2026-05-08, 12:52
  #1297
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle
20 till för 40 menar du på parabolan eller tren ace

Parabolan eller enanthate. Acetate tycker jag inte man ska ta annat än varje dag. Och naturligtvis använder man mindre "verktyg", insulin kanyl och 1 ml pump. Test och tren i microdoser. Varje eller varannan dag. Det har blivit ganska vanligt idag att folk väljer mindre kanyler. Dom gamla klassiska blå kanylerna använder jag som uppsugningsnål. Mest för inte göra injektionsnålarna slöa . Men även för det är så lätt dra upp oljan med dom.
Citera
2026-05-08, 13:39
  #1298
Medlem
Getkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Parabolan eller enanthate. Acetate tycker jag inte man ska ta annat än varje dag. Och naturligtvis använder man mindre "verktyg", insulin kanyl och 1 ml pump. Test och tren i microdoser. Varje eller varannan dag. Det har blivit ganska vanligt idag att folk väljer mindre kanyler. Dom gamla klassiska blå kanylerna använder jag som uppsugningsnål. Mest för inte göra injektionsnålarna slöa . Men även för det är så lätt dra upp oljan med dom.
Finns de pöjkar som seriöst kör 40mg i veckan på ace
Citera
2026-05-08, 14:29
  #1299
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle
Finns de pöjkar som seriöst kör 40mg i veckan på ace

Nej men 70mg. 10mg varje dag. Det finns det det ganska stora pöjkar som kör. Men det är mer enanthate för själva meningen med och injicera varje dag, varannan dag är stabila nivåer. Tren kan vara väldigt jobbigt om det är ostabila nivåer. Men det gäller ju i stor sett alla steroider. Därför det finns estrar. Och parabolan, varför det var så populärt var ju för det är hexahydrobenzylcarbonate. Som en längre ester än enanthate. Och det var 76.5ml per ml.

Bodybuilders förr, ja 90-talet och före tog väldig låga doser steroider. Och ofta med väldigt långa estrar. Korta estrar är något nytt. Och doserna har ju gått upp enormt. Doserna som till exempel moderna bodybuilders som Benjoo kör är vansinnigt. Och ändå väger dom under 80kg.
Citera
2026-05-08, 15:03
  #1300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Nej men 70mg. 10mg varje dag. Det finns det det ganska stora pöjkar som kör. Men det är mer enanthate för själva meningen med och injicera varje dag, varannan dag är stabila nivåer. Tren kan vara väldigt jobbigt om det är ostabila nivåer. Men det gäller ju i stor sett alla steroider. Därför det finns estrar. Och parabolan, varför det var så populärt var ju för det är hexahydrobenzylcarbonate. Som en längre ester än enanthate. Och det var 76.5ml per ml.

Bodybuilders förr, ja 90-talet och före tog väldig låga doser steroider. Och ofta med väldigt långa estrar. Korta estrar är något nytt. Och doserna har ju gått upp enormt. Doserna som till exempel moderna bodybuilders som Benjoo kör är vansinnigt. Och ändå väger dom under 80kg.

Jag kör 30 mg tren e per dag. Tycker typ att där går gränsen effekt vs bieffekter. Och påverkar inte mina blodprover alls. + kör Nebivolol och högdos magnesium taurin till de
Citera
2026-05-08, 15:25
  #1301
Medlem
Getkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Jag kör 30 mg tren e per dag. Tycker typ att där går gränsen effekt vs bieffekter. Och påverkar inte mina blodprover alls. + kör Nebivolol och högdos magnesium taurin till de
Hur blir gym resultatet ?
Citera
2026-05-08, 17:22
  #1302
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Jag kör 30 mg tren e per dag. Tycker typ att där går gränsen effekt vs bieffekter. Och påverkar inte mina blodprover alls. + kör Nebivolol och högdos magnesium taurin till de

Ja det är väl där omkring 200mg i veckan många klarar sig ganska bra från biverkningar och får bättre resultat än vad 50-100% mer skulle ge. Man växer inte bra om man inte sover bra. Sover man inte bra så blir ämnesomsättningen sämre. Och har man ingen aptit då bygger man inte lika bra. Behövs minst 200gram upp mot 300gram protein om dagen man ska växa. Protein är det viktigaste av allt. Bra med högdos magnesium och taurin är helt fantastiskt det med. Nebivolol är riktigt bra för blodtrycket och hjärtat.
Citera
2026-05-19, 06:24
  #1303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle
Hur blir gym resultatet ?

Grymma resultat gillar kombon: test tren eq mast hgh reta.
Citera
2026-05-28, 05:36
  #1304
Medlem
Får TRT via vården i form av gel och tror det skulle göra mig gott med lite tren vid sidan av.

Hur lång bör en kur vara och vilken dos är lämplig som start?
Citera
2026-05-29, 20:01
  #1305
Medlem
Tren är fan underbart om man har ett krossat hjärta. Dämpar känslorna enormt🤛 lägg till lite D Sip ,selank och oxycutin så sover ni bättre med. Jag ska dra 350mg tren sista 2 -3 veckorna nu, ihop med min HGH 6 iu, testo 350 och primo 400. Sen varva ner lite på det andra och köra bara testo typ 200 över semestern
Citera
2026-06-02, 15:22
  #1306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadfuture
Tren är fan underbart om man har ett krossat hjärta. Dämpar känslorna enormt🤛 lägg till lite D Sip ,selank och oxycutin så sover ni bättre med. Jag ska dra 350mg tren sista 2 -3 veckorna nu, ihop med min HGH 6 iu, testo 350 och primo 400. Sen varva ner lite på det andra och köra bara testo typ 200 över semestern
Amen to that brother 🙏

Fråga. På vilket sett fyller primon någon funktion tillsammans med trenet? Jag älskar att köra test, mast och tren plus växt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in