2022-07-20, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Han kanske inte är singel så snart som vi tror, han är ju trotts allt svagbegåvad och därmed håller sig till Linn som är som hans mamma. Han hade väl något problem me mamman i uppväxten väl? Då har han mommyishues och Linn tar hand lm honom som en mamma. Hsn får nog lilla snutta lite tutte också.... Skulle tippa på de håller ett tag till. Han springer inte iväg lika snabbt som de andra männen. Han är mammas "Linns" lilla pojke.

Han är smartare än Linn iaf. Och ja psykologiskt dras män till lika sjuka kvinnor som deras mor är.. samma med kvinnor som dras till män vars liknar deras pappa pga daddy issiuse
Citera
2022-07-20, 04:18
Bannlyst
Citat:
Såg att du hänger i "vad såg du för film" tråden. Titta på unga mammor och ge oss en rolig och utförlig sammanfattning utav Linns medverkande i unga mammor. Finns ju på viaplay. 😁
Jag har sett hennes youtube-kanal! jag har sett den här tråden flera gånger utan klickat in i den dock, men nu såg jag hur mycket tid som läggs ner bara på Linn.. Det jag såg från hennes youtube var väl som en typisk mamma vlogg egentligen. Trodde alla barnen var deras gemensamma det lilla jag såg, mest fokus låg ändå på henne tyckte jag på det jag såg.
Citera
2022-07-20, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Jag har sett hennes youtube-kanal! jag har sett den här tråden flera gånger utan klickat in i den dock, men nu såg jag hur mycket tid som läggs ner bara på Linn.. Det jag såg från hennes youtube var väl som en typisk mamma vlogg egentligen. Trodde alla barnen var deras gemensamma det lilla jag såg, mest fokus låg ändå på henne tyckte jag på det jag såg.

För oss som ”sett” Linn under några år är det ganska uppenbart att hon ljuger konstant. Knske därför också länk gällande att vänta ett år in i förhållande delades här.
Citera
2022-07-20, 12:00
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache

Ja, hon är så kär i sig själv, typisk narcisist personlighet.
Citera
2022-07-20, 15:03
Medlem
Hallelujah! Linnsan har tappat rösten! Vilken gåva. Hur mycket tror ni att Simme njuter?
Citera
2022-07-20, 15:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedviggivbeH
Älskar att hon skriver på IG att det varit 27-33 grader hela sommaren i Örebro . En fet jävla lögn 😂

Vad är det dessutom att ljuga om?
Citera
2022-07-20, 20:25
Medlem
Det är så vackert där så att hon blev nykär i Simon.
Citera
2022-07-20, 20:28
Medlem
Citat:
Han kanske inte är singel så snart som vi tror, han är ju trotts allt svagbegåvad och därmed håller sig till Linn som är som hans mamma. Han hade väl något problem me mamman i uppväxten väl? Då har han mommyishues och Linn tar hand lm honom som en mamma. Hsn får nog lilla snutta lite tutte också.... Skulle tippa på de håller ett tag till. Han springer inte iväg lika snabbt som de andra männen. Han är mammas "Linns" lilla pojke.
Precis - han kan ju också mer eller mindre leva på Linn. Tror inte han kan bidra jättemycket ekonomiskt. Däremot verkar han väl sköta det mesta i hemmet, leker med Linns barn och natta dem som han berättade i vloggen. På så vis är hon nöjd ett tag till - tills hockeyn drar igång...
Citera
2022-07-20, 20:35
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketskeptisk
Hallelujah! Linnsan har tappat rösten! Vilken gåva. Hur mycket tror ni att Simme njuter?

Men hon har ändå fått smaka på ett åkerbär vilket typ är Norrlands landskapsblomma.
Citera
2022-07-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men hon har ändå fått smaka på ett åkerbär vilket typ är Norrlands landskapsblomma.

Och hallonens löjrom 😂
Citera
2022-07-20, 20:51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Och hallonens löjrom 😂

Haha ja den utläggningen var inte att leka med
Citera
2022-07-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Norrlands landskapsblomma🤣 Menar hon västerbotten eller Norrbotten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in