Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-05, 18:21
  #28789
Medlem
kompjuters avatar
https://www.expressen.se/sport/tenni...sonder-kamera/

Problem med humöret har han, idiot!
Citera
2022-07-05, 19:01
  #28790
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
https://www.expressen.se/sport/tenni...sonder-kamera/

Problem med humöret har han, idiot!

Vilka stolpskott till bröder
Sorgligt att Sveriges en gång så stolta tennisnation numera ska förlita sig på 2 importerade psykfall med noll känsla för vårt land.

Får bli att hålla på Norges Ruud framöver. Sedan har vi några tjejer, främst M Björklund, att hoppas på.
Men vad gäller manliga sidan är det nattsvart i dubbel bemärkelse.
Citera
2022-07-05, 19:30
  #28791
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
https://www.expressen.se/sport/tenni...sonder-kamera/

Problem med humöret har han, idiot!
Jag är ju "lite äldre". Jag tycker det är otroligt att reglerna inte tillåter att de bara tas av banan!

Grym precision i slaget i alla fall. Synd att resten av hans tennis inte svarar upp mot den.
https://twitter.com/sPETEcore/status...6JNJe6hyHCnIGA

Uppfattade han kameran störande?
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-07-05 kl. 19:34.
Citera
2022-07-05, 20:47
  #28792
Medlem
Alltså man skäms för våra tennisspelare som Elias Ymer hur han beter sig på banan. Jag är förvånad att han inte blir avstängd och så för det som han sysslar med är långt över gränsen för det acceptabla.

Vad får han för straff egentligen? Miljonböter eller något disciplinstraff?

Jag tycker att han borde stängas av i ett år eller nåt.
Citera
2022-07-05, 20:50
  #28793
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vilka stolpskott till bröder
Sorgligt att Sveriges en gång så stolta tennisnation numera ska förlita sig på 2 importerade psykfall med noll känsla för vårt land.

Får bli att hålla på Norges Ruud framöver. Sedan har vi några tjejer, främst M Björklund, att hoppas på.
Men vad gäller manliga sidan är det nattsvart i dubbel bemärkelse.

Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag är ju "lite äldre". Jag tycker det är otroligt att reglerna inte tillåter att de bara tas av banan!

Grym precision i slaget i alla fall. Synd att resten av hans tennis inte svarar upp mot den.
https://twitter.com/sPETEcore/status...6JNJe6hyHCnIGA

Uppfattade han kameran störande?

De är en skam för Sverige och tennisen.
Vi som minns våra härliga stjärnor under 80-talet förstår vad jag menar.

Otacksamma importerade odågor som jag inte kommer sörja en dag över när de lägger av.
Citera
2022-07-05, 23:01
  #28794
Medlem
allt.o.ingets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
https://www.expressen.se/sport/tenni...sonder-kamera/

Problem med humöret har han, idiot!

Han gjorde en liknande grej för ca två veckor sedan då han kastade sitt racket rätt in i skyddsnätet. Man beter sig inte så på en tennisbana helt enkelt.

Om Djokovic hade gjort något liknande hade han blivit avstängd en lång tid. Vissa får tydligen bete sig hur som helst.
Citera
2022-07-06, 00:28
  #28795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
https://www.expressen.se/sport/tenni...sonder-kamera/

Problem med humöret har han, idiot!

De går från klarhet till klarhet. När han inte har tid att fuska så ska han förstöra saker istället. Det är bra att det visar sig vilka losers de verkligen är.

Sådant beteende hade nog varit enkelt att komma undan med förr i tiden då inte allt filmades.
Citera
2022-07-06, 00:31
  #28796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Kanske Zlatan hade varit lite som Nick Kyrgios som tennisspelare? NK kan ju vara helt galen men är ändå lysande när han får ihop skallen.

Fast Zlatan hade nog varit mer disciplinerad. Rentav inte omöjligt att han gjort samma mentala resa som ovan nämnda Borg och Federer med självdisciplinen.

Haha ja, det hade nog blivit underhållning helt klart. Han är ju inte rädd för att säga vad han tycker.

Kyrgios tycker jag är en frisk fläkt. Ibland så går han lite för långt, men han får betala för det också. Tycker ändå att han har rätt oftast när han klagar. Som senaste mot Tsitsipas t.ex, helt rätt gjort. Greken borde blivit diskad. Det är helt sjukt vad veka domarna är. De gjorde samma sak i franska öppna förra månaden när Begu kastade sitt racket på ett barn i publiken. Så sjukt svagt att inte diska någon som gör så. Dessa domare borde få sparken.
Citera
2022-07-06, 09:10
  #28797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vilka stolpskott till bröder
Sorgligt att Sveriges en gång så stolta tennisnation numera ska förlita sig på 2 importerade psykfall med noll känsla för vårt land.

Får bli att hålla på Norges Ruud framöver. Sedan har vi några tjejer, främst M Björklund, att hoppas på.
Men vad gäller manliga sidan är det nattsvart i dubbel bemärkelse.


På damsidan kommer ju talang efter talang fram känns det som, på herrsidan är det dött.

Leo Borg verkar bara ha spelat en turnering på hela Juni där han gick till 3e omgången men torskade stort mot en 800 rankad tjeck och fick 0-6 i i andra set.
Men ändå en framgång att nå kvartsfinal i en ITF.
Borg borde spela fler turneringar och fortsätta sin klättring.

Bröderna Ymer är bara pinsamma.
Citera
2022-07-06, 10:27
  #28798
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vilka stolpskott till bröder
Sorgligt att Sveriges en gång så stolta tennisnation numera ska förlita sig på 2 importerade psykfall med noll känsla för vårt land.

Får bli att hålla på Norges Ruud framöver. Sedan har vi några tjejer, främst M Björklund, att hoppas på.
Men vad gäller manliga sidan är det nattsvart i dubbel bemärkelse.
Undantag finns förvisso men tennisbanorna står i tegel tomma runt om i landet så jag ser ingen ände på mörkret.
Citera
2022-07-06, 10:47
  #28799
Medlem
Fotboll12s avatar
Elias Ymers kamera-kraschande var ett tydligt tecken på hur dåligt han mår just nu.

Han ser naturligtvis drevet mot Mikael efter avhoppet från Båstad och det ökar pressen på Elias.

Han förstår ju att Mikael lät honom få wild cardet för att hjälpa honom, även om den sistnämnde eventuellt försökt snacka bort det för honom och placerat ut dåligt skämt offentligt (Zlatan och Allsvenskan).

Det är något av en mardrömssituation för båda just nu med allt detta, men de har i alla fall varandra.

Blod är tjockare än Jonas Arnesen.
__________________
Senast redigerad av Fotboll12 2022-07-06 kl. 10:52.
Citera
2022-07-06, 12:27
  #28800
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Elias Ymers kamera-kraschande var ett tydligt tecken på hur dåligt han mår just nu.

Han ser naturligtvis drevet mot Mikael efter avhoppet från Båstad och det ökar pressen på Elias.

De verkar inte må bra nån av dem. De ser alltid sura och förbannade ut, har ni sett dem le och skratta någon gång? Inte jag.

Man förstår att de är bittra för att deras karriärer går åt helvete, men att skippa de svenska turneringarna är en skam.

Bra förebilder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback