2022-07-13, 19:08
Medlem
bulletproofsouls avatar
Frågan är hur pass förståndshandikappad han är och hur gammal han egentligen är.

Jag tror att han är betydligt äldre än vad som uppgetts till myndigheterna. Han kan mycket väl vara 18 år.

Hur förståndshandikappad han är? Troligtvis med adekvat vård och behandling från unga år hade han kunnat leva ett relativt normalt liv. Nu är det antagligen för sent att styra om honom. Dådet pekar på att han har starka sadistiska och psykopatiska personlighetsdrag. Grov personlighetsstörning som gör honom starkt olämplig att någonsin vara ute i samhället.

Det mest humana vore att utvisa både mamman och samtliga ungar till Sudan så kan de säkert där leva ett bättre liv än vad de gör/gjort/kommer att göra här. Det är det här som är paradoxen egentligen. Sverige förstör liv.

Det är PK människorna i Sverige som tror att bara man får bo i Sverige så upphör alla personliga problem. Eeeh nej, det är här problemen börjar på riktigt.

Hade den här killen levt i hemlandet med den sociala kontrollen, de mängder av släktingar som passar honom hela tiden, med den starka trygghet och identitet han behövde så hade han säkerligen varit en relativt normal tonårig pojke i Sudan med om inte en ljus framtid, så åtminstone en framtid.

Nu är hans liv skit, precis som för den 9 åriga flickan var liv också är skit om hon överlever. Sveriges PK människor har blod på sina händer. De förstör bokstavligt talat liv.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-07-13 kl. 19:17.
Citera
Medlem
W9GFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayne-Golentsky
Länka var inte sån snål svenne nu.
Alright. Teh GM
https://i.ibb.co/wzWYMsS/20220710.jpg
Citera
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmox
För mig är detta det absolut värsta brottet eftersom det här påverkar min vardag. Var jag än är, på affären, i stan eller kör bil tänker jag på den lilla flickan och allt jag läst hittills om detta.

Jag tror många svenskar är lika påverkade känslomässigt som jag, så ensam är jag nog inte tack och lov.

Vi skulle grilla idag men vi sitter helt tysta och läser om tösen och apan som gjorde det..

Det jag vill helst ha är en uppdatering hur flickan mår, har svullnaden lagt sig eller är det lika kritiskt?
Man hör inget. Vilket inte gör saken bättre.

När navanyj landa i Tyskland för ryssarna förgifta honom uppdatera de. Sjukhuset uppdatera, Så skulle jag vilja ha det.
Senast redigerad av Driftstopp 2022-07-13 kl. 19:11.
Citera
2022-07-13, 19:09
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Man försvarar inte en persons handlingar på grund av att man ogillar hatdrev och folkdomstolar.

Man försvarar personen, däremot.
Vilket är precis lika illa.

Att bli så illa berörd över reaktionerna från vanligt folk när en 9-åring blir överfallen och grovt våldtagen och sedan lämnad att dö, och yttra sig om hur viktigt det är att pojken skyddas, det är inte sunt. Det är något fel i huvudet på dessa vänsterflumkärringar när pojkens säkerhet är det första man tänker på efter detta.

Tycker man att det är så "hemskt" med folks reaktioner föreslår jag att man tar en titt på flickan där hon helt hjälplös och söndertrasad ligger i respiratorn, och påminn oss sedan om hur "hemskt" det är för gärningsmannen.
Citera
2022-07-13, 19:10
Medlem
Synd att inte Joakim Lamotte är aktiv som journalist längre. Få hoppas antingen youtubekanalen Riks eller Sverigebilden besöker Skellefteå och pratar med folk om händelsen. Vet att ni läser härinne tänk på saken
Citera
2022-07-13, 19:10
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Vad är put?
Permanent Uppehålls Tillstånd
Citera
2022-07-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Han kommer garanterat behöva beskydd.
Med tanke på klappjakten som omogna vuxna ägnar sig åt.

Med tanke på det upphausade läget där flickan har gjorts till ett redskap för invandringspolitik och med tanke på att det (i nuläget) uppges vara en 13-åring så finns det rättsfall som inte är mer än några år bak i tiden.

Grabbar vid namn Johan, Oliver och Emil.

▪️Juli 2018 våldtogs Nella under pistolhot (soft air Gun) av 14-åringen. När han var klar skar kompisen Johan halsen av henne.

Soc fattade inte att de kunde begära bevistalan så det skedde aldrig. Han behövde således inte ens säga ett ord i rätten och hamnade sen på nåt hem.

▪️Augusti 2018 slog 14-åringen och 16-åringen ihjäl Gica.
Innan mordet häcklade de mannen i två års tid med fysiska kränkningar, öknamn och hån.

Dödsmisshandeln filmades. Det avsvimmade offret är avsvimmad med de fortsätter slå och sparka honom i ryggen och använder en skylt, livboj och en vägkon för att slå ihjäl honom.
14-åringen avrundar med att pissa i en burk och kasta på honom.

14-åringen omhändertogs av myndigheter via LVU och enligt handlingarna står att han haft en drivande roll.

Finns även (FB) Borttappad 4-åring, Ljungby. Hittad bragt om livet, 2011
Har aldrig hört att folk är rädda för den gärningspojken.
Citera
Medlem
Hur kommer det sig att GMs ålder kan vara osäker?
Citera
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Ni från Skellefteå med info om GM, ge oss namn, adress och bild! Varför skyddar ni honom? Det är fan er plikt mot resten av Sverige, ni fattar väl att han kommer hamna i någon annan komnun? En jävla handgranat detta psykfall.

Jag skiter i att han är ung, han förtjänar ingen respekt. En kula i huvudet är det enda. Alternativ utvisning av hela familjen. Punkt slut.
Ingen skyddar honom din pajas. Tvärtom är han borta från stan sedan länge pga hotbilden.
Citera
2022-07-13, 19:15
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Vad är put?

Förkortning Permanent Uppehållstillstånd
Citera
2022-07-13, 19:16
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Vi skulle grilla idag men vi sitter helt tysta och läser om tösen och apan som gjorde det..

Det jag vill helst ha är en uppdatering hur flickan mår, har svullnaden lagt sig eller är det lika kritiskt?
Man hör inget. Vilket inte gör saken bättre.

När navanyj landa i Tyskland för ryssarna förgifta honom uppdatera de. Sjukhuset uppdatera, Så skulle jag vilja ha det.

Samma här! Är otroligt påverkad av detta och tänker på det och är orolig för flickan hela tiden! 💔
Citera
2022-07-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Hur kommer det sig att GMs ålder kan vara osäker?
Hans mor visste inte hur gammal han var när de kom till Sverige....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in