Citat:
Ursprungligen postat av
MOPspanaren
1. Jag har har aldrig skrivit att du rört ihop saker. Det är ditt påstående om mig, som du tydligen kan stå för.
(FB) Skandiamannen
2. Jag har aldrig heller påstått att SE är omöjlig som GM.
Du fortsätter att påstå saker när dina argument tryter, istället för att fokusera på sak och återkomma med källor. Varför ska vi inte få be dig om detta?
Munhugg och tjuvnyp här i tråden hör till, som du vet. Jag får det hela tiden. Jag använder mig därför av samma lumpna retorik, smårisigt så klart. Men man vinner uppenbarligen ingenting på att vara en hyvens och skön prick härinne, tyvärr.
Gällande SEs keps med öronlappar, så häpnar jag en smula över att somliga är obekant med den (eller om de bara låtsas). Hänger man i den här tråden 24/7, så anser jag att man åtminstone bör ha vissa kunskaper som rör trådens huvudperson (och huvudbonader).
Min känsla av dig, är att du ser SE helt omöjlig som GM, därför avfärdar minsta lilla uppgift som faktiskt är misstänkt kring honom, även personer i hans närhet. Oavsett fakta och indicier man slänger fram, så avfärdas de. Då tröttnar man efter ett tag. Du har goda och breda kunskaper kring MOP, det respekterar jag, det vet du.