2022-07-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneezof
Nästa gång kanske han gör som Peter Madsen och bygger en ubåt och tar med tjej på och mördar.

Han är ju sär, hur ska en sån kunna bygga en ubåt? Det är ju snarare resultatet av att nån sån försökt bygga en vanlig båt, typ som den världsberömda ubåten Regalskeppet Vasa 🤣
Senast redigerad av BB555BB 2022-07-14 kl. 15:48.
Citera
2022-07-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Det måste bildas en rörelse likt Missing People som jagar såna här förövare över hela landet och ut ur Europa.Man kan utfästa belöningar åt dom som jagat upp dom ur hålorna.

+1

Dock ingen ersättning utan snarare en samhällstjänst av volontärer.
Citera
2022-07-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Ska tydligen våldtagit och fört in en stor pinne i flickans anus och tryckt in hela sin jävla hand i flickans slida och haft sex med henne i över en timme. Avrätta aset

Sluta ljuga.
Citera
2022-07-14, 15:50
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Soc hinner inte med. De har för många såna här missfoster att försöka hålla reda på.

Politikernas fel ja. Man har importerat för många bidragstagande vänsterväljare. Fortsätter det kan vi aldrig få någon ordning på Sverige igen.
Btw,
(kanske lite off/t)
2022 slår alla rekord hitintills med asyl-beviljande!
Allt är en lögn, kolla Migrationsverkets fakta.
Hitintills från Jan till Juni 2022 har 86.685 st beviljas uppehållstillstånd i Sverige (notera att bara en bråkdel är Ukrainare!).
https://www.migrationsverket.se/Om-M...versikter.html
Det finns liksom ingen koll, någonstans.
Citera
2022-07-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Som jag misstänkte.

Aldrig hört talas om exempelvis Elin Krantz? Det tyder ju på att du inte har en jävla susning om vad du yrar om.

Varför måste det bara handla om bekräftade "sexmord" för övrigt? Är det det enda som spelar någon roll för dig?

Våldtäkt eller mord har ingen betydelse?

Elin Krantz var 1 ja..

Men resten som jag kan komma på är ..

Anders Eklund- Engla Höglund
Lisa Holm - Estniska takarbetaren (minns ej hans namn)
Elin - Philip Grahn (Sexuellt våld vet jag dock inte)
Ida Johansson- Kristoffer Andersson
Kjell-Åke Johansson- Torterade hyresgäst kvinnan till döds.

Danmark -Peter Madsen Kim Wall.
Citera
2022-07-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Så kan det vara på många skolor. Men i det här specifika fallet så eskalerade hans "intresse" för det motsatta könet i en mycket ohälsosam riktning. Småtjejerna var rädda för honom.

Från "oskyldigt" tafsande, till mer handgripliga sexuella trakasserier... Att med våld försöka slita in en liten tjej på skoltoaletten... för att senare attackera en ung kvinna i en gångtunnel.

Och nu ett år senare så går han full skogsapa på 9 åringen!

Ordentliga åtgärder borde sats in SENAST efter gångtunneln!

Vem är ansvarig??.... Ingen??

Det här släpper vi inte.

Nä men dom ska ju göra en utredning, det här ska nog lösa sig. /s

Jag hoppas att resten av Skellefteås invånare känner detsamma. Det här släpper vi inte.
Senast redigerad av avdosabic123 2022-07-14 kl. 15:57.
Citera
2022-07-14, 15:54
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Jag har ingen information om att det skulle vara privatpersoner, så jag lämnar det öppet...

Jag pratar om skolpersonal som larmat. Muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år på MB skolan.
Det händer ju allt för ofta att personal ska tystas ned när det händer saker som inte är så bra, som inte ska komma ut ,de ytterst ansvariga orkar inte bry sig eller låter saken bara bero ! Detta är ju ingen nyhet ! Vore intressant om personal på skolan kunde träda fram ( menar då inte rektorer) och ge sin version om de anmälningar de gjort skrifligt eller muntlig och till vem .
Citera
2022-07-14, 15:56
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Elin Krantz var 1 ja..

Bra du använder sökfunktionen!

Fortsätt så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nej, men det finns en regering som släppt in detta våldsbenägna odjur och därmed satt människors liv på spel.

om någon hela tiden, år efter år, öppnar dörren till ditt hus och släpper in vargar, vargar som i sin tur dödar de som bor i huset, vems är felet? vargarnas?
Antingen vill man bo i en demokrati med relativt öppna gränser, äta pizza och indiska grytor eller flyttar till ett land som t ex Nordkorea. Dom flesta väljarna har ju tydligen valt demokrati trots risken att en och Anna varg rymmer
Citera
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Länka gärna till en bild på MGM om det finns någon.

https://twitter.com/Dykaren21/status...557376/photo/3
Citera
2022-07-14, 15:57
Medlem
Skaraborg2s avatar
Litauen.

Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Elin Krantz var 1 ja..

Från Litauen.
Citera
2022-07-14, 15:58
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Stort tack för den informationen! Att "närmare 20 orosanmälningar har gjorts angående den här galna jäveln" är mycket intressant.

Är det privatpersoner som anmält? Eller är det även fritidsledare och skolpersonal?
Jag har ingen information om att det skulle vara privatpersoner, så jag lämnar det öppet...

Jag pratar om skolpersonal som larmat. Muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år på MB skolan.

Tck för svar! Det är intressanta uppgifter, att skolpersonal på MB skolan har larmat, muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år.

Spontant ser det väl ut, som Henrik Bolin isf ljuger.

Citat:
Radion – liksom SVT – har även pratat med Henrik Bolin, grundskolechef i Skellefteå kommun. Skolan har gått igenom sin dokumentation om pojken, och Bolin uppger att han är osäker på om skolan fick information om brottsmisstankarna för ett år sen.

– Vi har i nuläget inte hittat några anmälningar eller larm som har skickats i väg, säger Bolin till SVT.

Till Sveriges Radio säger han:

– Just nu, i den dokumentation vi har tittat, ser jag inga tecken på att vi borde ha larmat. Det finns inga indikationer som skulle ha lett till något larm till en annan myndighet i alla fall.

https://www.expressen.se/nyheter/sko...rde-ha-larmat/

Eller är det förenligt på något skruvat och långsökt sätt, om skolpersonal har larmat men själva skolan som institution har inte larmat typ undertecknat av rektor? Alternativt, om skolpersonalen enbart skulle ha larmat muntligt.

Det är hur som gratis för Henrik Bolin att ljuga, socialtjänsten i Skellefteå lär inte motsäga honom.

Media inkl. SVT/SR borde fråga socialtjänsten om socialtjänsten *mottagit* några anmälningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in