2022-07-20, 22:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Norrlands landskapsblomma🤣 Menar hon västerbotten eller Norrbotten?

Mycket bra fråga
Citera
2022-07-20, 22:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketskeptisk
Hallelujah! Linnsan har tappat rösten! Vilken gåva. Hur mycket tror ni att Simme njuter?
Haha han hoppas nog det varar i två veckor.
Citera
2022-07-21, 00:16
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Precis - han kan ju också mer eller mindre leva på Linn. Tror inte han kan bidra jättemycket ekonomiskt. Däremot verkar han väl sköta det mesta i hemmet, leker med Linns barn och natta dem som han berättade i vloggen. På så vis är hon nöjd ett tag till - tills hockeyn drar igång...

Perfekt för henne, att alltid skynda skaffa ny slav och spermadonator. Någon måste ju ta hand om "huset", hushåll och barn. Hans roll i att leka hus är även att ge Linn så mycket komplimanger och säga varje dag hur fin hon är... Han får ju husrum och maten han lagar så fint.

Jag klarar tyvär aldrig kolla på vloggarna, jag blir allergisk och måste stånga av ganska snabbt. En gång klara jag nog 5 minuter. Ska försöka kolla nu efter jag ätit min kvällsmat.

Ps. Undrar om han ändå förstår detta, han han bara är en bricka i hennes spel. Någon här som känner Simme eller har lite insyn?
Citera
2022-07-21, 00:19
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha han hoppas nog det varar i två veckor.

Han önskar nog livstid. Jag tror att Simme i hemlighet hatar och stör sig någit enormt på Linnsans röst. Han har hört den så mycket så han spyr. NÄR HON PRATAR I VIDEO SÅ SER MAN HUR DE SKÄR I HONOM NÄR HAN HÖR HENNES RÖST.
Citera
2022-07-21, 00:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Han önskar nog livstid. Jag tror att Simme i hemlighet hatar och stör sig någit enormt på Linnsans röst. Han har hört den så mycket så han spyr. NÄR HON PRATAR I VIDEO SÅ SER MAN HUR DE SKÄR I HONOM NÄR HAN HÖR HENNES RÖST.
Det är så alltså? Haha måste kolla nån av hennes videos för att se hans reaktion
Citera
2022-07-21, 07:19
Medlem
Citat:
Perfekt för henne, att alltid skynda skaffa ny slav och spermadonator. Någon måste ju ta hand om "huset", hushåll och barn. Hans roll i att leka hus är även att ge Linn så mycket komplimanger och säga varje dag hur fin hon är... Han får ju husrum och maten han lagar så fint.

Ps. Undrar om han ändå förstår detta, han han bara är en bricka i hennes spel. Någon här som känner Simme eller har lite insyn?

De är "perfekta" tillsammans då de kan ömsesidigt utnyttja varandra. Var skulle annars Simon hitta en tjej som tillåter honom att dega omkring och ägna sig åt en "hockeykarriär" som varken genererar pengar eller har någon framtid. Linn vet att Simon stannar så länge som han kan leva på hennes pengar..och Simon vet att han får stanna så länge som Linn behöver en nanny/donator/någon som står brevid henne på familjebilderna.

Jag antar att Linn blir gravid i år eller tidigt 2023..sen får vi se vad som händer med..
Citera
2022-07-21, 10:54
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
De är "perfekta" tillsammans då de kan ömsesidigt utnyttja varandra. Var skulle annars Simon hitta en tjej som tillåter honom att dega omkring och ägna sig åt en "hockeykarriär" som varken genererar pengar eller har någon framtid. Linn vet att Simon stannar så länge som han kan leva på hennes pengar..och Simon vet att han får stanna så länge som Linn behöver en nanny/donator/någon som står brevid henne på familjebilderna.

Jag antar att Linn blir gravid i år eller tidigt 2023..sen får vi se vad som händer med..

Ja har en teori hur de kanske kommer sluta.
Efter andra barnet får Linnsan veta att Simme är otrogen och därmed smaka på sin egen medicin. ALLA får reda på detta eftersom dom är kändisar. Det slutar med att Simme blir utkastad och Linn hittar en ny, denna gången av ännu lägre klass. Hon följer alltså mönstret.
Citera
2022-07-21, 12:23
Medlem
Citat:
Ja har en teori hur de kanske kommer sluta.
Efter andra barnet får Linnsan veta att Simme är otrogen och därmed smaka på sin egen medicin. ALLA får reda på detta eftersom dom är kändisar. Det slutar med att Simme blir utkastad och Linn hittar en ny, denna gången av ännu lägre klass. Hon följer alltså mönstret.

Ja, Simon kommer absolut vara otrogen. Linn kommer gråta ut på bloggen och sen gå direkt ut på Tinder.
Citera
2022-07-21, 15:05
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ja, Simon kommer absolut vara otrogen. Linn kommer gråta ut på bloggen och sen gå direkt ut på Tinder.

Exakt! Tänk detta scenariot..... den hon hittar på tinder kommer absolut vara svensk! Såklart!! Han kommer inte ha något speciellt intresse. Ingen bra utbildning och inget jobb. Linnsan kommer känna att hon vill rädda den här killen. Han kommer inte röka cigaretter för de kommer hon inte acceptera. MEN han kommer röka spliff i smyg och missbruka. När Linnsan inte kan rädda killen och han inte produserar mycket barn så kommer det vara hon som lämnar. Hahaha tänk om han bakar något gott och Linn äter en magisk kaka. Undra hur hon hade blivit då............??
Citera
2022-07-21, 16:28
Medlem
Nu har Linn fått ett nyhetsinslag i NA från sitt blogginlägg om att inte lägga en filt över barnvagnen när det är varmt ute..
Citera
2022-07-21, 16:31
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu har Linn fått ett nyhetsinslag i NA från sitt blogginlägg om att inte lägga en filt över barnvagnen när det är varmt ute..

Gigantiskt nyhetsvärde...
Citera
2022-07-21, 19:16
Medlem
Varför måste Simon berätta att Linn fått fin kontakt till hans vänner och släkt? Är hon ett duktigt husdjur som skött sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in