2022-07-13, 14:51
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Anmäl inlägget på Facebook.

Anmäl inläggen i social media med foton på flickan istället. Hon har inte givit sitt medgivande till att utelämnas fullständigt i en position där hon är skändad och svävar mellan liv och död. Ytterligare en våldtäkt på hennes integritet. En del kan verkligen inte tänka själva.

Citera
2022-07-13, 14:52
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det är säkert inget större förståndshandikappade på den här gärningsmannen. Han har säker planerat det här noggrant. Han visste troligen att hon skulle komma cyklande i skogspartiet. I 2,5 timmar plågade han henne. Efter det går han ut på vägen och stoppar ett par och säger att det ligger en flicka i skogen. Han hade troligen räknat med att han slagit ihjäl henne efter våldtäkten och förnedringen. Den här gossen är bara jävligt farlig. En iskall mördare.
Brottet är som en direkt kopia av våldtäkten som skedde i Södra Göteborg (Billdal?) för en massa år sedan.
Kan tänka mig att han blivit inspirerad av det.
Citera
2022-07-13, 14:52
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreSkog
Sen kan man såklart ställa följdfrågan, hur ser den etiopiska mentaliteten ut i jämförelse med mentaliteten hos utvisningsförespråkarna i den här tråden? Om de stämmer väl överrens kanske det vore värt ett övervägande att flytta dit? Kanske har deras rättssytem en lite mer "hands on approach" så som vissa här verkar längta efter?

På vilket sätt skulle de som ser sig eller sina anhöriga som potentiella offer för invandrad brottslighet gynnas av att flytta till brottslingens hemland?

#logik
Citera
2022-07-13, 14:53
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Anmäl inläggen i social media med foton på flickan istället. Hon har inte givit sitt medgivande till att utelämnas fullständigt i en position där hon är skändad och svävar mellan liv och död. En del kan verkligen inte tänka själva.

Hon har heller inte gett sitt medgivande till att bli överfallen, våldtagen och utsatt för mordförsök eller att folk ska förringa hans skuld genom att stå på hans sida trots det han gjort mot henne.

Man kan fokusera på två saker.
Citera
2022-07-13, 14:53
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreSkog
Men det tycker inte jag är rättvist, jag vill inte att GM ska bli nöjd, jag vill att han ska hindras från att göra fler illa.

Sen kan man såklart ställa följdfrågan, hur ser den etiopiska mentaliteten ut i jämförelse med mentaliteten hos utvisningsförespråkarna i den här tråden? Om de stämmer väl överrens kanske det vore värt ett övervägande att flytta dit? Kanske har deras rättssytem en lite mer "hands on approach" så som vissa här verkar längta efter?
Att du vill att GM ska vara kvar i landet får du stå för.
Du påminner om dom s.k. pitbull mammorna som alltid tycker synd om den stackars vovven som "råkade" bita ihjäl det elaka spädbarnet som hade mage att göra en hastig rörelse.

Samhällets välmående ska prioriteras framför de kriminellas.
Citera
2022-07-13, 14:54
Medlem
Fyfan vilka skräpmänniskor som beviljats asyl i detta land. Våra egna barn får betala ett oerhört dyrt pris som resultat av decenniers oansvarig migrationspolitik.

Stackars flicka! 😢
Citera
2022-07-13, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Ja, men det går ju heller inte att utesluta att han inte är så utvecklingsstörd som folk har påstått. Inte om användaren som jag nämnde talar sanning.

Det är ju det man undrar, han har t.ex ingen personlig assistent som dessa brukar ha om de inte klarar sig ute själva (vilket han senast förra året visat att han inte gör) så han är nog inte ens indragen i den typen av omsorg.
Citera
2022-07-13, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Brottet är som en direkt kopia av våldtäkten som skedde i Södra Göteborg (Billdal?) för en massa år sedan.
Kan tänka mig att han blivit inspirerad av det.

Ingen vet ju var han bor eller vem han bor hos. Han kan lika gärna ha hemförhållanden som inspirerar
Citera
2022-07-13, 14:57
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hon har heller inte gett sitt medgivande till att bli överfallen, våldtagen och utsatt för mordförsök eller att folk ska förringa hans skuld genom att stå på hans sida trots det han gjort mot henne.

Man kan fokusera på två saker.

Eller också kan man hålla två saker i huvudet samtidigt. Att dela bilden på henne utan hennes medgivande är, som jag skrev - ytterligare en våldtäkt på hennes integritet.
Citera
2022-07-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badger67
Låt mig gissa: Blatte? Ja såklart
En Blå-Svart från Eritrea
Citera
2022-07-13, 14:58
Medlem
Verkar ha missat något men finns det bilder ute på flickan när hon ligger skadad?
Citera
2022-07-13, 14:58
Medlem
Finns det någon anledning, eller något argument emot att inte utföra en åldersbedömning?
Tänker att i och med att brottet är såpass grovt, och att GM är så nära gränsen för att vara straffmyndig. Så borde det vara nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in