[quote=rymdis12|80855567]
Citat:
Ursprungligen postat av
buddy99
Mgm!??? Finns endast 1 förövare.
Tar det en sista gång.
Precis som dom säger på filmen så kommer dom gående och blir stoppad av 1 person. Den förmodade gärningsmannen. Sen kommer 1 kvinna till som ringer 112.
Killen på filmen sitter med flickan och försöker hjälpa henne på bästa sätt.
End.
Tack för att du orkar förklara gång på gång. Jag tror en del av missuppfattningen är att paret på videon säger ”de” när de pratar om den som stoppade dem och berättade att det ligger en flicka i skogen. Det låter som att det var mer än en person som stoppade paret. Dock tror jag själv att det beror på att den fjärde kvinnan dök upp i samma veva och att det är därför man paret i intervjun säger ”de” istället för ”han”.
Rymdis har under hela trådens gång framhållit att han känner de som hittade flickan / var på plats när hon hittades. Jag personligen litar på detta och tror att hens redogörelse stämmer. Detta innebär att:
MGM stoppar paret och säger att det ligger in flicka i skogen, han stannar sedan kvar och svamlar. Paret går in till BO och i samband med detta kommer även en fjärde kvinna som ringer 112. Paret (och sista kvinnan?) stannar hos BO tills ambulans kommer.
UPPDATERING: Skeendet verkar vara med att MGM träffar på en person och säger att det är en flicka i skogen. Sedan stoppas paret av dessa två och de börjar leta. MGM kvar och svamlar. Fjärde kvinna dyker upp och ringer 112.