2022-07-13, 14:43
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den här killen borde, bl a, sättas på massiva doser Risperidon...

Plus kemisk kastrering.
Citera
2022-07-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det fungerar skit. Tror säkert det finns massor av soc-anmälningar från skolorna också. MEN beslutsfattare får inte neka ett handikappat barn uppehållstillstånd, det är inte Sverige, det är FN.

Aha ja då är det ju omöjligt att göra något annat än att ge honom uppehållstillstånd…

Jag har inga problem med att dom ger handikappade barn det och den hjälp de behöver. Men detta barn har ju visat tydligt att han är både farlig och ett problem att hantera.
Redan innan detta skedde.
Citera
2022-07-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Anmäl inlägget på Facebook.

Vårdnadshavare verkar fri från ansvar med enligt personen, trots att denne är ansvarig över var han befinner sig om dagarna
Citera
2022-07-13, 14:44
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Jodå, det finns både namn och bild här i tråden.
Länka gärna igen, så man slipper leta igenom några tusen inlägg. Tack.
Citera
2022-07-13, 14:45
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor

Skulle en extra utvecklingsstörd neger verkligen få för sig att släpa iväg sitt offer in i skogen för att få våldta henne i fred? Det låter inte alls logiskt. Det finns ju uppgifter om att negern faktiskt inte är så utvecklingsstörd som man tidigare har påpekat.

Min HUND är väl medveten om, att destruktiva infall bör ske i skymundan, så att risken är mindre att bli påkommen av husse.
Citera
2022-07-13, 14:47
Medlem
ToreSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Det räcker att utvisa honom
Då hade alla blivit nöjda, säkert även GM.
Den etiopiska mentaliteten passar nog hans livsstil bättre

Men det tycker inte jag är rättvist, jag vill inte att GM ska bli nöjd, jag vill att han ska hindras från att göra fler illa.

Sen kan man såklart ställa följdfrågan, hur ser den etiopiska mentaliteten ut i jämförelse med mentaliteten hos utvisningsförespråkarna i den här tråden? Om de stämmer väl överrens kanske det vore värt ett övervägande att flytta dit? Kanske har deras rättssytem en lite mer "hands on approach" så som vissa här verkar längta efter?
Citera
Medlem
ingetbranicks avatar
En utredning för att fastställa pojkens ålder ska inledas, rapporterar SVT Text. Det var så dags.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newman123
Aha ja då är det ju omöjligt att göra något annat än att ge honom uppehållstillstånd…

Jag har inga problem med att dom ger handikappade barn det och den hjälp de behöver. Men detta barn har ju visat tydligt att han är både farlig och ett problem att hantera.
Redan innan detta skedde.

Och normalt brukar de förståndshandikappade som inte klarar sig på egen hand inte få röra sig på egen hand utan får endast gå ut med personlig assistent. Här verkar man ju ha totalskitit i grabben och lämnat honom vind för våg trots att man vet hur han beter sig.
Citera
2022-07-13, 14:48
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Min HUND är väl medveten om, att destruktiva infall bör ske i skymundan, så att risken är mindre att bli påkommen av husse.

Ja, men det går ju heller inte att utesluta att han inte är så utvecklingsstörd som folk har påstått. Inte om användaren som jag nämnde talar sanning.
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Motivera varför det var dumt skrivet. Kom ihåg att allt som har en sannolikhet mellan från 0 till och med 1 är möjligt.

Det skall vara mellan noll och ett och inget annat
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Båda ögonen är igen proppade (svullningar)
Lägg märke till svullnaden i pannan.

Därav märket runt halsen.

Så apan har stampat eller slagit henne i ansiktet och eventuellt försökt strypa henne. Eftersom hon hittades medvetslös stärker det.
Vi får hoppas att hon inte har någon hjärnskada.
Om ögonen är "igenproppade" så kanske det är bl.a därför hon är nedsövd. En så ung person kanske får panik av att inte kunna se.
Ja vi får verkligen hoppas på det bästa här.
Citera
2022-07-13, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Folkvreden, som du väljer att kalla det, är då alltså att en skock babianer sitter på Flashback och åberopar dödsstraff för ett särskolebarn? Kvävs på dina storvulna pissvisioner om pöbelstyre.

Och här sitter du och patetiskt klagar på att folk är arga över att en flicka nyss blivit våldtagen och nästan dödad, hållkäften på dig ditt jävla trash och FU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in