2022-07-14, 17:05
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneezof
Nästa gång kanske han gör som Peter Madsen och bygger en ubåt och tar med tjej på och mördar.

Bygger en ubåt... Du talar om en negergrabb som är ovanligt svagbegåvad även för att vara neger. Han kan säkert slå någon småunge i skallen och våldta henne i skogen, men han är raka motsatsen till psykopaten Madsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Är inte så lång tid vi haft dessa as i landet utan snarare senaste 40 åren med en extrem ökning senaste 10 åren, afghanen som våldtog och mördade 79 åriga Ingrid i Värmland va en bra vinst för landet.
Jag har jobbat på en brottsofferjour och kvinnojour under många år…. 9 av 10 våldsbrott begås av svenskar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Finns det uns av civilkurage hos myndighetspersonerna på Soc i Skellefteå kommun så bör någon läcka vart våldsverkaren tagit vägen så svenska barn kan vara utomhus på sitt sommarlov utan att behöva riskera livet.

Jag skulle inte tordas släppa ut mina barn på det där stället. Jag är nämligen inte alls säker på att de tagit rätt gärningsman eller gärningsmän..
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-07-14 kl. 17:09.
Citera
2022-07-14, 17:06
Medlem
Citat:
Finns det uns av civilkurage hos myndighetspersonerna på Soc i Skellefteå kommun så bör någon läcka vart våldsverkaren tagit vägen så svenska barn kan vara utomhus på sitt sommarlov utan att behöva riskera livet.

Alla uppgifter runt GM är offentlig handling hos Migrationsverket. Det är bara att begära ut beslutsunderlaget varför han som ID-lös, oklar ålder, våldsamheter fick uppehålltillstånd likt förbannat. Det är lagbrott och tjänstemannafel.
Citera
2022-07-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Okej då är det två nu då.. hur många vita har gjort liknande brott?

Jag tycker endå inte det är tillräckligt många för att man helt ska kunna skylla på utlänningar.
Jag är betydligt mer oroad och rädd att svenska män står för dom absoluta vidrigaste sexualmorden i Sverige.

Sverige består ju av 75-80% svenskar så genom historien finns såklart svin där också men bland grova våldsbrott dominerar invällarna nu, märkligt att en minoritet står för majoriteten av grova våldsbrott.
Vissa är 30 ggr så våldsbenägna jämfört med svenskar, hade vi inte haft invandrarna skulle dödsskjutning vara 1-3/år mot senaste årens 47.
Istället för 110-120 mord/år skulle de inte ens varit 50/år.

Dax att vakna kanske??
Citera
2022-07-14, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Jag har jobbat på en brottsofferjour och kvinnojour under många år…. 9 av 10 våldsbrott begås av svenskar
Kan det vara så att utländskaa kvinnor inte vågar/ kan kontakta brottsoffer jour? Läst att många utländska kvinnor som vill lämna sina män blir mördade du vet Heder????
Citera
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Alla vill se Migrationsverkets beslutsunderlag att ge Etiopiern uppehålltillstånd 1 vecka innan brottet trots alla oklarheter runt honom som person. (ålder, ID, våldsamheter, inavlad byfåne etc) - Vi måste få veta vilka tjänstemännen är och hur de resonerade. Handlingarna är offentlig handling hos Migrationsverket. Det är bara att begära ut dem. Allt tyder på grovt tjänstefel och därför skall beslutet återkallas. Migrationsverket gör nog bäst i att återkalla beslutet och hitta på precis vilken ursäkt de vill.

Detta. Och detta är det största sveket av media i denna sak. Varför undersöker de inte denna "slump" att en dokumenterad antastare får PUT en vecka innan han sätter kronan på verket?

På sätt och vis tycker jag nästan synd om en skolchef och soc.chef som kallas in från semestern, men Migrationsverket slipper helt undan tuffa frågor.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2022-07-14 kl. 17:13.
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jo men det är fortfarande inte många som utlänningar som står bakom sexmord.

Står det våldtagen tjej och mördad är det inte en mörkhyad man tänker på det första man gör utan snarare en Anders Eklund eller en ung svensk man som aldrig haft en kvinna och ser ett tillfälle när han är ute i en sommarkväll. Det känns att det betydligt oftare att man läser det än en mörkhyad eller muslimsk man.
Du är ju knäpp! Det finns säkert hundratals exempel vid det här laget. Enda anledningen att du inte tror det är att man inte skriver ut gärningsmannen eller lägger ut bilder om det är en utlänning.

Media gnider däremotmed rätta in namnen på perversa sexmörrdare om de är svenska, det är därför du och jag kan namnen på de svenska bestarna men å andra sidan så är de utländska kvinnomördarna för många för att lägga dem på minnet även om de fick samma publicitet som svenska svin.
Citera
Medlem
Om han har våldtagit lillflickan så måste han väl ha lämnat DNA-spår. Eller var han så kall att han hade skaffat kondom?

Nåja, om han inte hade det ska man väl kunna binda honom till våldtäkten åtminstone genom DNA-spår.
Citera
2022-07-14, 17:11
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Ingen fara, vuxna tanter ska cykla runt och hålla ordning i området.

Några ledande politiker som har uttalat sig än? Snart drabbas ju deras barn också, ingen kommer undan det här vansinniga våldet. Men då kanske det händer nåt.
Citera
2022-07-14, 17:13
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Möjligt, fyllebråk och vanlig misshandel kanske men inte grövre våldsbrott, du kan inte blunda för verkligheten längre, du måste inse fakta.
Citera
2022-07-14, 17:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Inte om gärningsman är under 15 såvitt jag förstått.

Jaha, skribenten kunde ju preciserat frågan, den ställdes svepande om invandrares brottslighet.

I det fall du avser är sekretesd för att man inte anses tillräknelig i straffrättslig aspekt redan vid låg ålder oavsett om det är fel i huvudet. Den regeln är inget som är dispositiv inom kommunala självbestämmandet heller. Regeln har funnits länge, under regeringar av olika färg. Men såklart är den väl unte hugget i sten. Men den lär knappast ändras för att svennar börjar argumentera som kaosturkarna som drevar mot kommunerna för att deras barn blivit omhändrrtagna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in