2022-07-01, 04:34
Medlem
Din.Tandborstes avatar
Är det lugnt att dra tjack, sen 2mg ikto för att komma ner o slagga några timmar, och sedan alkohol o koks inom samma dygn tro? Vill maxa lollapeloza festivalen!
Citera
2022-07-03, 00:54
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
Är det lugnt att dra tjack, sen 2mg ikto för att komma ner o slagga några timmar, och sedan alkohol o koks inom samma dygn tro? Vill maxa lollapeloza festivalen!
Absolut lugnt att blanda amfetamin med benso, så länge alkoholmängden inte är kopiös; kör du koks eller mer amfetamin kan du fortsätta dricka men tar du benso samtidigt får du öka på intaget av centralstimulantia. Aldrig god idé att blanda två CS droger men gör inte så jättemycket om det inte är ofta eller i mindre mängder. Man behöver ej ta två gubbar fult och halv gubbe kola på två timmar liksom.
Citera
2022-07-04, 23:00
Medlem
God kväll folket! Har petat i mig 70 mg bensedin från galenika, tänkte peta i mig 4 mg ikto på det, även de från galenika, och tjack på det. Vet att ikto sänker kramprisken så sugen på att peta i mig någon/några st. Tagit 4mg ikto till och från senaste veckorna, och har någorlunda tolerans på benzon. Aldrig tagit tjack förut och säker på att just det här tjacket är av lite sämre kvalitet och osäker kring doseringen, några rekomenderationer? Bör påpeka att jag intagit 400 mg tram för cirka 7-8 timmar sen och undra om man kan slänga i lite mer tram i bilden också, har viss tolerans på trammen också. Ute efter en skön kombo här men vill verkligen vara på den säkra sidan. Säkert en idiotisk idé men om något av detta skulle kunna kombineras hade det varit super duper. Snabba svar uppskattas och jag älskar er, mvh!
Citera
2022-07-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WildnKrazy
God kväll folket! Har petat i mig 70 mg bensedin från galenika, tänkte peta i mig 4 mg ikto på det, även de från galenika, och tjack på det. Vet att ikto sänker kramprisken så sugen på att peta i mig någon/några st. Tagit 4mg ikto till och från senaste veckorna, och har någorlunda tolerans på benzon. Aldrig tagit tjack förut och säker på att just det här tjacket är av lite sämre kvalitet och osäker kring doseringen, några rekomenderationer? Bör påpeka att jag intagit 400 mg tram för cirka 7-8 timmar sen och undra om man kan slänga i lite mer tram i bilden också, har viss tolerans på trammen också. Ute efter en skön kombo här men vill verkligen vara på den säkra sidan. Säkert en idiotisk idé men om något av detta skulle kunna kombineras hade det varit super duper. Snabba svar uppskattas och jag älskar er, mvh!

Går någon av dessa substanser att kombinera för en skön boost och främst är säkert att kombinera med just 70 mg bensedin?
Citera
2022-07-04, 23:11
Avslutad
Citat:
Har du aldrig tagit Amfetamin förut skulle jag rekommendera att ta det helt ensamt utan några andra substanser i kroppen.
Det finns en förhöjd risk att krampa när man blandar Amfetamin och Tramadol, även om den är liten så finns den där.
När jag har tagit kombon där det finns lite risker så kan jag ibland fastna i oron och inte kunna njuta av substanserna.
Ikto, Bensedin och Tram är ju roligt ihop ändå.
Citera
2022-07-04, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Har du aldrig tagit Amfetamin förut skulle jag rekommendera att ta det helt ensamt utan några andra substanser i kroppen.
Det finns en förhöjd risk att krampa när man blandar Amfetamin och Tramadol, även om den är liten så finns den där.
När jag har tagit kombon där det finns lite risker så kan jag ibland fastna i oron och inte kunna njuta av substanserna.
Ikto, Bensedin och Tram är ju roligt ihop ändå.

