2022-07-13, 01:32
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Ja då har man stora problem om man inte vet åldern på sina egna barn.

Det verkar inte vara ovanligt bland kärringar mor min har svårt att hålla koll på mitt och mina syskon åldrar.
Citera
2022-07-13, 01:33
Medlem
Koettbullens avatar
Många som är upprörda av självklara skäl. Sett hur bekanta på sociala medier beklagar sig över det som har inträffat. Ändå vet man att de på valdagen stoppar ned S i kuvertet. Ja, man får väl det Sverige man förtjänar, tänker jag.
Citera
2022-07-13, 01:34
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hoppas 🙏🏼 Italien kan säkert funka. Farsan bor där.

Knivig situation. Ska italienska barn behöva utsättas för aset också? Han har gjort tillräckligt med djävulskap. Vi får be till högre makter att han blir påkörd av tåget innan han kommer så långt.
Citera
Medlem
Dollyawas avatar
Av en ren slump råkade jag nubbla in på twitter och hittade tweets med bild på den misstänkte gärningsmannen och mycket mer!

https://mobile.twitter.com/hashtag/skellefte%c3%a5
Citera
Medlem
W9GFOs avatar
Artikeln på Expressen verkar ha uppdaterats. I Första versionen stod det ingen ålder på offret mer än "under 15" Nu skriver de 9 år.
Citera
2022-07-13, 01:35
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Efter att ha läst igenom typ 150 sidor men inte hittat något om hur flickan mår nu eller om dom lyckades väcka henne så är min fråga det. Hur ser det ut för den stackars lilla flickan?

Vi vet inte ännu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Efter att ha läst igenom typ 150 sidor men inte hittat något om hur flickan mår nu eller om dom lyckades väcka henne så är min fråga det. Hur ser det ut för den stackars lilla flickan?

Illa, mycket illa. De har inte kunnat väcka henne ännu. Det är rykten som går. Något rykte säger att hon är hjärndöd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det verkar inte vara ovanligt bland kärringar mor min har svårt att hålla koll på mitt och mina syskon åldrar.
Nu vet jag ju inte hur många fler barn det här hos den misstänktes familj men då får man sluta producera ungar i löpande takt
Citera
2022-07-13, 01:37
Medlem
MrsEjPKs avatar
Vilket land kom förövaren ifrån ?
Citera
2022-07-13, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det finns inget självklart i att dessa personer skulle ha fått stanna i Sverige. De kommer från Etiopen som är fullkomligt nerlusat med fattigt folk, varför skulle just de här dysfunktionella individerna få stanna medans de andra fattiga stackarna som rentav är mer dugliga och hederliga vara tvingade att bo kvar i Etiopen och lida? Är det inte istället något oerhört egotrippat över det här att sjappa från sitt land så fort det är lite jobbigt och lämna sina fattigare landsmän i sticket?

Att hon tagit sig till Sverige talar om för mig att hon tillhör de övre samhällsskicket i Etiopen för som jag sa en fattig bonde eller arbetare i Etiopien har inte skuggan av en chans att ta sig till Sverige. De har fan inte ens ordentliga skor att ta på sig för resan till Sverige. Vari ligger rättvisan i det?

Varför är det självklart att vi ska tycka synd om just henne och hennes utvecklingsstörda ungar? Finns det inte nog med utvecklingsstörda ungar samt dysfunktionella mammor (som har som enda uppgift i livet att föda fram fler ungar) i Sverige redan? Måste vi importera flera?

Och vari ligger rättvisan i att en 9 årig flicka kanske får betala det yttersta priset för att några svenska självgoda, hycklande dårar ska få tillfredställelsen att få visa sig "goda" och besitta rätt "värdegrund"?

De har det bättre i sitt hemland. Beviset finns i deras resor tillbaka samt ingen alls vilja till integration utan tvärtom de vill inte besudla sig med oss "otrogna" som de så djupt avskyr. De kommer enbart pga pengabidragen inte för att arbeta sig till pengarna eller bli några svenskar så som regerigen tror att alla strävar att bli. Icke, alla människor älskar sin nationalitet och etnictet (ja alla utom svenskar).
Citera
2022-07-13, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Fast SD politiker har lagt ut bilder på BO vilket i sig inte är lagligt. Så visst är Samnytt och co obehagliga i sitt drev och hat. Det är så osmakligt att dom sitter i riksdagen och inte har koll på vad fan dom lägger ut och delar.

Sorry att jag lägger mig i nu.. Men när MSM bankade ut bilden på döda Aylan Kurdi, va dom också lika osmakliga och obehagliga som Samnytt är med en maskad bild på en levande fast sönderslagen svensk flicka som dessvärre är ett offer för mångkulturen som MSM och regeringen vurmar så varmt för?

Du vet väl om att GM är flykting och kom just med den flyktingvågen som bilden på Aylan Kurdi är tagen,alltså 2015.
Citera
2022-07-13, 01:40
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Oklart om det är Skellefteå kommun eller om morsan inte hade koll på hur gammal ungen är. Det är inte så viktigt i Afrika. Det är upp till åklagare att bestämma om en åldersbestämning.
Han var tydligen lite för stor för att vara 14år

Är du anhängare till turkarna som drevar mot kommunerna med allsköns verklighetsfrånvända fantasier ditt lågutbildade drägg?

Skellefteå kommun har väl inget alls att säga till om när de dels söker asyl, däreftet får UT från Migrationsverket, eventuell tillfällig resehandling från UD via ambassad/konsulat och sedan med UT och eventuellt hemlandspass beslutet där födelsedatum anges och söker personnumret hos Skatteverket. Alla dessa steg sker inom statlig verksamhet. Finns inget för någon jävla kommun att besluta där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in