2022-07-13, 23:47
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotpedal
Nja, men om du är flykting och åker tillbaka frekvent så är ju något fel.
Åker tillbaka? Maken bor i Italien, frugan i Sverige. Finns inget som stoppar honom att åka från Italien till Sverige.
Citera
2022-07-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Nja, Etiopien är någorlunda fungerande och en tidigare italiensk koloni. Jag skulle inte klassa etiopier som negrer och den här ungen ser för övrigt inte ett dugg etiopisk ut, snarare sudanesisk. Ena föräldern kan eventuellt vara etiopier, men då är den andra garanterat fullständig blåneger.
Jag tror absolut inte de är etiopiska tror snarare som du säger från sidan e.l
Nu får mig domstolen granska deras fall. De har inte rätt att vara i Sverige
Senast redigerad av popll 2022-07-14 kl. 00:07.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
tvivlar på att det är förbjudet men ser gärna förtydligande av mod.

Så här står det:
Jag vill poängtera att det kan förstöra bevisläget, vittnen kan hävdas ha blivit påverkade innan identifiering så pass att den blir osäker.
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Man får vara arg, men man får inte ta lagen i egna händer!
Nej, så är det ju men nu måste vi demonstrera ilskan och kräva förändring!
Citera
2022-07-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag tror att det ska ganska mycket till innan personal i grundsärskolan gör anmälan till soc. Ofta löser personalen elevernas olika beteendestörningar på plats med anpassningar eller handledning.
Eller enligt chefens politiska inställning. En hel massa rektorer visar sig vara damer av viss politisk uppfattning. Mer än man trodde, när man studerat kaosteori.
Citera
2022-07-13, 23:49
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hennes val att avla barn till absurdom trots att idioten inte klarar av att vara en mamma.
Ja men de ska inte vara här, jag vill inte försörja dem på mina barns bekostnad!
Citera
2022-07-13, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotpedal
Nja, men om du är flykting och åker tillbaka frekvent så är ju något fel.
Tillbaka till ITALIEN där han har PUT.
Citera
2022-07-13, 23:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag vill poängtera att det kan förstöra bevisläget, vittnen kan hävdas ha blivit påverkade innan identifiering så pass att den blir osäker.
Mmm, märkligt nog tycks de flesta västländer tycka att de klarar att hantera brottsfall iaf...
Jag har hört det argumentet ett otal gånger; fortfarande inte övertygad
Citera
2022-07-13, 23:51
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Sperma, fingeravtryck och hudskrap lär vara bevis så det räcker.
Citera
2022-07-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Jag har sett en bild på MGM men jag har inte sett mammans inlägg som jag ville läsa.
Om det har postats så frekvent som du säger, så kan du bistå med en länk eller vad vill du?

Samnytt och Petterssons blogg har bilden ute fortfarande men har suddat ansiktet nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Citat
” det handlar om pojkar som har haft det tufft, dom är ju trasiga, dom har inte haft det bra, dom är försummade, många har mött våld själva, många har utsatts för sexuella övergrepp , ofta kommer man faktiskt från ganska socioekonomiskt svaga miljöer där föräldrarna också har svårigheter. Jag tycker inte man ska hålla på o klandra nu utan nu tycker jag man ska kolla på vad man kan göra för o hjälpa människor som vi faktiskt ofta ser har det svårt, det är en trasig trasig pojke , vi måste bli bättre ”

Slut citat

Är det bara jag som tycker det är
Smaklöst att lägga så mycket fokus på hur synd det är om gärningsmannen?

Det ligger en 9årig flicka på sin dödsbädd skändad och våldtagen av en man från ett främmande land och aktuellt fokuserar på hur synd det är om gärningsmannen.

Det är ta mig fan sanslöst! Skandal!

Sverige 2022, kämpa!!!!!!

Ja detta är så jävla sjukt och osmakligt, att prata om varför gm gjort som han gjort och ursäkta det med hans bakgrund, och att ”vi” måste bli bättre. Det är inte första gången man hör denna typ av uttalanden från ”experter” eller politiker. Vet man att krig och våldsam uppväxt kan bidra till att man begår brutala brott, då bör man fan göra en grundlig psykologist utredning av alla som kommer hit med den bakgrunden innan de får sättas på fri fot!
Citera
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Det finns väl även registrering av födda i Etiopien? Har familjen uppgett korrekta namn borde det kunna kontrolleras. Gissningsvis är hela deras historia dock fullständig lögn, in i minsta detalj.

Jag vet hur de gör.. De tar kamelen från Etiopien till Egypten och flyger därifrån till Sverige sen på planet river de passen i småbitar och när de landar sätter de sig utanför tullen och kör sin story och får politisk asyl. Jag vet har varit ihop med en etiopiska tjej som kom till Sverige runt 1995ish. Då finns det inga spår tillbaka till hemlandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in