2022-07-11, 20:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Att "minst tre" personer gemensamt skulle ha försökt slå ihjäl en 9-åring verkar mycket osannolikt.

Det har vidare inte framkommit något, som pekar på mer än en GM, så varför tror du det?

Ett sätt att rikta uppmärksamheten åt annat håll?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen_
Kan ju vara så att de två elsparkcyklarna tillhör paret som är med på SVT?
Att de tas i beslag är ju inte så konstigt ändå, om de påträffas på brottsplatsen. Polisen vill ju utesluta allt som går.

Så kan det ju vara 👍
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vem har hotat flickans familj?? Fy fan vilka as som gör det.

Det sägs att folk ringde swishnumret, vilket jag hoppas inte stämmer. Men jantesvennarna klarade i vilket fall inte av att familjen startat en insamling, det märktes i tråden. Sedan finns det alltid störda incels som gör sig lustiga och inte har någon annan action i livet.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Vad är det för smutsmänniskor som ringer och hotar OFFRETS familj? De borde skjutas varenda en som gjort något så osmakligt. Hoppas det går att spåra.

Annat negersmuts+kulturmarxister kan jag tänka mig.

AFA brukar ofta ringa och hota svenskar som har attackerats av svartskallar.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Alltså får inte ihop det ändå.. de kom gåendes på vägen , blev stoppade av 2 personer som berättade att det låg en flicka i skogen… när de gick dit så kom en annan kvinna som ringde 112… fortfarande.. 2 personer sa att det låg en flicka i skogen, 2 sparkcyklar.. jag tror att det var 2 stycken där när flickan misshandlades.. bara min tanke..🤷‍♀️

Är det uteslutet att en sparkcykel tillhör BO och den andra GM?
Citera
2022-07-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Tack! Ska bli intressant att få höra var elsparkcyklarna kommer ifrån. Polisen har tydligen plockat med sig två sådana från platsen. Det börjar kännas som en hund ligger begraven här.

Nej då, tror att det är de i intervjun som kommit på sparkcyklarna. Bara lyssna när hon förklarar -"Vi kommer härifrån.. Här.. blir vi stoppade här."
Han -"De sa att det ligger en flicka nere i skogen .. "
Hon -"Det stämde ju mycet riktigt."
osv.

Hans kommentar sätter dock griller i huvudet.. hmm kanske ligger en hund ändå ..
Citera
Medlem
Inte för att jag tror det, men i teorin kan ju MGM ha hittat flickan och inte gjort henne något ont alls. Men det mesta pekar väl på det. Otäckt. Undrar hur många liknande som går lösa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det uteslutet att en sparkcykel tillhör BO och den andra GM?

Jo, för jag tycker mig läst att BO skulle cykla hem från fritids.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Du tror det? Vad har du för belägg för detta påstående?

Elsparkcyklarna, hur grovt hon blivit misshandlad, det kom ut fler från skogen därifrån flickan låg. Magkänslan säger att den misstänkte inte var ensam. Klart han hade kompisar med sig. Flickan hade nog bara väldigt otur som träffade på dem.. Det vore intressant att få veta vilka de andra var som kom ut ur skogen. Undra om elsparkcyklarna var deras!
Citera
Avslutad
[quote=buddy99|80855487]
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
-Så långt är jag med,då är det alltså två förövare som tillkallar hjälp,under tiden är MGM kvar ensam hos BO?

Mgm!??? Finns endast 1 förövare.
Tar det en sista gång.
Precis som dom säger på filmen så kommer dom gående och blir stoppad av 1 person. Den förmodade gärningsmannen. Sen kommer 1 kvinna till som ringer 112.
Killen på filmen sitter med flickan och försöker hjälpa henne på bästa sätt.
End.
Citera
Medlem
Är den afrikanska våldtäksmannen kvar i Skellefteå eller har socialdemokratiska eliten flyttat sin kommande väljare till en tryggare ort med SPA och All inclusive?
Citera
Medlem
Fattar ingenting. GM står kvar och ber förbipasserande att ringa polisen för att "en flicka ligger i skogen" ????? Är han så pass förståndshandikappad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in