2022-07-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
exakt.. och medans de försökte hjälpa flickan kom en kvinna som ringde 112..

Det här är ju riktigt sjukt. Varför ringde inte de första två till ambulans och polis. Dom som kom från skogen. Sen kommer då det här paret. De ringer inte heller ambulans och polis. Alla ser att flickan är allvarligt skadad. Och på det så dyker det upp ytterligare en person som förstår att ringa ambulans och polis.

Vad är det egentligen som hänt? Har de plågat flickstackarn i flera timmar. Grymt! Verkar som det var fler förståndshandikappade på samma plats.
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-07-11 kl. 20:55.
Citera
Medlem
Notera hur socialdemokratisk media som SVT och Aftonbladet avtagit i rapporteringen nu när det framkommit att en neger har begått detta bestialiska dåd.

Hoppas alla ni som röstar på V/C/S känner er stolta. Ni är medskyldiga till detta.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Jo en pappa som är kriminell. Förhoppningsvis gör han det vi alla önskar att han gör.

I det här fallet är det kanske mycket bra om pappan är kriminell och saknar de spärrar som vi vanliga hederliga svenssons har. Jag tycker att han ska snorta en rejäl lina och knapra lite amfetamin så han blir laddad inför hans stora uppgift, nämligen att ta ihjäl det där utvecklingsstörda mongot.
Citera
2022-07-11, 20:51
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du måste beakta, att GM ska vara rejält utvecklingsstörd.

Jag köper inte det. Enligt en användares karta över området igår så hittades flickan en bit bort från vägen.

Det känns alltså som att negern har haft en tanke bakom överfallet. Skulle en svårt utvecklingsstörd neger få för sig att flytta kroppen 30-50 meter för att inte bli upptäckt? Jag förstår inte varför han annars fått för sig att flytta kroppen om inte för att kunna utföra sina förmodade "handlingar" i fred.

Jag tror alltså att flickan blev slagen medvetslös vid vägen och sedan bortsläpad en bit in i skogen.

Tänk på att samma neger försökte dra in en flicka på skoltoaletten. Han vet med andra ord att det han gör inte är så uppskattat.
Citera
2022-07-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Flickans olycka blir pappans straff.(karma)

Men för helvete vad korkat.
Citera
2022-07-11, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Han är en utvecklingsstöd somalier eller liknande. Utvecklingsstörda med aggressivt beteende ska inte springa lösa i samhället. Han hade väl dessutom misshandlat småflickor för. Hur kan det komma sig att en sådan får gå i vanliga skolan och vistas ute bland vanliga ungar?
han har varit punktbevakad på Lejonströmskolan av fritidsledare och/eller soc
Citera
2022-07-11, 20:53
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det här är ju riktigt sjukt. Varför ringde inte de första två till ambulans och polis. Dom som kom från skogen. Sen kommer då det här paret. De ringer inte heller ambulans och polis. Alla ser att flickan är allvarligt skadad. Och på det så dyker det upp ytterligare en person som som förstår att ringa ambulans och polis.

Vad är det egentligen som hänt? Har de plågat flickstackarn i flera timmar. Grymt! Verkar som det var fler förståndshandikappade på samma plats.

Det som är lite märkligt är att förståndshandikappade brukar inte vara grymma och utstuderade utan handlar endast på impuls.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
I det här fallet är det kanske mycket bra om pappan är kriminell och saknar de spärrar som vi vanliga hederliga svenssons har. Jag tycker att han ska snorta en rejäl lina och knapra lite amfetamin så han blir laddad inför hans stora uppgift, nämligen att ta ihjäl det där utvecklingsstörda mongot.

Instämmer 100%
Till saken hör att det är helt vansinnigt att denna afrikan fått härja fritt, tredje kända händelsen och det kommer att komma fler med denna amöba
Citera
[quote=Psykbryt76|80855998]
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12

Varför inte MångaGärningsMän

Bra info som du lämnat om de som var på platsen vet du möjligtvis om det var de som kom med elsparkcyklarna som jag tror ?

Edit: Frågan ställd till Rymdis12
Det vet jag tyvärr inte. Dessa 2 på filmen gick. De andra vet jag inget om.
Citera
2022-07-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det här är ju riktigt sjukt. Varför ringde inte de första två till ambulans och polis. Dom som kom från skogen. Sen kommer då det här paret. De ringer inte heller ambulans och polis. Alla ser att flickan är allvarligt skadad. Och på det så dyker det upp ytterligare en person som som förstår att ringa ambulans och polis.

Jag har samma tankar.. efter att jag hörde detta paret prata..
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking

Jo men bättre hade varit om han suttit på anstalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking

Vilket inte funkade. Killen måste låsas in för gott på hem o därefter rättspsyk. Om inte tjejen pappa nu fixar kräket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in