Citat:
Ursprungligen postat av
Getkalle
Finns de pöjkar som seriöst kör 40mg i veckan på ace
Nej men 70mg. 10mg varje dag. Det finns det det ganska stora pöjkar som kör. Men det är mer enanthate för själva meningen med och injicera varje dag, varannan dag är stabila nivåer. Tren kan vara väldigt jobbigt om det är ostabila nivåer. Men det gäller ju i stor sett alla steroider. Därför det finns estrar. Och parabolan, varför det var så populärt var ju för det är hexahydrobenzylcarbonate. Som en längre ester än enanthate. Och det var 76.5ml per ml.
Bodybuilders förr, ja 90-talet och före tog väldig låga doser steroider. Och ofta med väldigt långa estrar. Korta estrar är något nytt. Och doserna har ju gått upp enormt. Doserna som till exempel moderna bodybuilders som Benjoo kör är vansinnigt. Och ändå väger dom under 80kg.