2022-07-10, 08:16
Medlem
Tuors avatar
Det är märkligt att ingen har dementerat uppgifterna om att GM är en neger. Detta började folk skriva igår eftermiddag.

Betyder det att uppgifterna stämmer....?
Citera
2022-07-10, 08:19
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
En del som går särskola kan vara väldigt långa och stora med betoning på fet. Dessutom aggressiva och svårhanterliga.

Tänker direkt på nån som utseendemässigt liknar Harvey, Katie Price’s son som hon har med en känd fotbollsspelare, numer är han visserligen 19 år gammal men han har ju sett likadan ut dom senaste 7-8 åren.

https://closeronline.co.uk/amp/celeb...-harvey-price/

Har följt tråden sporadiskt sedan start, dock räcker det att läsa enbart dina inlägg kom jag på igår så kommer man inte bara snabbt ikapp utan får även vettig och ’icke-trollig’ information.

Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Med tanke på att medierna håller det nertystat så är det med största sannolikhet inte en etnisk svensk som har gjort det. I stället så lägger dom ut stora artiklar om han som begick yxmordet på två lärare i Malmö.
Sanningen får inte komma fram innan valet.

Läser dagligen både Aftonbladet och SvD, och nu när du säger det kan jag inte minnas att jag sett att någon av dessa skrivit om händelsen.
Med reservation för att jag kunnat missa det i SvD där jag mestadels fördjupar mig i kultursidorna.
Citera
2022-07-10, 08:22
Medlem
Att GM är neger förklarar tystnaden i MSM.
Tänk om det var en nynazist som skulle attackera en liten afghan.
Citera
2022-07-10, 08:26
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazook
Vad jag hört. Flicka 9 år (Etnisk svensk om det spelar någon roll) slutar sommarfritids 15.00. Kommer aldrig hem. Hittad i en skogsdunge 17.45, i närheten av skolan. Strypt med nån snara och våldtagen. En 12/13 årig pojke (oklart etnisk bakgrund) misstänks för dådet. De kände inte varandra sen tidigare.

Om jag var en anhörig eller bekant skulle jag få tokspel. Jag antar att GM och hans familj har polisskydd?
Citera
2022-07-10, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Så, kumbaya-kärringarna från S, C, V och Mp har hittat till tråden och deras främsta raison de etre är att antyda att GMs etnicitet inte spelar någon roll, att svenska män är betydligt värre och att ondgöra sig över SD.

Den misstänkte GM tros således vara afrikan och jag misstänkte tiiiiidigt att det var en migrant just på kombinationen av våld, inslag/misstanke om sexuella övergrepp och strypvåld. MO är lite för avancerat för svenska barn, men denna typ av våld har vi sett tidigare hos invandrare.

Varför är det relevant att veta GMs bakgrund? Därför att staten främst under S, C, V och Mp har släppt in socioekonomiska migranter in i landet utan egentliga skäl för asyl och PUT. It stands to reason att detta hade aldrig skett om migrationsverket verkligen hade gjort sitt jobb. Flickan hade aldrig behövts utsättas för detta. S, C, V och Mp skiter i svenska barn. Det är en del av priset för de köpta rösterna att låta allmänna drägg förgripa sig på svenskar och sedan inte utvisa dem. Denna pojken kommer under S att vara kvar och sannolikt dyka upp på flashback igen. Det är bara en tidsfråga. Om man ska tro tidigare uppgifter så var det ett överfall på en vuxen kvinna vid en cykeltunnel i samma område av en minderårig pojke. Vi har troligtvis med en serieförbrytare att göra.

Framtida offer kan sparas om man omedelbart utvisar afrikadrägget och dennes övriga familj. S, C, V och Mp kan tyvärr inte tänka klart utan måste vara emot alla förslag som har antydan om SD över sig även om det vore det bästa för landet. Det märker vi på mångas inlägg i tråden och besattheten i att försvara afrikanen. Mitt förslag är att dessa personer själva huserar afrikanen så får de ta konsekvenserna av sitt beslut.

Tänk om alla kunde förstå sanningen i det du skriver.

