Citat:
Ursprungligen postat av
MOPspanaren
Nu är det inte bara gatorna på Google Maps att ta hänsyn till utan även korridorerna och dörrarna på Skandia.
Oavsett, så har vi ändå en utstämpling kl. 23:19 att förhålla oss till.
Att sedan SE(GM), ovetandes om vart paret Palme är eller hur långt de kommit, skulle tagit norrut och springa in i famnen på dom, väcker såklart andra frågor.
Att SE varandes även vid Grand exponerar sig i media som ett vittne på mordplatsen (och som enligt egen uppgift aldrig varit vid Grand), väcker även det frågetecken. Det påstått "smarta" agerandet är egentligen helt idiotiskt.
Tycker nog att det är rätt många fula fiskar i denna ankdamm här inne också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Just där (det fetade) tycker jag inte att det finns några konstigheter alls i TP:s teori, och jag undrar om det inte kan vara du som har missförstått någonting. Vilka är frågorna du tycker uppstår här?
Nej, du har tidigare gjort klart att du endast ser ETT fel i TP's teori.
Du kanske kan precisera vad jag ska ha missförstått någon gång?
Hur vet SE vart makarna Palme tog vägen efter att han släppt dessa för att själv springa/gå för att stämpla ut? Palme kunde ha varit uppe vid Kungsgatan på den västra sidan, tagit av ned mot Drottninggatan o.s.v.
Varför svänger SE norrut istället för söderut mot Tunnelbanan som är det han sagt till väktarna?
Är frågor jag ställer mig.
Det går inte att komma runt att mötet blir en tillfällighet.
Att du inte ser några problem/frågetecken förvånar mig inte alls givet alla dina tidigare kommentarer.
Vissa andra vill mena:
Att SE släppte tankarna på mord vid Grand.
Att han skulle ta bussen hem, för det brukar han enligt ex-fru M. och därav svängde norrut.
...och av en tillfällighet(om än lite "mindre"?) sprang in i famnen på dem och då ändrade sig på nytt.