2022-07-14, 00:43
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Skulle ge en del för att få veta hur han betett sig under polisförhören. Nån post i tråden hade ju träffat honom och skrev att han väldigt lätt kunde bli arg och våldsam för inget på skolgården.

Ser framför mig en vältränad blond poliskvinna med hästsvans som överdrivet vänligt förhör honom om vad som hände och vad han gjort. Klarade han att bete sig eller började han veva inne på stationen?

För övrigt anser jag att gatan i Addis är hans rätta plats i världen. Because he's worth it.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2022-07-14 kl. 00:46.
Citera
2022-07-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSAEG123
Men det är kanske som vanligt när det gäller...mycket snack och lite verkstad...
Staffanstorp har ju försökt styra o säga nej men de har blivit jagade ändå sen dess. Ganska otäckt att upptäcka. Varken media eller jurister vill släppa det demokrati o kommunsjälvstyre haha
Citera
2022-07-14, 00:44
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laccen
Förvånar mig inte om han blir frisläppt...

Monstret får givetvis en ny identitet, nytt boende och en massa nya roliga prylar att fördriva tiden med. Allt via skatten vi betalar.
Citera
2022-07-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylarlock
Tyvärr stämmer det. Bor själv i området.
Berätta. Hur tar folk det? Ge föräldrarna stöttning
Citera
2022-07-14, 00:47
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Bild finns på flera ställen i tråden om dom inte blivit raderade
Sorry. Det var inga efternamn eller adresser
Citera
2022-07-14, 00:48
Medlem
NamnlosBarns avatar
Hur mår flickan nu ?
Citera
2022-07-14, 00:49
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Om flickan stryker med så Kommer S antagligen mörka så mycket det går som i fallet med Kevin 2 månader till valet gissar panik råder nu hos S operation mörkning inget får komma ut??

Vad menar du? Precis allt är redan ute. Sociala medier fullständigt kokar över den här vidriga historien.

Vad jag och dom flesta här är förbannade över är att dom partier som borde vara först ut och fördömma, håller käften. Stadsministern???

Veklingar hela jävla högen! Livrädda om sina jobb, samtidigt som den lilla tjejen kämpar för sitt liv!

Äckligt.
Citera
2022-07-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Hår och blodprov säger inte mycket om ålder. Och DNA kan man ju ta även från skelett och tänder.

Jag gissar att inte heller den som bedömer röntgenbilder har sett personen de bedömer nödvändigtvis.

Och inte för det har något med åldersbedömning att göra, men man kan ju som arkeolog eller osteolog bestämma när ett skelett hamnade där precis som man kan med andra fynd. Tex genom kontext och C14.
Dags att uppdatera dina kunskaper, jag förklarade hur de kompletterar ben- och tandanalys längre bak i tråden, om du bryr dig på riktigt.
Citera
2022-07-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Många ord men lite sagt...
Om du inte förstår kan jag formulera om mig till LL-nivå, säg bara till.
Citera
Medlem
retiarius1s avatar
[quote=Cameleont|80883790]
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Strypförsök med något slags snara ger ganska omedelbara och distinkta märken och det syns inte något sådant. Ansiktet har heller inte spår av att ha blivit dunkat på med sten. Viss svullnad syns men är svårt och se om det är för att ansiktet är helt avslappnat om hon är nedsövd.

Skulle man ha gjort några kirurgiska ingrepp för att återställa ansiktet så skulle ansiktet täckas av bandage, och det finns inget bandage utom tejpen som håller andnings slangen (tuben?)[/

Just det. och det finns heller inga spår av att man utfört ngn neurokirurgi för att ev lätta på tryck vid blödning i hjärna.

Angående detta med en eventuell strypsnara, exempelvis ett buntband som det har pratats om, så är det inte helt omöjligt. Förstora upp bilden i artikeln och se det röda märket. Om jag inte missminner mig så såg jag den bilden innan resten av halsen maskerades, och då har jag för mig att det fanns ett till rött streckmärke lite längre ner. Men jag kan givetvis ha helt fel.

https://nordfront.se/ny-rubricering-i-skelleftea-fallet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Det är för att de direkt får mycket barnbidrag. Ju fler barn desto högre belopp.

Va ju nått debatt program för ca 1 månad sedan, där nämnde man en invandrad kvinna som verkligen ville jobba i skogen men de har sig inte då hon fick ut över 40 000/månad med bidrag. Hade 6-8 barn men C/V/S försvarade detta vansinne, kvinnan från M så att det är 800 000 invandrare som aldrig haft ett arbete i landet fast dom va i arbetsför ålder men några hade haft hitte på jobb via bidrag.

Programmet bör finnas på SvT play, bl.a Bert Karlsson va med
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Det kanske vore det bästa för alla? För då kommer han omöjligen kunna vara kvar i landet.
Hoppas verkligen att någon tar saken i egna händer. Undrar varför det är så tyst på dom som förespråkar ” Inte en kvinna till”
Varför startas det inte en ”inte ett barn till”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in