2022-07-16, 20:10
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Det skiter SVT i.
Nu kretsar allt kring den kränkta Elin om hur HON mår, hur HON ska gå vidare, hur synd det är om HENNE. Elin är offret i detta.

Äckligt!

Klart hon är ett offer, hon stod upp mot KKK:arna här. Då gick dessa bananas och mordhotade henne samt hennes familj.

Hon sa aldrig något om att hon försvarade MGM som nassenytt vill få det till. Men då deras anhängare gick på särskola så kan man ju inte tänka själva eller ens förstå en enkel text.
Citera
2022-07-16, 20:12
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Hon stängde väl ner efter att nassenytt med järnrörshuliganen Kenta i spetsen hade gjort en artikel, då majoriteten av SD:are saknar läsförståelse så läste man bara rubriken och gick bananas i hennes inkorg.

Det fanns inget i hennes inlägg som var något försvar mot MGM, det hon skrev var att rasismen och KKK/redneck-mentaliteten på er var onödig det är inte samma sak som att försvara någon. Men när Führer Ekroth beordrar trollen att hatat gör dom ju det.

Saknar en person läsförståelse om den kan läsa en rubrik?

Var det inte samma upprörda känslor mot Anders Eklund? Behöver inte ha med rasismen att göra.
Citera
2022-07-16, 20:12
Medlem
Vobblers avatar
Ingen som har sett om det pågår någon insamling till den drabbade flickans familj?
Citera
2022-07-16, 20:13
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Att en sådan Elin kan vara lärare och ta hand om våra barn. Hårresande. Titta bara på henne!!!

Vilket stark argument.
Citera
2022-07-16, 20:13
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Och du tror att det inte blir problem med att släppa 100 000 främst män från sådana kulturer år efter år? Förstår du att när våra barn barn växer upp kommer deras normer att råda även här?
Självklar logik och konsekvenstänk är rasistiskt
Citera
2022-07-16, 20:14
Medlem
pittbrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Så detta monster som föräldern påstod vara 13 år fick börja i skolan bland barn utan att varken lärare lr föräldrar protesterade?
Är folk så rädda för att bli kallade rasister så att dom offrar sina egna barn?
https://imgbb.com/9GMFRhQ

1. https://mobile.twitter.com/Freddeeee...119362/photo/1

2. http://lidlday.blogspot.com/2022/07/...-vanstern.html

3. https://ibb.co/9GMFRhQ

Japp, det är de. Han ser inavlad ut, gissar jag.
Citera
2022-07-16, 20:16
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Saknar en person läsförståelse om den kan läsa en rubrik?

Var det inte samma upprörda känslor mot Anders Eklund? Behöver inte ha med rasismen att göra.

Skillnaden då var ju att inlägg inte bestod av benämningar som apor, neger ska dö, svartskallar, blattar, heja jimmy osv.

Tror heller inte man uppmanade folk att mörda invandrarbarn.
Citera
2022-07-16, 20:16
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
1. https://mobile.twitter.com/Freddeeee...119362/photo/1

2. http://lidlday.blogspot.com/2022/07/...-vanstern.html

3. https://ibb.co/9GMFRhQ

Japp, det är de. Han ser inavlad ut, gissar jag.

Haha har han klänning på sig också
Citera
2022-07-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ingen som har sett om det pågår någon insamling till den drabbade flickans familj?
Det ska göras i såna fall till betrodd källa. Alldeles för många som utnyttjar tragedier och utger sig för att samla pengar till offren!
Så betala inte till "random" insamlingar.
Citera
2022-07-16, 20:17
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Mannen i videoinslaget filmar en svensk kvinna och två poliser som står utanför och på telefon som kvinnan använder är en tolk, gissningsvis en annan etiopier som talar språket som Oromo använder.

