Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Många amerikaner har dålig hälsa och kan få hjärtinfarkt ganska enkelt. Det gäller särskilt capitoleum polisen, som mest verkar vara ceremoniell med 70+ åringar och folk som mer ser ut som typ ingenjörer som suttit på en stol i 20 år och blivit sjuka av stillasittande.
1.1. Ifall några pajade fönster är en statskupp, då sker det många kupper runt om i Sverige. Varje dag. Verkar lite tunt på bevisfronten hörru du. "de krossade ett fönster". Antar att de får betala för det.
1.2. Tvärtom har Wisconsins högsta domstol, alltså motsvarande Svenska högsta domstolen kommit fram till att systematiskt olaglig röstinsamling ägde rum i Wisconsin samt att valmyndigheten tillät olagliga företrädare att lämna in röster t.o.m. anonymt. Det är i princip ekvivalent till att systematiska röstfusk förekommit.
2. Georgias valsystem har gåtts igenom av experter, Nixter visade någon film om saken. Tydligen finns det upp till ca. 400k "spökröster" i Georgias valsystem utöver en massa andra anomalier i röstlängderna uppgående till hundratusentals väljare med "variabel" rösträtt. Eftersom de hittade en massa säckar med röster på demokraterna frågade Trump ifall Raffensberger kunde hitta lite röster åt honom också, en ganska relevant fråga i sammanhanget då additionen av typ 130k röster efter röstinlämningens slut helt enkelt medfört att Trump förlorade staten samt också att två andra val gick dåligt för republikanerna. Att saken var förutbestämd är 100% och relaterar till alla senatsproblem att utnyttja "överläget" som President Biden haft.
2.1. Jag har redan gjort en liten 5-minuters utredning av Georgias och Fulton countys sätt att hantera röster i ett tidigare inlägg. Du kan gå tillbaka och ta en titt på saken - skulle man göra så i Sverige skulle folk skrika fiffel&båg hela tiden.
2.2. Personligen tror jag att de ångrar det där fett i Georgia, både för att det var helt onödigt och för att man kommer att se spåren av fifflet&fusket i decennier föröver. Dessutom har fusket skett så öppet att alla andra countys antagligen kommer att se över rösträkningen i kommande val för att slippa bli regerade, reglerade och beskattade av typ en samling gangsters som kommit på att de kan avgöra alla omröstningar genom att hålla rösträkningen öppen och addera röster tills "rätt" kandidat vunnit. Resten av staten kommer att anpassa sig till "de nya" rösträkningsmetoderna. Förfäderna har redan förutsett det där, det är också därför 1 stat 1 röst förfarandet finns - utöver att typ Kung sol och Kung måne skulle kunna vinna val genom röstköp och liknande.
3. Du framstår som så osäker i ditt resonemang att man inte kan ta dig på allvar. Kommitteen är erfaren. Mrs. Cheney vet att hon inte är kvar till den republikanska majoriteten. Kommitteens ordförande vet att någon annan kommer att basa över kommitteen efter valet. De döljer inte den saken för massmedia.
4. Färdigflashbackat!
Faktum kvarstår, det var en attack emot USA, dess konstitution och Capital Buildning, finns liksom inget du kan säg som ändrar det och trumpen var den som agitera dom till attackera.
Vi vet en del av dom hade vapen med sig, och var förberedda för att attackera sitt eget land.
Vad ditt nonsens i övrigt du skriver ska ändra något kan man undra, men faktum är den ENDA vi sett försöka sig på systematiskt valfusk, det är trumpen som ville hitta röster.
Och varför jag ska prata med nixter är en gåta, för den "människan" har inte haft ett rätt i sitt liv och ljuger medvetet och ofta.
Men jag inser du inte vill delge annat än nonsens, då du redan vet om att detta var ett kuppförsök och försöker förstöra diskussionen med nonsens lögner.
Efter den stora bedövande tystnaden och när ni insåg ooops, detta var för tydligt, så har vi sedan dess fått ta del av nonsens, för diskutera alla vittnesmålen sakligt det existerar inte.
För det betyder man komemr fram till något, och det vill ni inte har jag fått berättat för mig mer än en gång och att man kommer VÄGRA ta del av något i FÖRHÖREN som är negativt för trumpen.
Och där berättar ni att vi vet om att han gjort ett kuppförsök, men nu kommer vi låtsas och ge en massa nonsens, men sälla har jag skådat så mycket irrelevans och nonsens som i denna tråd.
Och inte ett enda vittnesmål accepterar ni, det berättar en hel del om dessa förstahands vittnesmål man har.
Och så får vi se vad Liz har att ge, men där har man också redan flaggat allt hon kommer säga när är en lögn.
Det är så när man har med faciliteter och göra, de har svårt och prata sakligt om verkligheten i dessa FÖRHÖR.
Men förekomma, hur inbillar ni er att inte detta är att ropa ut vi vet han är skyldig, men nu måste vi låtsas igen.
Vi andra sakliga, vi inväntar vad det är istället, men det berättar så extremt tydligt att ni bara har agenda och narrativ över sakligheten vad som hände i Attacken emot USA, dess konstitution och Capital Building.