2022-07-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analblekning
Jag får inte in några btc på fs 4.0
Testat fört över mindre summor två gånger
väntat över en vecka båda gångerna, andra gången så dubbel kolla jag så adressen
var aktuell å allt, support sidan är ju ett skämt, vart är captcha koden som man ska
skriva in, den står ju inte nånstans, går ju inte å skicka,
fungerar allt för er andra?

Jag har samma problem skickade in 1200 för en vecka sedan och adressen stämmer men inte fått in en krona på flugsvamp. På min btc app står det att pengarna har mottagits till adressen. Och supporten på flugsvamp svarar inte på följd frågorna efter jag sagt bad som hänt.. hur ska man göra vågar ju inte skicka in mer pengar och vill ha tillbaka det jag blev av med.
Citera
2022-07-20, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relizzer
Jag har samma problem skickade in 1200 för en vecka sedan och adressen stämmer men inte fått in en krona på flugsvamp. På min btc app står det att pengarna har mottagits till adressen. Och supporten på flugsvamp svarar inte på följd frågorna efter jag sagt bad som hänt.. hur ska man göra vågar ju inte skicka in mer pengar och vill ha tillbaka det jag blev av med.

Det lät inte roligt..Förmodligen sista gången du använder flugsvamp hoppas jag, riktigt rutten sida.

Lite gräs och svamp trilla in nyss, från archetyp. Inte ett enda strul därifrån hittills!
Citera
2022-07-21, 07:15
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Det lät inte roligt..Förmodligen sista gången du använder flugsvamp hoppas jag, riktigt rutten sida.

Lite gräs och svamp trilla in nyss, från archetyp. Inte ett enda strul därifrån hittills!
Archtyp är king!
Citera
2022-07-21, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceanen-nancy
Testade att göra en ny användare och möts av samma fel, fast jag är 100% säker att det är rätt användarnamn och lösenord - kan ju inte bara vara jag som har detta problem?
Nädå jag har oxå
Citera
2022-07-21, 16:22
Medlem
Qusimotos avatar
La en beställning på FL i lördas och idag hamnade det i lådan helvete va den bruningen luktade weed det bara stank, aldrig fått brunt som stinker så här mycke weed.

Som sagt aldrig haft strul med FL, ni som har strul måste ju göra nått fel. Fel adress när ni skriver? eller så har ni haft en jävla otur
Citera
2022-07-21, 16:23
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relizzer

Dubbel kolla allt så det verkligen stämmer
Citera
2022-07-21, 16:44
Medlem
FS4 är tvär röd!

Deras supports kunskap är väl begränsade.
Men att tro att man kan lura av folk pengar genom att anklaga att deras egna länk är
en phisinglänk är bara patetiskt.

Köp från nått annat ställe än att ge de idioterna pengar.

Bara patetiska försök att anklaga andra för det scam man håller på med!
Citera
2022-07-21, 18:10
Medlem
Zuccas avatar
Mina cash från electrum till FS går inte ens in nu? Unconfirmed i 2h nu. Brukar ta 30-60 min max annars.

Står paid nu, så pengarna borde dyka upp snart. Väldigt segt, men de verkar iaf funka!
Senast redigerad av Zucca 2022-07-21 kl. 18:40.
Citera
2022-07-22, 08:21
Medlem
Fler som har problem att komma in på Archetyp? Verkar vara nere helt atm.
Citera
2022-07-22, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
Fler som har problem att komma in på Archetyp? Verkar vara nere helt atm.

Nej.
Funkar hur bra som helst.
Du behöver använda en annan mirror.
Hur du hittar en ny mirror får du leta efter i denna tråd då jag redan skrivit var man får tag på andra.
Citera
2022-07-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Vaken
Nej.
Funkar hur bra som helst.
Du behöver använda en annan mirror.
Hur du hittar en ny mirror får du leta efter i denna tråd då jag redan skrivit var man får tag på andra.

Den verkar vara nere för mig med, har testat med 3 olika mirrors och alla säger att sidan är offline
Citera
2022-07-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begripen
Den verkar vara nere för mig med, har testat med 3 olika mirrors och alla säger att sidan är offline

Testade precis, kan logga in utan problem.
Körde den mirror som börjar på: hqmypp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in