Filmklippet var upplagt den 10 juli kl. 1100 ungefär. (----=Oromo)

Mannen talar: ----
Svensk kvinna: Hörde du?
Tolken: Varför ska man ta barnen nr två? Jag trodde det var p.g.a. sjukdom man fick placera barnen. Vi kunde göra det här fredligt utan att behöva ljuga och att behöva bråka.
Tolken: Säger något ohörbart...
Kvinnan: Vi har tolk på Oromo i telefonen här.
Tolken: Säger något ohörbart.... Sedan: Ni kan ta barnen, jag har ingen makt att stå emot det här. Men, ta barnen fredligt utan att ljuga och bråka. Sedan jag ber er att skicka hem mig, där jag kommer ifrån.
Tolken: Det var svenska staten som hjälpte mig att komma hit. Jag förväntar mig ett bättre liv här för mig och framförallt mina barn. Men, det går inte..(ohörbart). Om man nu ska ta barnen ifrån mig så kan man göra det med respekt och fredligt.
Polisen: Du kan fråga honom vad han gör här och hur han har kommit hit. Vad är syftet med att han är här?
Tolken talar: ----
Tolken: Ja, de sade att de ska ta mig till läkare då jag är sjuk och barnen är sjuka.
Tolken: När jag kom till Sverige, för jag var sjuk och mina barn behövde också hjälp. Jag hoppades på mycket, men vi har kommit och vi är helt hjälplösa. Sedan har polis kommit till oss för att hämta barnen. Är det rätt tycker du?
Polisen: Jag kan inte svara på det. Jag har inte varit delaktig i det. Men, barnen är ju här av en anledning. (min kommentar: oklart var dem är vid tiden för filmandet)
Mannen talar: -----
Tolken talar: Innan vi kom till Sverige så fick vi löfte om att vi kommer att ha ett bättre liv och om man är sjuk så får man sjukvård då här i Sverige det finns möjlighet enligt det löfte som vi fick. Men, sedan jag kom hit jag har inget jobb, jag sitter hemma och varje månad ber jag om hjälp och då jag är handikappad och till slut kommer dem och tar barnen ifrån mig. Vad är detta och vad har jag gjort mot er?
Polisen: Men, nu är det så att barnen har blivit omhändertagna och då får du med ditt juridiska biträde
överklaga dem besluten i sådana fall. Det går ju inte att komma upp hit och hämta barnen som man vill.
Tolken talar: Ska jag ha en advokat och stå emot en hel stat? Titta på mig, ser jag ut som en person som kan stå emot en hel stat? Det går ju inte! Jag säger helt enkelt, ni får ta barnen, men ni får lämna mig tillbaka dit där jag kom ifrån.
Polisen: Hur har du kommit hit här idag?
Tolken talar: Det är socialen som har lämnat mig här. Jag har varit här i tre månader nu. Jag får inga pengar att leva på.
Tolken talar: Jag är fattig. Ni har ju hela kostnaden av att ha tagit oss hit. Den kostnaden får jag betala av genom att ni får ta barnen istället.
Slut på inslag

Tack för att du ger oss möjlighet till ett bredare perspektiv.

Det här är tydligen en tragedi i alla ändar.
Citera
2022-07-16, 20:18
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Skillnaden då var ju att inlägg inte bestod av apor, neger ska dö, svartskallar, blattar, heja jimmy osv.

Det bestod inte av att man önska livet ur horungen Eklund?

Aight check på det
Citera
2022-07-16, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightmareFuel1
Om du sett det med egna ögon så var ”potten” på riktigt då. Det innebär ökad polisbevakning och att MGM inte kan röra sig utomhus.

Litauerna får vara så vänliga att vänta tills efter rättsmedicinsk ålderstestning och antingen dom eller bevistalan. När Luna fått upprättelse blir jag nöjd.

Blir han dömd så bör han springa allt vad han kan in i rättspsykiatrin/annan vård och därefter aldrig begå ett brott igen om han ska ha en chans att överleva. Är rättspsykiatrin/annan vård inte helt säkra på att han inte återfaller så kan de inte släppa ut honom för då röjer han sig igen. På ett sätt så skyddar en lång påföljd utdömd av det riktiga rättsväsendet honom nu.

En lång påföljd skyddar andra från honom, skyddar honom från ett parallellt rättssystem och skyddar honom från sig själv.

Efter han släppts ut är det fortfarande ”ajabaja”.

Om Han är skyldig skall utvisas med hela familjen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in