Tack för snabbt svar mannen! Då sparar jag tjacket. Har du tid att svara på ännu en fråga om doseringarna? Intog ännu 20 mg bensedin så 90 mg ligger jag på nu. Hur mycket ikto och tram vågar jag slänga i mig? Har som sagt tagit ikto 4 mg under veckans gång 2-3 dagar bör påpekas. Tog som sagt 400 mg tram tidigare under dagen men det gav inget otroligt rus men var rätt behagligt. Så har väll skapligt tolerans där. Så dosering vad tror du? Tack på förhand!
Senast redigerad av WildnKrazy 2022-07-04 kl. 23:34. Anledning: Mer behövs
Citera
2022-07-04, 23:50
Avslutad
Citat:
Tack för snabbt svar mannen! Då sparar jag tjacket. Har du tid att svara på ännu en fråga om doseringarna? Intog ännu 20 mg bensedin så 90 mg ligger jag på nu. Hur mycket ikto och tram vågar jag slänga i mig? Har som sagt tagit ikto 4 mg under veckans gång 2-3 dagar bör påpekas. Tog som sagt 400 mg tram tidigare under dagen men det gav inget otroligt rus men var rätt behagligt. Så har väll skapligt tolerans där. Så dosering vad tror du? Tack på förhand!
Både Ikto och Bensedin tycker jag har ett slags tak. Jag känner inte mer på 20 mg än 6 mg Ikto. Liknade för Bensedin med. Med de sagt kan de nog vara lite lurigt att blanda med Tramadol, svårt att motstå men försök de.
Ikto kan du ta mera av. Värsta är väl att du somnar.
Citera
2022-07-05, 02:21
Avslutad
Xanor +Alimemasin (viss dos säger inte)..ska vara riktigt farligt. Det är inget morfin.
Skulle egentligen inte äns nämna det här.
Jag inser hur värdefullt livet är..vi har bara ett och jag var så nära att förlora det.
Sök hjälp det finns. Även om du inte är troende så kan du vända dig till kyrkan. Att bara samtala med någon kan vara till stor hjälp.
3 gånger i livet höll jag på att förlora det.
Först bil olyckan och sen spice och tredje mediciner. Alla gånger var oavsiktligt. Någon ville tydligen jag skulle leva??!
Citera
2022-07-05, 09:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Xanor +Alimemasin (viss dos säger inte)..ska vara riktigt farligt. Det är inget morfin.
Skulle egentligen inte äns nämna det här.
Jag inser hur värdefullt livet är..vi har bara ett och jag var så nära att förlora det.
Sök hjälp det finns. Även om du inte är troende så kan du vända dig till kyrkan. Att bara samtala med någon kan vara till stor hjälp.
3 gånger i livet höll jag på att förlora det.
Först bil olyckan och sen spice och tredje mediciner. Alla gånger var oavsiktligt. Någon ville tydligen jag skulle leva??!
Menar du Alimemazin?
Citera
2022-07-06, 15:17
Medlem
Gaspatroninnas avatar
Tog 20mg METADON igår runt 14 tiden. Plus 150 mg Lyrica. Idag har jag tagit 600 mg Lyrica är skönt trött nu. Farligt att ta en tupplur?
Inge intag av metadon idag
Citera
2022-07-08, 16:10
Medlem
3-cmc & Sertralin?

Tjena! Jag har gått på Sertralin Teva nu i 5 veckor mot ångest. Polaren fråga om jag vela vara med och dra linor 3-CMC (synt) ikväll.
(1g var ungefär.)

Nu till frågan, är det farligt att blanda? Hört att man inte ska blanda Sertralin med ex. Mdma & amfetamin.
- Inte fått någon riktig info om 3-CMC.

Vad tror ni? Har tagit 3-CMC förut innan jag började ta Sertralin.
Vissa polare säger att det är lugnt att blanda 1g, medan andra säger nej.
Citera
2022-07-08, 16:14
Medlem
AlfredSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warre1
Tjena! Jag har gått på Sertralin Teva nu i 5 veckor mot ångest. Polaren fråga om jag vela vara med och dra linor 3-CMC (synt) ikväll.
(1g var ungefär.)

Nu till frågan, är det farligt att blanda? Hört att man inte ska blanda Sertralin med ex. Mdma & amfetamin.
- Inte fått någon riktig info om 3-CMC.

Vad tror ni? Har tagit 3-CMC förut innan jag började ta Sertralin.
Vissa polare säger att det är lugnt att blanda 1g, medan andra säger nej.
Nä jag hade skippat. I bästa fall får du sämre effekt. I värsta fall åker du på serotonergt syndrom och kan dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in