2022-07-07, 20:34
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Det verkar som om Husum är en paradoxernas ort.
Dels är det så litet att man rent slumpmässigt kan ses på byn utan att behöva stämma träff.
Dels är det så stort att kriminella gänget helt går under radarn hos vanligt folk, vad det verkar.
Citera
2022-07-07, 20:49
Medlem
Yinool0401s avatar
Säger du -"som sagt" en djävla gång till din dj... plattnacke så ska jag personligen söka upp dig.

Skaver -som sagt i mina öron efter att ha lyssnat på OW i en timme.... puuuuuuuuuuuuuuhhhhh
Citera
2022-07-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Säger du -"som sagt" en djävla gång till din dj... plattnacke så ska jag personligen söka upp dig.

Skaver -som sagt i mina öron efter att ha lyssnat på OW i en timme.... puuuuuuuuuuuuuuhhhhh

Skickar dig en styrkekram. Det kommer bara att eskalera ju mer du lyssnar.
Citera
2022-07-07, 21:13
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
Skickar dig en styrkekram. Det kommer bara att eskalera ju mer du lyssnar.

Varför inte bara säga som det var, djävla ägg. Han åker ändå räkmacka, 6år ute efter 4!!!! för mord och våldtäkt. Det är som att våldta hennes föräldrar en extra gång.

Jag skulle hellre sitta 10 år än att förnedra mig själv genom att berätta om runktillfälle 78 ,, vilket djävla ägg. Men det är väl bara jag ,, LOL.
Citera
2022-07-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Varför inte bara säga som det var, djävla ägg. Han åker ändå räkmacka, 6år ute efter 4!!!! för mord och våldtäkt. Det är som att våldta hennes föräldrar en extra gång.

Jag skulle hellre sitta 10 år än att förnedra mig själv genom att berätta om runktillfälle 78 ,, vilket djävla ägg. Men det är väl bara jag ,, LOL.

Jag officiellt ger upp faktiskt att försöka begripa hur fan han är funtad. Det talar till ens fördel anser jag att inte förstå hur den här sexualmördrande jävla tomten tänker eller fungerar. Jag är hellre så långt ifrån hur han fungerar att jag inte begriper någonting 😆
Citera
2022-07-07, 22:05
Medlem
Har bara lyssnat igenom ca 10 minuter av förhöret hittills av mgm, det första jag lägger märke till och inte får ihop är hans påstående om promenaden till e4:an å sedan bilåkandet runt dombäck å sedan till industrivägen.

Nu vet jag ju inte hur de såg ut på den tiden men borde rimligen inte vara så olikt nu och då han nämner bäcklunds järnhandel så misstänker jag att jag har rätt i den tanken.

Han beskriver de som så att dom åker mot flygfältsvägen, alltså husumvägen och där vika höger tillbaka mot husum å stoppet utanför lolab numera pichano/MP Bolagen, sedan då vidare mot industrivägen och en parkering där.

Det jag inte förstår med det påståendet är att:

1
Det skulle varit enklare om inte närmare för honom att själv vika in på industrivägen och gå längs den till nämnda plats för knivhandel.

2
Dom som stannade där vid korsningen och hämtade upp mgm borde med all rimlighet fortsatt vidare på e4:an för att sedan ta huvudinfareten till husum och således bara köra rakt över fabriksvägen in på industrivägen istället för att korsa e4:an ich runt dombäck, det är liksom inte logiskt att ta den vägen.

3
Mer eller mindre samma som punkt 2 men dom kunde tagit bruksvägen och sedan svängt in på industrivägen, för att slippa köra ut på e4:an igen.
Citera
2022-07-07, 22:12
Medlem
Mest osannolika är när de står ute i snön, minusgrader och kör en handtrall över en död kropp.. Att denna "gigant" ens får stånd då och utlösning torde vara extremt, när på sinnessjukt.
En normal reaktion hade nog varit en kräkning och nån form av chock, 18 bast och überkriminella kompisar som drar fram en död kropp..
Nejdå, stenhårde OW lyder ledaren blint och drar en runk...
Inte konstigt att han har ärr på ollonet, frostskador med andra ord.
Citera
2022-07-07, 22:18
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Mest osannolika är när de står ute i snön, minusgrader och kör en handtrall över en död kropp.. Att denna "gigant" ens får stånd då och utlösning torde vara extremt, när på sinnessjukt.
En normal reaktion hade nog varit en kräkning och nån form av chock, 18 bast och überkriminella kompisar som drar fram en död kropp..
Nejdå, stenhårde OW lyder ledaren blint och drar en runk...
Inte konstigt att han har ärr på ollonet, frostskador med andra ord.

Haha ärr på Ollonet! Är han muslim eller vad!
Citera
2022-07-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Haha ärr på Ollonet! Är han muslim eller vad!
Gjort något ingrepp i femårs åldern. Trång förhud gissningsvis. Fanns papper på det.
Citera
2022-07-07, 22:38
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Gjort något ingrepp i femårs åldern. Trång förhud gissningsvis. Fanns papper på det.

Säger ju mycket varför ingen vill ha sex med honom redan i barnålder fick han problem med penisen. Han har sönderrunkat sig då han måste göra sina behov själv. Inte konstigt han våldtar.
Citera
2022-07-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Säger ju mycket varför ingen vill ha sex med honom redan i barnålder fick han problem med penisen. Han har sönderrunkat sig då han måste göra sina behov själv. Inte konstigt han våldtar.

Är det ingen som har sex med honom för att det på något sätt står skrivet i pannan på honom att han har ett litet ärr på penis, eller menar du att de springer när de får se den?

Det är nog hans personlighet och utstrålning som ligger till grund för att han inte haft någon framgång med damerna.

Våldtar gör man inte för att man inte får ligga. Det gör man för att man är sjuk i huvudet och tycker att makt, kontroll och våld är toppen.
Citera
2022-07-07, 23:32
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
Är det ingen som har sex med honom för att det på något sätt står skrivet i pannan på honom att han har ett litet ärr på penis, eller menar du att de springer när de får se den?

Det är nog hans personlighet och utstrålning som ligger till grund för att han inte haft någon framgång med damerna.

Våldtar gör man inte för att man inte får ligga. Det gör man för att man är sjuk i huvudet och tycker att makt, kontroll och våld är toppen.

Jo det stämmer det du skriver men lite i grund beror det ju också på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in