lyssnare och läsare tänker hon ska relatera till och tilltalas av detta?
Läsarna gråter givetvis av tacksamhet för att Elsa VågAR vIsa sig Så SKÖR, det är modigt och relaterbart.
Citera
2022-07-20, 16:26
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineUnit
Hade varken varit inne på hennes blogg eller kommenterat på länge, men gick in och läste och kommenterade idag och hon verkar ha sänkt ribban rejält på vilka kommentarer som släpps igenom. Jag försökte kommentera på dagens inlägg att de bästa köpen man kan göra är de man själv kan motivera och gillar och att listor över vad som är "bra" egentligen bara är uttryck för trender och gamla ideal. Min kommentar blev inte godkänd. Jag hade åtminstone tänkt att jag skulle få ett passivt aggressivt "kram", men tydligen var det för känsligt att få sitt så kallade expertområde ifrågasatt. Visserligen bygger hela hennes karriär på att främja konsumtion och trender och hon verkar vara en ängslig människa, men att bara ignorera alla som inte gullar med henne och hennes dubbelmoral när det kommer till konsumtion och hållbarhet håller inte i längden.

Nej hon släpper knappt igenom kommentarer alls nu. Kanske därför det är så få kommentarer på många av hennes inlägg, att övriga är för ”aggressiva”? Jag kommenterade också för första gången på länge för att tag sen, om att hennes ”landet-tips” var samma som de inredningstips hon alltid kommer med samt bara grundade i just trender. Blev inte heller genomsläppt genom hennes ängsliga censur.
Citera
2022-07-21, 22:25
Medlem
Håller med om att det är trist att hon inte tål någon form av konstruktiv kritik eller ifrågasättande men måste säga att jag ändå uppskattar att hon verkar tycka att det är roligt att blogga! Hon verkar entusiastiskt och vill att folk ska gilla bloggen! Hon uppdaterar flitigt och anstränger sig i alla fall! Visst hon är ängsligt och lite barnslig men vem är inte det..? Sandra känns mer och mer dryg med alla tråkiga pastatallrikar, vinflaskor och opersonliga inlägg
Senast redigerad av Galenkattkvinna 2022-07-21 kl. 22:28.
Citera
2022-07-22, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Håller med om att det är trist att hon inte tål någon form av konstruktiv kritik eller ifrågasättande men måste säga att jag ändå uppskattar att hon verkar tycka att det är roligt att blogga! Hon verkar entusiastiskt och vill att folk ska gilla bloggen! Hon uppdaterar flitigt och anstränger sig i alla fall! Visst hon är ängsligt och lite barnslig men vem är inte det..? Sandra känns mer och mer dryg med alla tråkiga pastatallrikar, vinflaskor och opersonliga inlägg

Håller med, Elsa vill så mycket mer med sin blogg och är mer generös mot sina läsare än vad Sandra är.
Citera
2022-07-22, 12:41
Medlem
Idag släpptes förvånande nog en ”kritisk” kommentar igenom på bloggen. Men självklart måste Elsa avsluta sitt svar med sitt passivt-aggressiva ”kram”. Suck.
Citera
2022-07-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Idag släpptes förvånande nog en ”kritisk” kommentar igenom på bloggen. Men självklart måste Elsa avsluta sitt svar med sitt passivt-aggressiva ”kram”. Suck.
Usch det är så oerhört osympatiskt att skriva så 😬
Citera
2022-07-25, 10:58
Medlem
fula-klaeders avatar
Men alltså hur blev hon så smal?
Citera
2022-07-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fula-klaeder

Undrar också. Hon ser ut som en helt annan person.
Citera
2022-07-25, 14:00
Medlem
Hon och Sandra hetsar varandra?! Tycker inte att det klär någon av dem, Elsa ser ut som prick (för att använda deras språk) vem som helst nu, Sandras små 12-åringsben ser ut att gå av när som helst. Näe, dom kan gott sluta banta.
Citera
2022-07-25, 14:06
Medlem
fula-klaeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Undrar också. Hon ser ut som en helt annan person.

Är det underbaraclaras chiadryck som gör under även här???
Citera
2022-07-25, 15:00
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pamelajagundrar
Hon och Sandra hetsar varandra?! Tycker inte att det klär någon av dem, Elsa ser ut som prick (för att använda deras språk) vem som helst nu, Sandras små 12-åringsben ser ut att gå av när som helst. Näe, dom kan gott sluta banta.

Tror snarare att det är Elsa/Sofia Wood/Johanna Bradford-gänget som hetsar varandra då de allihopa har gått ner väldigt mycket i vikt senaste månaderna. Johanna Bradford var otäckt smal senaste gången jag kollade på några av hennes bilder på instagram.
Men ja, håller med om Elsa. Hon har tappat/gjort sig av med precis allt som tidigare gjorde henne unik i influensersvängen.
Så himla jagsvagt.
Citera
2022-07-25, 15:12
Medlem
dracculas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fula-klaeder

Jag fattar inte heller, men hon har ju gömt sig i sina Bahnsen-tält de senaste åren så vi har väl inte sett förvandlingen. Noterar att inga kommentarer handlar om hur smal hon blivit, undrar om de sållas bort?

Roligt att de vattnar trädgården med vattenkanna, lite pittoreskt sådär. Annars brukar ju trädgårdsslang gå liiiite snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in