2022-07-11, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Hade du velat det på riktigt hade du ju kunnat jobba för att stoppa det efter första, eller andra, attacken han gjorde, istället för att sympatisera nu, tredje gången, eller hur?
Men de som ville repatriera negrer var väl rasister i dina ögon tidigare?
Svara mig detta, om han hade åkt ut ur landet förra, eller förr-förra gången han betedde sig såhär, hade detta hänt? Ja eller nej räcker.
Kommer aldrig att fatta hur ni som försvarar detta lever med er själva.
Oj, det var många åsikter du tillskrev mig på samma gång. Om jag förstått tidslinjen som dragits upp i tråden rätt så var första gången han gjort något mot en flicka/kvinna (inte "betett sig såhär" = nästan slagit ihjäl någon) att han försökt dra in en flicka på en skoltoalett. Tycker jag att det är något som borde tas på allvar och följas upp? Ja! Ska det vara skäl för utvisning? Alltså, tycker du själv det ens, på allvar?

Andra gången attackerade han en ung kvinna på cykel. Här borde ordentliga insatser gjorts, särskilt mot bakgrund av hans tidigare agerande. Att kommunen/regionen fuckat upp här är uppenbart! Bör en utvecklingsstörd tolvåring utvisas automatiskt för att han beter sig stört och, vad det verkar, inte fått rätt stöd? Nej. OBS: Stöd = handfast stöd och kontroll, inte saft och bulle.

Vad menar du att jag skulle försvara? Att en liten flicka blivit så svårt misshandlad att hon ligger nedsövd på IVA? Dra du åt helvete i så fall.
Citera
2022-07-11, 22:27
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ett mycket fin inlägg som verkligen värmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Som jag tolkar det så verkar hon överleva, och att va nersövd kan möjligen hjälpa hjärnan och kroppen återhämta sig. En 9 åring kan va stark och jag hoppas hon klarar sig så bra som möjligt under omständigheterna. Jag har läst att familjen verkar va en instabil familj men hoppas de får hjälp och också inte väljer att isolera sig. All kärlek till flickan och familjen. Tjejen du är grym och du är värd allt no myter va något psyko utsätter dig för. Och du klarade dig. Du är bäst!!

Free-play är redan skadat och USA-fasonerna har spritt sig hit. Killen kan byta identitet men hans skelögda face går inte att gömma.

Stort tack för ditt fina och stöttande inlägg.

Kändes verkligen bra att få läsa detta. Absolut all kärlek och support till flickan och hennes familj.
Citera
2022-07-11, 22:28
Medlem
En missanpassad invandrare dödshotade ju Kasselstrand för en eller ett par veckor sedan. Här är en annan missanpassad invandrare.

Vilket land har vi då om vi tar in ännu fler missanpassade invandrare?

Som tur är så slipper jag se det eftersom jag blir 60 senare i höst men jag tänker på mina barn och barnbarn.

Vad kommer det vara för samhälle som de tar över?
Citera
2022-07-11, 22:29
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Det skall du inte vara så säker på, titta på bilden där hon ligger i sjukhussängen.

Jag ser att det är mörkt omkring nacken i den bild som delas nu, men den har så dålig upplösning att det är svårt att avgöra vad det är.

Att hennes högra hand är inlindat i bandage tyder på försvarsskador, gissar jag.
Citera
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Oj, det var många åsikter du tillskrev mig på samma gång. Om jag förstått tidslinjen som dragits upp i tråden rätt så var första gången han gjort något mot en flicka/kvinna (inte "betett sig såhär" = nästan slagit ihjäl någon) att han försökt dra in en flicka på en skoltoalett. Tycker jag att det är något som borde tas på allvar och följas upp? Ja! Ska det vara skäl för utvisning? Alltså, tycker du själv det ens, på allvar?

Andra gången attackerade han en ung kvinna på cykel. Här borde ordentliga insatser gjorts, särskilt mot bakgrund av hans tidigare agerande. Att kommunen/regionen fuckat upp här är uppenbart! Bör en utvecklingsstörd tolvåring utvisas automatiskt för att han beter sig stört och, vad det verkar, inte fått rätt stöd? Nej. OBS: Stöd = handfast stöd och kontroll, inte saft och bulle.

