Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-16, 17:59
Medlem
Jag förstår inte riktigt att skolan säger att de gjort allt rätt (jo jag fattar att/varför de säger det…) för det funkar inte så att man går lite över gränserna då och då i skolan och sedan rakt på ett (trol två) överfall där offret blir så här illa skadat som lilla tjejen. Jag tror inte ett dugg på att skolan har ringt tillräckligt högt i klockan. Snarare tror jag att personalen a) inte har ringt tillräckligt högt i klockan för man tänker ’det händer ändå inget’ b) man blir efterhand van vid elevers individuella beteende och ’jaja men det har iaf varit bättre idag än förra veckan’ fast att det den dagen hade ringts högt i klockan om en annan elev hade haft likartat beteende.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Kvinnliga känslor av liberala karaktärer blir kännbara när en gärningsman är från ett annat land.

Ingen skrev något när Breivik gjorde sitt. Eller han i Almedalen. All fokus riktas mot BO När gm är vit

Men när gm är afrikan då kommer känslorna.
Speciellt med kvinnor.

Min fetning. Det där gäller ju även den gemene flashbackaren, fast i negativ bemärkelse. Att han dessutom är utvecklingsstörd och muslim gör att tryckkokaren kokar över hos vissa, vilket märks tydligt i denna tråd. Det blir liksom jackpot för den redan övertygade.
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
245k i taxerad inkomst räcker bra det.
Dom pengarna är förmodligen baserade på bidrag som det är skatteplikt på. Kan vara så att dom vurmande socialkärringarna hjälpt monster morsan till sjukersättning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabbitheart
Ändå florerar samma hatiska och inhumana syn på människor in absurdum. Jag ser inte hur det gör någon bättre än den som hatas. Merparten härinne är förhoppningsvis vuxna människor utan intellektuella förståndshinder. Men sett till resonemangen början man ju undra…

Vadå inhuman människosyn? Folk vill att han ska få ett straff och sen utvisas, det är inte inhumant. Har du en human människosyn gentemot brottsoffret? Förtjänar hon inte upprättelse? Det är mer inhumant att vårt rättsystem säger att om han är under 15 ska han inte få något straff. Det systemet är designat för att ungdomsbrottslighet består av att klottra eller snatta, inte våldta och mörda. Är man gammal nog att våldta eller mörda är man gammal nog att bli straffad för det.

Kan du säga vad som är bra med att den här personen finns i Sverige? Eller vad som är bra med att han fick permanent uppehållstillstånd kort efter att ha hoppat på en kvinna i en tunnel?
Citera
2022-07-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Dom pengarna är förmodligen baserade på bidrag som det är skatteplikt på. Kan vara så att dom vurmande socialkärringarna hjälpt monster morsan till sjukersättning.

Vilka bidrag rör det sig om?
Citera
2022-07-16, 18:00
Medlem
Tiktoken eller Instagram ni som nu har den?
Citera
2022-07-16, 18:02
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Min fetning. Det där gäller ju även den gemene flashbackaren, fast i negativ bemärkelse. Att han dessutom är utvecklingsstörd och muslim gör att tryckkokaren kokar över hos vissa, vilket märks tydligt i denna tråd. Det blir liksom jackpot för den redan övertygade.

Beror ju på att vi haft rätt om den ansvarslösa invandringspolitiken i minst 15 år.

Gm borde aldrig ha satt sin fot här.
Smart drag av gm att vänta tills PUT sen begå mordförsöket.

Ni liberaler har vurmat hela tiden om detta och nu kommer resultatet.
Citera
2022-07-16, 18:02
Medlem
rabbithearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Ja, varför ha normala känslor och hata på pedofila monster som torterar barn halvt till döds?
Sök hjälp, du är inte normal som uppmanar till att älska detta monster.

Vet du vad pedofili är? Slå upp det. Det är inte normala känslor att ”hata” och kalla en intellektuellt förståndshandikapp tonårspojke för ett pedofilt monster. Jag älskar honom verkligen inte, men jag kan iaf ha distans nog att förstå att det finns trauman i hans bakgrund och troligen en rejäl empatistörning som leder till en gärning som denna. Det innebär inte att jag behöver hata eller älska det som skett, det är fruktansvärt. Inget blir dock bättre av det som sker härinne.
Citera
2022-07-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obama77
Tiktoken eller Instagram ni som nu har den?

Jag slog på hans namn och fick uppnågra med namnet men en är väldigt lik han tycker iallafall jag.. har en lila bil som visningsbild.. på TikTok, är dock inte helt säker..
Citera
2022-07-16, 18:04
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Shit, han penetrerade alltså henne med sin äckliga lilla utländska pubertetkuk, både vaginalt och analt.

Detta sker i stort sett alla sådana här våldtäktsfall, något som man talar tyst om. Om ringmuskeln förstörs kan man inte laga det heller. Och med "sådana här fall" menar jag äldre drägg och liten flicka.
Citera
2022-07-16, 18:05
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
jag fattar inte varför folk går emot läraren som jag läste om på svt nu. Vad har hänt? jag har inte hängt med.

vart hittar jag hennes inlägg?

btw hade jag varit i hennes sits hade jag aldrig engagerat mig i det som skrivs på nätet.

https://www.facebook.com/elin.wiklun...UW6r48dMY5NNCl

+ artiklar med skärmdumpar

https://samnytt.se/larare-rasar-over...ok-sluta-hata/

https://samnytt.se/svt-rycker-ut-for...okej-att-hata/
Citera
2022-07-16, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Läraren har hängts ut på nätet och tvingats motta hat och hot.
Polisanmälningarna växer.

Advokaten talar om det hat som finns mot hans klient.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...lv-ut-pa-natet

Kolla gatuvyn så syns det tydligt att det är lägenheter. Mr koll verkar inte ha koll.

Hoppas alla föräldrar uppmanar sina bran att ej delta i pk häxans lektioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in