2022-07-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Vilken vidrig apa. Delar videos på muslimska böner, någon typ av afrikanska krigsvideor, och en video på en afrikan som ligger på marken och pratar med någon sen går en person med gevär fram och avrattar honom.

Han är ett riktigt djur, en muslimsk krigare skulle han nog själv säga. Tror inte han ångrar sig en sekund. Snarare skulle han skryta hemma i Etiopien.

Tror inte heller han ångrar sig. Om han dessutom är muslim blir de ”belönade” av Allah för att ha avrättat en ”smutsig västerlänning”.
Sjuk religion.

En kille jag dejtade för många år sedan berättade att hans systers make hade sagt till honom att ”jag har rätt att döda dig enligt min tr

Säger ju allt… den individen var muslimsk tunisier.
Men de har alla samma tro och västerlänningar räknas som ”bögar och horor” för dem och enligt Allah deras Gud blir de extra belönade för sånt.
Citera
2022-07-16, 15:17
Medlem
Skaraborg2s avatar
Intressant länk.

Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Det har hänt så himla mycket under natten så jag har inte hunnit med att kolla alla inlägg hittills.

Men jag fick en blipp från Twitter för en stund sedan.
https://twitter.com/Dykaren21/status...72168675651585

”Enl våldtäktspojkens etiopiska ID-handling så var han bara 12år när han våldtog & nästan mördade en 9-årig flicka

D.v.s på MGM:s födelsedag!!

Det innebär att han som 11-åring attackerade kvinna i gångtunnel i närheten av där lillebror våldtog småflickor. Fallet blir bara sjukare

Hur gammal är det där svinet egentligen?

Stort tack för länken.

Citat:

"Det innebär att han som 11-åring attackerade kvinna i gångtunnel i närheten av där lillebror våldtog småflickor."

Har det här monstret en lillebror som också har våldtagit småflickor? Vi vet inte hur gammal detta vedervärdiga svin är men jag kan mycket väl tänka mig att han kan vara 15 år fyllda.
Citera
2022-07-16, 15:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Nu är jag inte bekant med Etiopiska seder. Men har pappan tutat i honom att pojkar blir män när dom fyller 13 och då ska bli av med oskulden?

Soc har ett hästjobb framför sig!
I så fall hade det väl varit nog att "bara våldta" henne.
Hon verkar även ha blivit svårt misshandlad.
Citera
2022-07-16, 15:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissJK
Så en 10-åring är inte en liten flicka? Hur fan är du funtad?

Det beror på i vilket avseende man menar.
Citera
2022-07-16, 15:23
Medlem
Någon som vet hur det går för flickan? Någon insider information?
Citera
2022-07-16, 15:25
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Jo men handläggarna på IVO avstår nog hellre att granska och rikta kritik jämfört med att låtsas som det regnar.

Genom att inte göra någonting på IVO kan du aldrig få kritik. Svarte-Petter är kvar hos soc. Att som tillsynsperson enbart ducka garanterar dig en lugn och bekväm tillvaro.

Exakt, IVO är ett jättestort skämt!!

Citat:
Ursprungligen postat av NightmareFuel1
Tyvärr studeras de ”after the fact” eftersom de är så sällsynta. Det finns vetenskapliga belägg för att sadistisk personlighetsstörning och psykopati hänger ihop och förklarar sexualmord utförda med besinningslöst våld, av underåriga gärningsmän.

Det är alltså inte den medelsvåra intellektuella funktionsnedsättningen i sig utan snarare sadistisk personlighetsstörning och psykopati som är förklaringen till hur en 7-åring i en tonårings kropp blir kapabel att begå ett sådant här brott. Men innan han begick överfallet i tunneln så var hans beteende inte så pass avvikande att det stod ut från övriga skolelevers. Utan då var det mindre kränkningar som passar in i bilden ”maladaptivt beteende” (en term från habiliteringen). Det var när han började övergå till överfall som han blev avvikande från medelsvårt utvecklingsstörda med maladaptivt beteende (ca 0,2 procent av befolkningen) och att sedan begå ett sadistiskt sexualmord(försök) visar att han är abnorm. (Brasklapp: om han är skyldig, vilket vi vet efter dom/bevistalan).

Artikel: Anger Experience, Styles of Anger Expression, Sadistic Personality Disorder, and Psychopathy in Juvenile Sexual Homicide Offenders

Tack för svar!

Ja, jag tycker att det är rätt konstigt att han inte fångades upp vid det första överfallet, som jag anser vara mycket grovt för en 11-12 åring.

Hur är det att "förhöra" ett sådan här barn/person?

En "normal" 7-åring har ju svårt att redogöra för händelser (de används väl knappast som tillförlitliga vittnen egentligen) även om man försökte med en 3-åring i Da Costa-målet, men det föll ju inte så bra ut om vad jag kommer ihåg.

Det blir väl mest till att invänta teknisk bevisning kan jag tänka.

Men å andra sidan kanske han blir pratglad om han tror han fått en "kompis" som delar hans sjuka "intresse".
Citera
2022-07-16, 15:26
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joufor84
Någon som vet hur det går för flickan? Någon insider information?

Fortfarande nersövd. Läget oförändrat.
Citera
2022-07-16, 15:28
Medlem
Kan detta vara pappans fb? Är vän med mammans ev. Fb-konto, samt verkar ha en bild på MGM bland sina profilbilder.
Ka*al She*si

*=m
Citera
2022-07-16, 15:29
Medlem
HazzardAlards avatar
Fokus på terrorFamiljen nu!

Skicka länk till deras Facebooksida till polis, åklagare, media och säkerhetspolisen.

Snacka om radikala klipp och terrorist porr! Vissa videos har till och med anmälts och tagits bort av Facebook.
Citera
2022-07-16, 15:30
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard

Vet du om det gjorts något mer väckningsförsök?
Citera
2022-07-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard

De va inga bra nyheter, 9 dygn och oförändrat är riktigt illa och man börjar bli riktigt orolig över om hon klarar de och hur allvarliga men flicka stackaren får i framtiden.
Citera
2022-07-16, 15:31
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Exakt, IVO är ett jättestort skämt!!

Tack för svar!

Ja, jag tycker att det är rätt konstigt att han inte fångades upp vid det första överfallet, som jag anser vara mycket grovt för en 11-12 åring.

Hur är det att "förhöra" ett sådan här barn/person?

En "normal" 7-åring har ju svårt att redogöra för händelser (de används väl knappast som tillförlitliga vittnen egentligen) även om man försökte med en 3-åring i Da Costa-målet, men det föll ju inte så bra ut om vad jag kommer ihåg.

Det blir väl mest till att invänta teknisk bevisning kan jag tänka.

Men å andra sidan kanske han blir pratglad om han tror han fått en "kompis" som delar hans sjuka "intresse".

Specialutbildade till just barnförhör, ett mycket tungt arbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in