Citat:
Ursprungligen postat av
Abetterworld
Så, kumbaya-kärringarna från S, C, V och Mp har hittat till tråden och deras främsta raison de etre är att antyda att GMs etnicitet inte spelar någon roll, att svenska män är betydligt värre och att ondgöra sig över SD.
Den misstänkte GM tros således vara afrikan och jag misstänkte tiiiiidigt att det var en migrant just på kombinationen av våld, inslag/misstanke om sexuella övergrepp och strypvåld. MO är lite för avancerat för svenska barn, men denna typ av våld har vi sett tidigare hos invandrare.
Varför är det relevant att veta GMs bakgrund? Därför att staten främst under S, C, V och Mp har släppt in socioekonomiska migranter in i landet utan egentliga skäl för asyl och PUT. It stands to reason att detta hade aldrig skett om migrationsverket verkligen hade gjort sitt jobb. Flickan hade aldrig behövts utsättas för detta. S, C, V och Mp skiter i svenska barn. Det är en del av priset för de köpta rösterna att låta allmänna drägg förgripa sig på svenskar och sedan inte utvisa dem. Denna pojken kommer under S att vara kvar och sannolikt dyka upp på flashback igen. Det är bara en tidsfråga. Om man ska tro tidigare uppgifter så var det ett överfall på en vuxen kvinna vid en cykeltunnel i samma område av en minderårig pojke. Vi har troligtvis med en serieförbrytare att göra.
Framtida offer kan sparas om man omedelbart utvisar afrikadrägget och dennes övriga familj. S, C, V och Mp kan tyvärr inte tänka klart utan måste vara emot alla förslag som har antydan om SD över sig även om det vore det bästa för landet. Det märker vi på mångas inlägg i tråden och besattheten i att försvara afrikanen. Mitt förslag är att dessa personer själva huserar afrikanen så får de ta konsekvenserna av sitt beslut.
Tänk om alla kunde förstå sanningen i det du skriver.
Jag kan bara inte föstå hur man kan säga att etnicitet inte har betydelse, det är bara att se vad som sker i deras respektive länder i decennier för att förstå att beteendet inte ändras vid ankomst till sverige.
Och alltid detta "men en vit svensk har gjort si och så", ja det stämmer men nog fan har det ökat med all möjlig våld mot kvinnor och barn samt ungdom.
Då uppenbarligen samhället inte är uppbyggd för denna mentalitet som dom för med sig hit, är det då inte rimligt att inte ta in något som inte fungerar i detta samhälle?
Det finns ju regler som begränsar vad man kan göra och inte göra i samhället för övrigt, för att få det till att vara säkert för den stora allmänheten.
Och istället för att lägga stora pengar på att få till mindre förändring med dessa från öst samt afrika, skulle man kunna ha en fungerande vård för "en vit svensk" och därmed ha en tidig kontroll på dessa.
Jag fattar inte det eviga försvaret av missanpassad import, det är ju bevisat att det inte fungerar så många gånger, även numer från de s.k etablerade partierna.