2022-07-12, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Svammelkuk.

Du drar historier ur röven. Det finns inga trovärdiga uppgifter som stärker dina sjuka fantasier om vad hon är utsatt för.

Bilden på stackars flickan visar på en grov misshandel, sannolikt grovt våldtagen också, där huvudet, ansiktet och halsen är väldigt svullet. Halsen har dessutom lindats in, säkert efter en strypning.

Du är bara dum.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Men herrejävlagud, en jollrande pappskalle till!
https://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskov%C3%A4rde
Human dignity översätts till människovärde på svenska.
Vad är det här för idiotisk ickediskussion?
Idiotin är det ju du som står för; men så blir det när vänstern saknar reella argument
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Oavsett brottets grovhet och karaktär är det väl fortfarande osnyggt att hänga ut felaktiga människor. Jösses alltså.
Idag finns en liten flicka som svävar mellan liv och död och du fokuserar på vad som är osnyggt vad gäller andra än flickan din empatilösa varelse. Vore du ensan skulle jag blunda men det finns idag många manipulatörer som du som vill att vi skall blunda och titta bort från detta hemska våld. Har du sett flickans ansikte? Det är oskyldigt men du är äcklig med din förklädnad som regeringens hora eller horpojke.
Citera
2022-07-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Sen tror jag knappast de som vill tillgripa våld mot förövaren i detta fall avser hans uppfostran... det är inte direkt en lavett dom avser.
Nej, så vad anser du om den i tråden utbredda viljan att slå ihjäl en utvecklingsstörd minderårig? Varför skrider du inte till försvar av honom?
Citera
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Men bääää 🐑🐑🐑… Ditt eget inlägg var konstigt och med misslyckat citat. Blev mitt inlägg konstigt så beror det på att ditt inlägg smittade mitt. Har inte levererat någon ”oneliner” och därmed inte heller en ”billig” sådan. Vill du försöka gå vidare i livet?
Bääää på dig själv du. Verkar inte som att du har något vettigt att bidra med så vi lämnar det här.

OnT: Det får rykten om att flickan fått bröstkorgen öppnad

Nån som vet hur det står till med flickebarnet?
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
En stad nära dig.

Citat:
Från att han blev omhändertagen på brottsplatsen så var han aldrig ensam. Till och med hans familj blev intagna och flyttade till skyddat boende med kort varsel.

Stämningen var lite het i Skellefteå dom första dagarna...

Han placeras nog snart "i en stad nära dig".

Ja just det och där gå omkring med ett leende på läpparna och mycket väl letar efter ett nytt offer att "roa" sig med. Kostnaderna står naturligtvis skattebetalarna för.
Citera
2022-07-12, 19:30
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Bilden på stackars flickan visar på en grov misshandel, sannolikt grovt våldtagen också, där huvudet, ansiktet och halsen är väldigt svullet. Halsen har dessutom lindats in, säkert efter en strypning.

Du är bara dum.

Ingen har nekat till den brutala misshandeln. Jag pratar om dom vidriga sexuella detaljer som du/vederbörande hävde ur sig.

I dagsläget så har vi NOLL bevis som styrker det.
Citera
2022-07-12, 19:31
Medlem
Solstol28s avatar
Hon var tydligen naken när hon hittades, inte hört något om hennes kläder har hittats. Var isåfall, i närheten?
Citera
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Jag kokar av ilska när jag läser om sådant här, vad en vidrig, äcklig, stinkande BABBEJÄVEL gjort mot en svensk liten flicka. Bara titta bilderna på honom, han ser fullkomligt efterbliven ut, som en riktig babbe. Kan några nationella samla ihop ett gäng i Skellefteå och leta reda på den där vidriga jävla babben eller?
De har placerat honom och hans vidriga familj på hemlig plats. Vi får vänta en tid, helt enkelt.
Citera
Medlem
Är det bekräftat att hon blev knivhuggen eller är det bara en trådsanning?
Citera
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag är ganska mycket äldre och har aldrig utsatts för det; inte heller har min mor det... om man bortser från att dom bestraffades i skolan om dom pratade sitt modersmål...
Och jag har aldrig ens höjt handen mot mina barn; har aldrig behövts... Så jag tror nog att det går att uppfostra barn utan att tillgripa våld; våld är den odugliges sista tillflykt (Asimov )

Jag har inte dött av det, jag gjorde en del grejer som liten som jag skulle kunna dött av som kanske skrämde slag på föräldrar eller andra. Farsan däremot fick mellanbenen i handen sönderslagna av sin lärarinna som innehade för tiden relevant pedagogisk bildning, detta för att han skrev med vänster hand. Det är väl överdrivet, (han skrev som en kratta sedan oavsett vilken hand han använde) men enligt vad pedagogerna på den tiden (sent 40- tal till tidigt 50-tal) trodde sig veta att vetenskapen visade så skulle vänsterhänta löpa större risk att bli kriminella.

En dag kanske de tycker att vi var idioter som trodde att man kan resonera om orsak och konsekvens med barn vars frontal cortex inte ens är fysiskt utvecklad att kunna greppa resonemanget.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ingen har nekat till den brutala misshandeln. Jag pratar om dom vidriga sexuella detaljer som du/vederbörande hävde ur sig.

I dagsläget så har vi NOLL bevis som styrker det.
Blev han dessutom avbruten så finns det en chans att han aldrig hann med något grövre sexuellt övergrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in