Vad menar du att jag skulle försvara? Att en liten flicka blivit så svårt misshandlad att hon ligger nedsövd på IVA? Dra du åt helvete i så fall.
En utvecklingsstörd neger som vid två tidigare tillfällen våldfört sig på medmänniskor borde inte gå lös, eller ens vara kvar i landet.
Han borde vara under tillsyn, inte gå in vanlog skola, och aldrig vara utan handledare.
Men politiker och sympatisörer knäböjer för BLM och kallar andra för rasister.
Vd tycker du om folk som vill utvisa honom idag? Rasister? Vad tyckte du innan detta hände? Rasister?
Jag menar att du försvarar invandrare som beter sig så här. Tänk dig scenariot att en svensk kille gjort så med en nyanländ svart flicka. Vi hade haft fackeltåg, statsministrar, demos, TV-debatter och ett jävla snack om rasism. Vad har vi nu? Ingenting.
Negerkortet trumfar det mesta.
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är dock mycket oroväckande att hon tycks ha varit naken när hon hittades. Det bådar inte gott med tanke på negerns historia med småtjejer samt tonårstjejen i tunneln.

Vi måste nog dessvärre förvänta oss det värsta tänkbara scenariot i nuläget.
Enligt Nordfront så har han hoppat på lärare på tidigare skola också.
https://nordfront.se/overfallen-flic...arande-nedsovd
Citera
2022-07-11, 22:30
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan

Varför envisas de med att beskriva både flicka och gärningsman enbart som "under 15 år", det låter som ett journalistiskt knep för att försöka lägga de på samma nivå ungefär och därmed avdramatisera det hela.

Pojken är ju tonåring och flickan är blott 9 år. Det är en ganska stor skillnad. Finns ingen anledning för dem att mörklägga hennes ålder när hennes familj är öppna med både det som hänt och hur illa däran dottern är.
Citera
2022-07-11, 22:31
Medlem
Varför i helvete har inte åtgärder gjorts iom tidigare händelser? Inte tillräckliga iaf… Man blir uppgiven. Myndigheterna bör få stå till svars för detta!
Citera
2022-07-11, 22:32
Medlem
Kattafankens avatar
Förstår att mamman gjorde sin instagram privat nu, men söker man omkring kan man hitta Bloggar och facebook. Hon är tydligt stolt över sin lilla Luna och har bloggat om henne i flera år.
Citera
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astralflygaren
Avdelningschefen Henrik kan inte kommentera tidigare larm om pojken för att han "inte känner till det"! Vad är det för en j...vla chef som har noll koll på sådana allvarliga grejer?? Folk på FB verkar ha betydligt mer koll än honom!
Menar du här eller på Facebook?
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Skulle kunna tänka att han mekaniskt vet att det är fel men impulsen är starkare. Han har varit föremål för åtgärd från soc, skulle gissa att det varit tillfällen i såväl skola som hemma med syskon han varit våldsam eller annan typ av aggressiv handling (förstår han exempelvis att skrämma någon för att tvinga dem även om han inte är fysiskt våldsam?) och blivit påkommen och fått någon slags disciplinering.
Så det kanske finns en halv tanke om att "bara ingen ser så..." Men ändå fattar så mycket efter sitt utfall att flickan är allvarligt skadad även om det inte verkar finnas spärr när impulsen slår till. Skogstokig för även mindre irritationer där andra ungar kanske bara skulle skrika något?

Tror att ni övertänker det hela.
Tänk er istället på grabben som ett djur, han följer sin instinkt, i sitt hemland hade han antagligen blivit uppeldad av familjens anhöriga, sådana filmer finns det gott om på Gore-avdelningen.
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
En utvecklingsstörd neger som vid två tidigare tillfällen våldfört sig på medmänniskor borde inte gå lös, eller ens vara kvar i landet.
Han borde vara under tillsyn, inte gå in vanlog skola, och aldrig vara utan handledare.
Men politiker och sympatisörer knäböjer för BLM och kallar andra för rasister.
Vd tycker du om folk som vill utvisa honom idag? Rasister? Vad tyckte du innan detta hände? Rasister?
Jag menar att du försvarar invandrare som beter sig så här. Tänk dig scenariot att en svensk kille gjort så med en nyanländ svart flicka. Vi hade haft fackeltåg, statsministrar, demos, TV-debatter och ett jävla snack om rasism. Vad har vi nu? Ingenting.
Negerkortet trumfar det mesta.
Klart att äcklet ska utvisas med första bästa flyg.
Inte en jävla vänsterpartist som ställer sig på flickan sida. Dom måste verkligen hata blonda och blåögda människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in