2025-08-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Tar ungefär lika lång tid och känna effekt som det tar och inte känna effekt efter man slutat. 5 halveringstider.

Eftersom estern är enanthate. Så 22.5 dagar ungefär för full effekt och stabilitet.

Tycker själv det går snabbare om jag microdoserar varje dag. Det är det nya. Förr så frontade många och fick alla möjliga biverkningarna snabbare istället för dom positiva effekterna.

Med microdoserar menar jag att man tar en spruta varje dag. Varannan dag fungerar väl egentligen lika bra med enanthate. Men då på riktigt varannan dag. Inte mån, ons, fred.

Ok tack så mycket för hjälpen 😁
Jag ska nog testa nån gång att injecta dagligen 😁

Mvh
Citera
2025-08-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Styrkeökningar brukar jag få efter cirka 3 veckor på tren e.
Något snabbare med tren a, 1-2 veckor någonstans.

Jag har kört en vecka nu. Idag kände jag definitivt en ökning. Behövde inte ta av vikterna som jag annars brukar utan kunde köra tungt varenda set o i stort sett lika många reps.
Militärpess:
Samma vikt alla set
Första set 9 reps
Andra 7 reps
Tredje 7 reps
Fjärde 7 reps
😁 brukar tappa som fan annars. Nu va jag nästan lika stark hela passet, så det känns som Tren börjar få effekt 👍 sov skumt med inatt. Varm men på ett konstigt sätt. Obehagligt liksom. Antar det är ett gott tecken 💪

Mvh
Citera
2025-08-21, 17:33
Medlem
PingPongZongs avatar
IFBB Pro Kuba Cielen berättar om hur han tagit tren offseason. 20veckor lågdos, 50-100mg i veckan.

https://youtu.be/eYWcNW_cet0?t=2545

Det är väl så Mike O Hearn kör tren kan jag tänka mig. Inte bara när det gäller tren. Alla steroider. I lågdos i +40år.
Citera
2025-08-22, 00:09
Medlem
PingPongZongs avatar
Och här en annan som tog lägre doser tren. Samir Bannout. 76.5mg i veckan. Och höjde till 153mg i veckan när det började bli dags och tävla.

https://www.youtube.com/watch?v=RuP7SeERB24
Citera
2025-08-24, 22:18
Medlem
Nu har jag använt Trenbolone Enanthate 12 dagar.
Använder 100mg e5d.
Mår hur bra som helst. Förutom ibland varm o svettig om jag äter tex. Dagen efter inject är jag väldigt trött med.
Ökat rejält i styrkan nu och ändå blivit hårdare. Känner mig helt orädd och betydligt mer manlig.
Antar att det är den låga dosen som gör att jag mest upplever goda effekter. Supernöjd !!!

Mvh
Senast redigerad av Hormonized 2025-08-24 kl. 22:21.
Citera
2025-09-03, 15:02
Medlem
Uppdatering kring min lilla Trenbolone kur.
3 veckor idag.
Ökat 5 cm runt överkroppen och axlarna. Mår hur bra som helst. 200mg i veckan.

Yeaa Buddy!!!

Mvh
Citera
2025-09-05, 22:57
Medlem
Räcker helt klart med 100-200 mg tren per vecka ger sjukt näringsupptag och bättre insulinkänslighet och minimal fettinlagring, ökar känsligheten för igf-1 (svin bra ihop med Hgh som ökar igf-1).
Ger en hård men fyllig look.
Ha kortisol-blockerande effekt så man behåller mer muskler på deff.
Underskattad bulk för man bygger och håller formen bättre och få inte massa bloat.
Citera
2025-09-05, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
IFBB Pro Kuba Cielen berättar om hur han tagit tren offseason. 20veckor lågdos, 50-100mg i veckan.

https://youtu.be/eYWcNW_cet0?t=2545

Det är väl så Mike O Hearn kör tren kan jag tänka mig. Inte bara när det gäller tren. Alla steroider. I lågdos i +40år.
Mike känns som en kille som kör låga doser Testo med mast primo hgh och peptider haha. Alltid i form och verkar vara super bra med kost och cardio. Varit samma storlek typ i 25 år och ser fräsch ut och lyfter tungt fortfarande. Känns som han tänkt longevity hela tiden
Citera
2025-09-14, 15:42
Medlem
En månad på Tren E nu och mår kungligt bra. Svettas mer än vanligt men inget överdrivet. Något högre blodtryck med.
300mg i veckan nu.
Känns som ett stort + att köra Tren. Upplever att jag är mer modig och stark o driven både mentalt o fysiskt. Helt perfekt anser jag. Grymt go känsla att få mer självförtroende framförallt. Vågar träna tyngre o hårdare. Känns toppen. Lagom dos med.

Kötta på 👍

Mvh
Citera
2025-10-06, 14:42
Medlem
Stor-steffes avatar
Jag tycker Tren är överskattat. Det funkar bra på deff ihop med andra prepp för hårdhet för på Tren
tappar jag i princip inte ett gram vikt på deff. Oavsett hur många timmar cardio i veckan jag kör. Men tycker inte det motsvarar förväntningarna i förhållande till bieffekterna.
Väljer hellre primo + Win för samma resultat fast med 1/10 av bieffekterna.

Fördelen är väl att man blir mer aggressiv på Tren. Det är nog det bästa med trennet tycker jag.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in