Citat:
Ursprungligen postat av
Pörr
Man undrar ju hur länge han funderat på denna historia. Om - vilket jag inte tror - den är sann måste han ju lagt den malpåse ända sedan 1996 för att ta fram den igen lagom tills han häktades. Om den inte är sann har han väl haft gott om tid på sig i häktet att värka fram den.
Edit: och nu var det föremål i rumpan också.

Personligen tror jag Olof handlar mycket på impuls, i stundens ingivelse och att han har ett väldigt händelserikt inre liv. Därav alla dessa fabricerade historier på rad.
Tror inte han behövt så mycket tid på sig att hitta på. När jag hörde O idag, att han fått saker uppkörda i analen, tänkte jag på när rapparen Einar blev kidnappad och förnedrad.
Han plockar säkert lite historier här och var i media och gör till sina egna hur det passar honom.
Problemet för honom nu, som jag ser det, är att han kan inte bevisa att någon mer varit med eller att misshandel av onanigänget skett. Eller att de ens existerar.
Inga tidigare vittne har heller rapporterat eller namngivit fler personer än just Olof gående med Malin på den aktuella dagen och tidpunkten.
Det enda han aktar sig noga för är sanningen hörs det som. Han är nog rätt körd vid detta laget.