2022-07-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Trådsanning, utan källor.

Även du kommer få acceptera sanningen.
Citera
2022-07-15, 22:15
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Du kan väl ringa Kaj Linna och fråga vad han tycker om polisen i region nord?

Verkar var ett gäng klåpare hela bunten, vi borde ha namn på grisarna som var först på plats.

Det är inte omöjligt att dessa var Sverigedemokrater som såg sin chans, ungefär som i fallet med Kaj.

Man skulle kunna tro att du har aversioner mot polisen? Kaj Linna är jag övertygad om att han är skyldig för övrigt men det är OT
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-07-15 kl. 22:21.
Citera
2022-07-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Tyvärr fruktar jag, att det kan stämma.

Hemskt 💔😢

Kan inte släppa tanken på att, var han verkligen ensam? Och med det bestialiska våldet som verkade otroligt utstuderat dessutom.

Låter som hon varit i händerna på en sadistisk psykopat.

Några skrevs att MGM inte var smutsig? De är väldigt skumt. Dock så kom han ju tillbaka till platsen och kan ha bytt kläder, bara en sån detalj kräver att personen är väldigt ”klar” i huvudet så att säga.
Har svårt att köpa att han är utvecklingsstörd… hmm
Citera
Medlem
Citat:
Du kan väl ringa Kaj Linna och fråga vad han tycker om polisen i region nord?

Verkar var ett gäng klåpare hela bunten, vi borde ha namn på grisarna som var först på plats.

Det är inte omöjligt att dessa var Sverigedemokrater som såg sin chans, ungefär som i fallet med Kaj.

Med tanke på att det är norrländska poliser vi pratar om så är nog chansen betydligt större att de är sossar.

Och du verkar vidrig som hyllar Lenin.
Citera
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Källa behövs.
De behövs inte alls någon källa, det fattar du väl att det kryllade av spår från, av och på honom, på brotts platsen, under flickans naglar tex, på kläderna, en droppe, en liten droppe saliv räcker, tror du på fullt allvar att inte det finns några spår alls? Har du aldrig hört talas om dna?
Citera
2022-07-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Stellz, har du kontakt med familjen?
💜

Ja så om jag hör någe så får ni veta
Citera
2022-07-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Jag undrar samma sak. Det finns en stor risk att vi håller på att se ett rättsövergrepp begås mot en pojke, bara för att han råkar vara mentalt funktionsnedsatt och svart.
Då innebär det att en extremt farlig människa är lös i Skellefteå. Och det med polisens goda minne. Nä jag tror inte det finns på kartan ens
att det är rasistiska poliser som vill få fast en
särskole elev
Citera
2022-07-15, 22:18
Medlem
Den här killen med den våldsamma bakgrunden skulle varit inspärrad i slutenvård inom BUP för längesedan.
Det enda åtgärden enligt vad jag hört varit att anlita en special lärare till honom!
Det är många psykopater som springer runt utan att bli omhändertagna.
Slutenvård inom VUP likväl BUP är nödvändigt.
Citera
2022-07-15, 22:19
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
De hade ju hittat hans spermier i och på flickan. Han har ju också varit våldsam flera gånger förut tidigare, har ni inte någon koll ?

Är det bekräftat att det är MGMs sperma?
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
MGMs beteende som skyldig till ett sådant här grovt brott är udda minsann. att det är han som själv visat att han hittat offret i skogen t.ex....var han nersmutsad då? Det är visst bara misstankar som riktats mot honom i båda våldsbrotten...kan man verkligen vara helt säker på att det är han??

I det första överfallet blev han identifierad av BO.

Det är tveksamt om GM är medveten om, att han har begått ett grovt brott. GM:s beteende är därför inte udda givet hans kognitiva funktionsnedsättning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Var är alla?!!
Jag har fått nog.. för min dotters skull.. jag är mamma.. jag kommer ALDRIG acceptera att låta min dotter nu få gå ensam..Har skrivit och kommer skriva på ALLA partiers sida.. MEN .. var är ni andra ”hjältar”.. SKRIV.. på alla sidor ni kan .. hur NI känner.. Sitt inte bara på flashback.. och var tuffa.. jag har gett ut mig själv .. så var är ni andra?
Alla borde hålla sina barn hemma till höstens sklstart - dels för att man inte vågar släppa iväg dem som det ser ut i dagens samhälle samtidigt visa sitt enorma missnöje.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggillarpannkakor
Oerhört sorgligt detta. Jag har källor nära familjen som säger att allting talar för att hon inte kommer vakna upp igen. Buntband ska ha använts på denna stackars flicka. Kan inte bekräfta att denna info stämmer till 100%, men finns ingen anledning till varför dom jag pratat med skulle hitta på detta. Jag hoppas att dom är felinformerade, men tyvärr så tror jag att denna historia kommer få värsta tänkbara slut.

Blir att krama om mina barn extra mycket ikväll.
Fyfan, tack kära politiker.. Tack för att ni gjort detta landet totalt otryggt.
Är ni smarta, beväpna er och ha det tillgängligt om liknande sker er familj om ni vill få någon form av rättvisa.

Rättsväsendet tar inte hand om sådant här avskum.
Han kommer få "vård", byta identitet, familjen kommer få bidrag för livet som flickans föräldrar skattar..

Usch, vad man vet den här äckliga muslimungen kommer våldta i framtiden.
Han kommer troligtvis skada ytterligare tjejer för att mörda någon tillslut..
Så kommer samhället säga "vi såg det inte komma"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in