2022-07-17, 08:39
Medlem
Muslimäcklet hade ju länkat till Socialdemokraterna och Stefan Löfven i sin FB-sida. Betyder det i sådana fall att Expressen eller Aftonbladet ska göra en snabb sammankoppling mellan dessa och dådet i en direkt orsak och verkan? Oavsett nämnda blaskors brunsmetning i relation till Visbydådet så HAR Socialdemokraterna och Stefan Löfven faktiskt en indirekt koppling till dådet.

Fadern har sagt i ljudupptagning att han förväntade sig sjukvård, bidrag, arbete m.m. som ett löfte vid ankomst till Sverige. Vidare har Stefan Löfven sagt att hans Europa bygger inga murar, vilket innebär att parasitiska äckelmuslimer kan komma hit och missbruka landet. Således, S har blod på sina händer dels genom att släppa in dem och dels genom att inte utvisa dem när tillfälle gavs för ett år sedan och en vecka innan dådet.
Citera
2022-07-17, 08:46
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Muslimäcklet hade ju länkat till Socialdemokraterna och Stefan Löfven i sin FB-sida. Betyder det i sådana fall att Expressen eller Aftonbladet ska göra en snabb sammankoppling mellan dessa och dådet i en direkt orsak och verkan? Oavsett nämnda blaskors brunsmetning i relation till Visbydådet så HAR Socialdemokraterna och Stefan Löfven faktiskt en indirekt koppling till dådet.

Fadern har sagt i ljudupptagning att han förväntade sig sjukvård, bidrag, arbete m.m. som ett löfte vid ankomst till Sverige. Vidare har Stefan Löfven sagt att hans Europa bygger inga murar, vilket innebär att parasitiska äckelmuslimer kan komma hit och missbruka landet. Således, S har blod på sina händer dels genom att släppa in dem och dels genom att inte utvisa dem när tillfälle gavs för ett år sedan och en vecka innan dådet.
Det var inte fadern utan en helt annan person på ett helt annat ställe postat av en helt annan ovidkommande person.
Hur gammal är du?
Citera
2022-07-17, 08:47
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Michael Schumacher förasttes i konstgjord koma och låg i 6 månader innan han vaknade/väcktes sen har det varit rehabilitering och sjukhusvård som har varit höjd i dunkel. Så det går ju uppenbarligen att ligga rätt länge.

han är en grönsak.
Citera
2022-07-17, 08:48
Medlem
beheadeds avatar
Ett islamistiskt terrordåd

Negermonstret är en islamistisk terrorist.

Nu har det kommit uppgifter som tydligt visar att negermonstrer regelbundet konsumerar islamistisk propaganda och våldsskildringar. Han är uppfödd i en muslimsk familj som sympatiserar med den islamistiska ideologin och som stödjer grymt systematiskt våld mot icke-muslimer.

https://samnytt.se/13-arige-monstret...-och-islamism/

Detta innebär att den brutala våldtäkten och misshandeln av den svenska vita 9-åriga flickan inte enbart var ett grymt sexualbrott, utan att det är ett islamistiskt terrordåd. Det är rasism och islamism som ligger bakom negermonstrets attack av den oskyldiga vita flickan.

Pojkens familj har dessutom uttryckt stöd för Socialdemokraterna. Så även Socialdemokraterna är medskyldiga till terrordådet mot den oskyldiga vita flickan.
Citera
2022-07-17, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
En fråga. - var det Samnytt som avslöjade Facebook sidan med bilder på Ab*ushi och filmerna på när folk skjuts ihjäl?

Hur som helst den som gjorde grovjobbet borde få ”Stora journalistpriset”!

Jag misstänker att dom fått det härifrån då jag gjorde ett inlägg om den fb-sidan och gick ut med namnet då jag frågade om det var gm. Sen gick andra in på fb sidan sen var det igång. Ca 3 timmar senare kom dom ut med artikeln.
Citera
2022-07-17, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrar7208
Jag misstänker att dom fått det härifrån då jag gjorde ett inlägg om den fb-sidan och gick ut med namnet då jag frågade om det var gm. Sen gick andra in på fb sidan sen var det igång. Ca 3 timmar senare kom dom ut med artikeln.

Jag ifrågasatte också hans ålder då jag inte tycker att han ser ut som 13år på fotot som fanns där
Citera
2022-07-17, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det har ingenting att göra med vad jag tycker om att bilden kommit ut. Hennes skador fanns redan beskrivna i text. Fotot tillförde ingen ny information.

Det som stör mig är den brist på respekt och integritet som hennes vårdnadshavare visat. Om ni inte fattar det så bryr ni er inte om flickans bästa. Er nyfikenhet och sensationslystnad är viktigare.
Det skulle komma ut lika mycket oavsett föräldrarnas samverkan.
Citera
2022-07-17, 09:03
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Stämmer bra det, strålande grävt av dig!
De och många andra media läser här för de vet att här och även på twitter kommer allt intressant fram först.
Citera
2022-07-17, 09:07
Medlem
Citat:
Lördagen den 16 juli samlades aktivister och medlemmar i Skellefteå för att hålla ett torgmöte i staden.

Anledningen till detta var den fasansfulla och brutala våldtäkten och mordförsöket en afrikan begick mot en 10-årig flicka, som fortfarande ligger nedsövd på intensivvårdsavdelning till följd av attacken. En djupt tragisk händelse som väckt mycket känslor i samhället, och ett kvitto på de depraverade och förgörande konsekvenser massinvandringen för med sig i sina mörka svallvågor.
Det finns bilder och film i artikeln
https://motståndsrörelsen.se/2022/07...-i-skelleftea/
Citera
2022-07-17, 09:09
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Jag ifrågasatte också hans ålder då jag inte tycker att han ser ut som 13år på fotot som fanns där
Bilden kan ju vara både ett, två och tre år gammal.
http://lidlday.blogspot.com/2022/07/...-vanstern.html
Citera
2022-07-17, 09:11
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater

Det som stör mig är den brist på respekt och integritet som hennes vårdnadshavare visat.

Det som stör mig mest är alla vänstersympatisörers totala brist på respekt för den svenska vita 9-åriga flickan och hennes familj.

Istället överöser vänstersympatisörer negermonstret med sympati och förståelse. Samma sak med politiker och journalister. Ingen av dem uttrycker någon som helst stöd eller tröst till brottsoffret och hennes familj.
Citera
2022-07-17, 09:11
Medlem
smokeonthewaters avatar
moneymakingbzzniz
Citat:
annleningen till varför era liv suger kuk är för att ni är femenina bögar, inte rikigta män med eld i hjärtat, det är sanningen till varför era liv är katastrof, sug kuk era rasister, istället för att gråta att det finns kriminella babbar har ni någonsin tänkt er att ta tag i ett gevär som en riktigt man och panga de? nej ni gråter istället till andra män (svenska politikerna) era femenina horer

Det fetade: det är väl det beteendet som är anledningen till att ni tvingats fly till Sverige? Om ni vill ha ett annorlunda liv här så kanske ni borde fundera på att ändra beteende? Annars är risken stor att era val får samma konsekvenser var ni än bor.

I Sverige försöker vi vara civiliserade. Och våra lagar och regler är till för samhällets bästa. De som inte vill respektera det och inte är tacksamma för att de får bo här kan dra härifrån.
Citat:
har ni någonsin tänkt er att ta tag i ett gevär som en riktigt man och panga de?

Sådana "män" vill vi inte ha i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in