2022-07-06, 22:34
Medlem
Ligger på 75 tren a, mast 75p, test p eod

Väger 94-95 var nere på 93 kg en stund med och vilken står lite stilla där

Ligger på diet runt 2000-2300 har har även testat lite lägre och jag och min diet är on point

Är det så att tren gör att man går lite på samma vikt fast man tappar lite fett ?

Om jag tänker så kanske jag ser lite mindre bf på kroppen men ibland är det hjärnan som spökar

Någon som har nån åsikt om detta ?
Citera
2022-07-25, 23:53
Medlem
Tren stoppar i princip muskelnedbrytning helt men även proteinsyntesen minskar men eftersom den stoppar muskelnebrytning så blir det ändå + muskler går att dieta riktigt hårt på tren sist riktigt strikta deffen var jag nere på 4,8% 7 punkt kaliper men iaf så gicks jag ner ungefär 0,5 kg sista veckorna dit.. Tappade inte ens muskler där men håll också koll på sköldkörtel hormoner är som dom ska då tren även kan störa och sänka till och med rubba dom helt.. Men.stpr du still i vikt och det ser bättre ut i spegeln varje vecka är de bara körts på ju.
Mvh
Citera
2022-07-26, 11:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathunden444
Ligger på 75 tren a, mast 75p, test p eod

Väger 94-95 var nere på 93 kg en stund med och vilken står lite stilla där

Ligger på diet runt 2000-2300 har har även testat lite lägre och jag och min diet är on point

Är det så att tren gör att man går lite på samma vikt fast man tappar lite fett ?

Om jag tänker så kanske jag ser lite mindre bf på kroppen men ibland är det hjärnan som spökar

Någon som har nån åsikt om detta ?
Har du legat på tren länge?
Som herren ovanför skrev, efter ett tag på tren så brukar sköldkörteln komma ur fas.
Man brukar behöva lägga till t3 efter ett tag.
Citera
2023-06-02, 21:48
Medlem
Hur kort är den kortaste tidsperioden man kan köra tren A, men ändå får resultat?
Skulle man tex kunna lägga in det sista månaden i deffen, eller skulle det kosta mer än det smakar vad det gäller resultat/bieffekter?

/Seb
Citera
2023-06-02, 22:05
Medlem
jewclaws avatar
Jag säger bara, aldrig mer trenbolone.. Har kurat en hel del förr men aldrig på tren, och det här var fanemej sista gången.

Jag har ett sexuellt "förhållande" med min kusin, inga känslor och så utan vi ligger bara med varandra. Inget mer med det.
Var på krogen med några polare i förrgår, vi satt vid baren, drack våra öl och surrade. Helt från tomma intet får jag känslan av att min kusin ligger hemma hos mig och blir gangbangad av tre snubbar. (Hon bodde hemma hos mig då)
Försöker mata bort känslan men det tar max 5 minuter innan jag drämmer ölglaset i bordet och drar. Hela jag kokar påväg hem och jag spelar upp filmer där jag vrider av hennes huvud och björnkramar inälvorna ur henne.
Jag säger åt mig själv att lugna mer mig flera gånger tills jag kommer fram till min port. Låser upp dörren aggressivt och stormar in i lägenheten där jag hittar henne i soffan, själv.
Trots att hon är själv har jag byggt upp harm och ilska påväg hem och det slutar med att jag spöar skiten ur henne, och lite till..

Nää fyfan aldrig mer tren.
Citera
2023-06-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastianfagerman
Hur kort är den kortaste tidsperioden man kan köra tren A, men ändå får resultat?
Skulle man tex kunna lägga in det sista månaden i deffen, eller skulle det kosta mer än det smakar vad det gäller resultat/bieffekter?

/Seb

Någon som har några tankar om detta?
Tänker också på hur lång tid det skulle ta att återhämta sig från en månads tren A-kur.

Tack!
Citera
2023-06-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastianfagerman
Någon som har några tankar om detta?
Tänker också på hur lång tid det skulle ta att återhämta sig från en månads tren A-kur.

Tack!

En månad är pengar i sjön.
Citera
2023-06-05, 16:24
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle
En månad är pengar i sjön.
Han kör A inte E. Fortfarande kort kur.
Citera
2023-06-13, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Jag säger bara, aldrig mer trenbolone.. Har kurat en hel del förr men aldrig på tren, och det här var fanemej sista gången.

Jag har ett sexuellt "förhållande" med min kusin, inga känslor och så utan vi ligger bara med varandra. Inget mer med det.
Var på krogen med några polare i förrgår, vi satt vid baren, drack våra öl och surrade. Helt från tomma intet får jag känslan av att min kusin ligger hemma hos mig och blir gangbangad av tre snubbar. (Hon bodde hemma hos mig då)
Försöker mata bort känslan men det tar max 5 minuter innan jag drämmer ölglaset i bordet och drar. Hela jag kokar påväg hem och jag spelar upp filmer där jag vrider av hennes huvud och björnkramar inälvorna ur henne.
Jag säger åt mig själv att lugna mer mig flera gånger tills jag kommer fram till min port. Låser upp dörren aggressivt och stormar in i lägenheten där jag hittar henne i soffan, själv.
Trots att hon är själv har jag byggt upp harm och ilska påväg hem och det slutar med att jag spöar skiten ur henne, och lite till..

Nää fyfan aldrig mer tren.

Och det skyller du på tren? Du är ju sjuk från början, vem fan ligger med sin kusin. Troll.
Citera
2023-07-09, 10:28
Medlem
Har lagt märket till att när jag går på tren så kan jag inte bli full.
Någon som har koll på varför det är såhär? Gissar att det har med levern att göra att trenet är som alkohol för levern så den blir van?

Jag dricker nästan aldrig och det brukar räcka med några öl så är jag full men de få gångerna jag gjort det på tren kan jag dra i mig sjukliga mängder alkohol och va spik nykter, alkoholen smakar inget heller, sprit som smakar skit blir som vatten.
Citera
2023-07-11, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle
Har lagt märket till att när jag går på tren så kan jag inte bli full.
Någon som har koll på varför det är såhär? Gissar att det har med levern att göra att trenet är som alkohol för levern så den blir van?

Jag dricker nästan aldrig och det brukar räcka med några öl så är jag full men de få gångerna jag gjort det på tren kan jag dra i mig sjukliga mängder alkohol och va spik nykter, alkoholen smakar inget heller, sprit som smakar skit blir som vatten.
Det här är 100% bara i din hjärna. Det är inte på riktigt.
Citera
2023-08-17, 13:20
Medlem
shitmagnets avatar
Hur vet man om man behöver supplementera med T3?
Vet att symtom kan vara diffusa och variera men undrar hur ni andra gör.
Går ni på känsla i kroppen eller tid in i kuren eller är det alltid provsvar som avgör för er?

Har en burk t3 liggandes och typ 5v kvar av kuren (10v in).
Spelar det nån roll om man tar en 25:a om dagen, resten av perioden? Eller är ev biverkningar något att rädas mera månne?

Att jag ens frågar är pga ökad trötthet/otålighet och skorrig hals, senaste dagarna.
Har dock också lagt till Anadrol, 1v sen.

Har naturligt lågt blodtryck (typ 100/70) och numera runt 120/80, om någon undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in