Jag kan bara inte föstå hur man kan säga att etnicitet inte har betydelse, det är bara att se vad som sker i deras respektive länder i decennier för att förstå att beteendet inte ändras vid ankomst till sverige.

Och alltid detta "men en vit svensk har gjort si och så", ja det stämmer men nog fan har det ökat med all möjlig våld mot kvinnor och barn samt ungdom.

Då uppenbarligen samhället inte är uppbyggd för denna mentalitet som dom för med sig hit, är det då inte rimligt att inte ta in något som inte fungerar i detta samhälle?

Det finns ju regler som begränsar vad man kan göra och inte göra i samhället för övrigt, för att få det till att vara säkert för den stora allmänheten.

Och istället för att lägga stora pengar på att få till mindre förändring med dessa från öst samt afrika, skulle man kunna ha en fungerande vård för "en vit svensk" och därmed ha en tidig kontroll på dessa.

Jag fattar inte det eviga försvaret av missanpassad import, det är ju bevisat att det inte fungerar så många gånger, även numer från de s.k etablerade partierna.
Citera
2022-07-10, 08:34
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki

Det har med de inblandades ålder att göra.
Citera
2022-07-10, 08:36
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravenraven
Ja, jag kände mig tvungen eftersom DET STINKER rasism och fördomar genom hela tråden så, trots att etnicitet (mycket riktigt) är helt ovidkommande, behöver jag uppenbarligen ändå nämna det för att skapa perspektiv och röra om i grytan.
Hittills har ingen svarat på mina frågor, men jävlar vad många troll jag lyckats förarga, vilket tyvärr bekräftar min tes om er. Jag förstår att det nu är mig ni måste hata och gå till angrepp mot, men vet du... Ni gick rakt in i fällan som provoceras när någon svartmålar era vita män genom att enbart säga sanningen.
Vansinnesdåd kommer aldrig att kunna förhindras helt men inte har förutsättningarna blivit bättre av att importera miljoner människor med främmande kultur från dysfunktionella länder.
Citera
2022-07-10, 08:37
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki

Det är ett barn som skadat ett annat barn.. lugna ner dig!
Citera
2022-07-10, 08:38
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tack.

Såhär skriver han:

”Hej alla FB vänner ! Jag måste Be er av Hela mitt hjärta att Gå in i en bön för en liten flicka på 10 år som har råkat illa ut för mord försök !!! Hon ligger i Umeå på intensiven nedsövd. 😢😢😢 en vän ringde och berättade att det var hans väns Dotter!!! Vill inte berätta vad han berättade för mig 😭😭😭. Sååå det vi som står utanför hoppas jag att ni kan Be för denna stackars lilla Flickan 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼”

Sedan är det massa folk som skickar böner. Är det ett kristet samhälle?
Behöver ju inte vara specifikt Kristna som ber, kan ju vara personer ur flertalet religioner. Jag själv tillhör ingen religion men har bett en tyst bön om att flickan vaknar upp utan några skador. Det finns definitivt hopp, hon är ung och cellerna som eventuellt är skadade kan läkas med en djup nedsövning. Lite grand som fasta, celler repareras och återanvänds. Så vi ska inte, ursäkta uttrycket "Måla fan på väggen" ännu. Tror hon kommer klara sig bra trots allt.
Citera
2022-07-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det har med de inblandades ålder att göra.

Nä, bara delvis. Har det varit en kritvit 14-åring som va misstänkt hade det stått i varje tidning.
Citera
2022-07-10, 08:41
Medlem
Jag fattar inte det eviga försvaret av missanpassad import, det är ju bevisat att det inte fungerar så många gånger, även numer från de s.k etablerade partierna.[/quote]

Det är väldigt enkelt. Att sluta försvara alla dessa ”stackare” är att indirekt erkänna problemet och med det ge SD rätt. Det går inte att diskutera med vänsterextremister som styrs av känslor.
Citera
2022-07-10, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Det är inga spekulationer. GM är afrikan.

Vad sysslar föräldrarna med? Lever på bidrag?
Har dom fler ungar som också är lika skadade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in