2022-07-15, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggillarpannkakor
Oerhört sorgligt detta. Jag har källor nära familjen som säger att allting talar för att hon inte kommer vakna upp igen. Buntband ska ha använts på denna stackars flicka. Kan inte bekräfta att denna info stämmer till 100%, men finns ingen anledning till varför dom jag pratat med skulle hitta på detta. Jag hoppas att dom är felinformerade, men tyvärr så tror jag att denna historia kommer få värsta tänkbara slut.

Blir att krama om mina barn extra mycket ikväll.
Buntband är en helt felaktig uppgift, så hoppas att ”inte vakna upp” är lika felaktig.
Citera
2022-07-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Jag hoppas att du trollar. Om du inte gör det så är det fruktansvärt.

Som sagt kan jag inte bekräfta till 100 procent, men det är info som jag fått. Jag hoppas som sagt att det inte stämmer..
Citera
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
MGMs beteende som skyldig till ett sådant här grovt brott är udda minsann. att det är han som själv visat att han hittat offret i skogen t.ex....var han nersmutsad då? Det är visst bara misstankar som riktats mot honom i båda våldsbrotten...kan man verkligen vara helt säker på att det är han??

Jag undrar samma sak. Det finns en stor risk att vi håller på att se ett rättsövergrepp begås mot en pojke, bara för att han råkar vara mentalt funktionsnedsatt och svart.
Citera
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Oerhört sorgligt detta. Jag har källor nära familjen som säger att allting talar för att hon inte kommer vakna upp igen. Buntband ska ha använts på denna stackars flicka. Kan inte bekräfta att denna info stämmer till 100%, men finns ingen anledning till varför dom jag pratat med skulle hitta på detta. Jag hoppas att dom är felinformerade, men tyvärr så tror jag att denna historia kommer få värsta tänkbara slut.

Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Buntband är en helt felaktig uppgift, så hoppas att ”inte vakna upp” är lika felaktig.

Mystiken tätnar.
Citera
2022-07-15, 22:07
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Ja. Det är Full och Absolut sekretess, vilket är helt rätt.
Men man är ju orolig och vill veta hur det
går 💜.

Hon kan vara sövd länge, men när de väckt henne och kunnat höra henne, kommer det att stå en notis i media om det. Det är detta polisen väntar på nu, för att komma vidare i utredningen.

Jag håller med det är frustrerande och inte veta ifall flickan vaknat eller inte. Det är många som känner likadant. Är det bättre eller sämre.

Fallet har som sagt fått extremt stor uppmärksamhet och både myndigheter och advokater kan ha samtalat om kommunikation. Vilket är helt rätt. Sånt här råder stor sekretess.
Senast redigerad av Driftstopp 2022-07-15 kl. 22:10.
Citera
2022-07-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking

Okej, jag hoppas att du har rätt och att jag har blivit felinformerad. Vi får helt enkelt se när vi har mer fakta.
Citera
2022-07-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Det är sekretessbelagt
Råder ingen tvekan om det.

Givetvis bryr vi oss alla. Men det föreligger nog dolt. Fallet är stort och har fått stor uppmärksamhet.

Skriver så fort jag vet något.
Citera
2022-07-15, 22:10
Medlem
Nyreggat konto hävdar att buntband använts. Då detta har sagts inte ha förekommit, då betyder det att det är hög risk att du ljuger. Och i så fall är du en ruskigt usel människa. Erbarmlig rentav. Om du mot all förmodan har rätt, då är det flera personer inblandade i det här. Kaffer-mongot skulle omöjligt tänka ut att använda buntband själv
Citera
2022-07-15, 22:13
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Tyvärr fruktar jag, att det kan stämma.
Citera
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stellz
Skriver så fort jag vet något.

Stellz, har du kontakt med familjen?
💜
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Nyreggat konto hävdar att buntband använts. Då detta har sagts inte ha förekommit, då betyder det att det är hög risk att du ljuger. Och i så fall är du en ruskigt usel människa. Erbarmlig rentav. Om du mot all förmodan har rätt, då är det flera personer inblandade i det här. Kaffer-mongot skulle omöjligt tänka ut att använda buntband själv

Nu tror jag du underskattar en förståndshandikappad. Visst han är förståndshandikappad men behöver inte vara så förståndshandikappad så att han inte kan använda verktyg och saker till hans fördel. En person som går på särskolan är endast lite mindre intelligent än de som går i vanliga skolan. Det är med andra ord inget totalt mongo vi har att göra med här.
Citera
2022-07-15, 22:14
Medlem
Homot kan mycket väl vara en sådan som hävdar att Tishko är oskyldig och att Lisa Holms mördare var oskyldig också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in