Citat:

Ursprungligen postat av 
knake

"Bekostat av Skellefteå kommun" = skattepengar = du och jag.

Så gör man alltid när det finns en stor hotbild mot MGM. 
Bara i den här tråden har jag rapporterat tiotals inlägg för 1.04. Samtliga av de borde personligen faktureras för skyddsåtgärderna för MGM som nu måste till. Det är synd att vi inte måste logga in med BankID för att använda internet.. Det hade underlättat faktureringen betydligt. 

Citat:

Ursprungligen postat av 
Almanacka2018

Ingen vet ju var han bor eller vem han bor hos. Han kan lika gärna ha hemförhållanden som inspirerar

Jag vill minnas att tråden kartlagt både honom och hans hemförhållanden ganska väl.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Leif-o-billy

Eh detta är en invandrad människa (okej kanske inte människa odjur) som är cirka 15 år. Jag misstänker att denna person knappast lyckats inhämta inspiration från ett dåd som skedde 100 mil därifrån för flera år sedan.

Tidningarna skrev spaltmeter om det för inte så länge sedan, i samband med att gärningsmannen slutligen greps.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
MissDecibella

Varför skulle han öht visa något som helst intresse för något utanför sin bostadsort? 

Dagens kvällstidningars löpsedlar tar inspiration från omvärlden till byhålorna vart man än befinner sig. Allt han behövde göra var att gå förbi en glasskiosk de senaste 3 åren och vips så satt inspirationen där. 

Citat:

Ursprungligen postat av 
MissDecibella

Nej, det han tänker på är vilken tjej/kvinna han ska våldföra sig på härnäst, inget annat. 
Längre än så räcker inte hans tankekapacitet.

Som autistpsykopat är man betydligt mer sofistikerad och beräknande än så.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
MissDecibella

Negrar är inte direkt kända för sin allmänbildning.

Inte Du heller, som det ter sig.