Citat:
Ursprungligen postat av
WildnKrazy
God kväll folket! Har petat i mig 70 mg bensedin från galenika, tänkte peta i mig 4 mg ikto på det, även de från galenika, och tjack på det. Vet att ikto sänker kramprisken så sugen på att peta i mig någon/några st. Tagit 4mg ikto till och från senaste veckorna, och har någorlunda tolerans på benzon. Aldrig tagit tjack förut och säker på att just det här tjacket är av lite sämre kvalitet och osäker kring doseringen, några rekomenderationer? Bör påpeka att jag intagit 400 mg tram för cirka 7-8 timmar sen och undra om man kan slänga i lite mer tram i bilden också, har viss tolerans på trammen också. Ute efter en skön kombo här men vill verkligen vara på den säkra sidan. Säkert en idiotisk idé men om något av detta skulle kunna kombineras hade det varit super duper. Snabba svar uppskattas och jag älskar er, mvh!
Har du aldrig tagit Amfetamin förut skulle jag rekommendera att ta det helt ensamt utan några andra substanser i kroppen.
Det finns en förhöjd risk att krampa när man blandar Amfetamin och Tramadol, även om den är liten så finns den där.
När jag har tagit kombon där det finns lite risker så kan jag ibland fastna i oron och inte kunna njuta av substanserna.
Ikto, Bensedin och Tram är ju roligt ihop ändå.