Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Menar du att vi ska känna empati för en person som har brutalt våldtagit och misshandlat en 9-årig flicka eller vad är du försöker förmedla?
Du kan inte förstå att folk är upprörda över vad som har hänt, över vad som inte borde ha fått hända om Sverige inte hade släppt in dessa människor i landet från första början?
Det är du och dina kosmopolitiska gelikar som har "intellektuella förståndshinder".
Läser du vad jag skriver?
Jag menar att man inte behöver spy ur sig den mest icke-intellektuella rasistiskt smörja om en pojke i tonåren för att han är från Etiopien. Hade det varit en Alexander på 14 år med kritvit hudfärg hade folk skyllt på att han var förståndshandikappad eller möjligtvis sadistisk och psykiskt sjuk. Nu gafflar ni om negermonstet och våldtäktsnegrer som om ni var kolonialherrar på 1800-talet som precis bundit fast slavar för att skörda socker. Det är extremt onödigt och det framstår lika hatiskt och idiotiskt som handlingarna ni fördömer.
Jag kräver inte empatisk förmåga av människor som uppenbart saknar det, däremot vore det ju trevligt att läsa ett inlägg utan den rasistiska smörja som nu fyller hundratals sidor.
Jag förstår att ni är besvikna eftersom ni tror att allt görs i någon slags samhällig komplott av styrande system och att mörkhyade barn står närmare naturen än ni själva och därmed begår gränslösa brott. Jag är besviken över mängden lågutbildade nissar som sväljer sån skit med hull och hår.