Citat:
Ursprungligen postat av
niokilometer
Du glömmer berätta att
...även SE säger att LP springer fram och tillbaka. Han säger också att LP är chockad, virrig. Upphetsad men stundtals samlad.
Frågan är varför du inte redovisar vad SE säger om LP:s tillstånd?
Man kan tro att du ljuger, undanhåller fakta, för att det ska passa din SE teori.
Jo men det tar inte bort att han o hon samtalar...
Om vi verkligen skulle måla upp en bild hur Lisbeth var 0-60 sek över hur samtliga vittnen beskriver henne så måste du ändå klämma in detta samtal o att båda kollar in i gränden...
Det kan ju vara så enkelt att några vittnen har full koll på Lisbeth o försöker lugna henne som t.ex Karin o Leif ...Hur skulle dom då kunna plötsligt missa detta ?
Lisbeth är I upplösningstillstånd o står inte ens still ang samtliga vittnesmål..
Hon skriker..springer ut i gatan ..Karin försöker hålla bort henne från Hage för Lisbeth putar o är hysterisk..
Nej detta samtal har inte ägt rum 40sek efter skotten...fullständigt ologiskt