2019-05-24, 12:06
Medlem
Såg tyvärr bara sista set, riktigt riktigt imponerande av Micke, knappt ett misstag men ändå många vinnare,
Äntligen har vi en man för huvudturneringen
Citera
2019-05-24, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Såg tyvärr bara sista set, riktigt riktigt imponerande av Micke, knappt ett misstag men ändå många vinnare,

Problemet är ju att han blandar och ger. Helt plötsligt kommer ett sådant där tillfälle där han slänger iväg ett set, som idag. Kul dock! Nu jävlar får han smaka på klasskillnad :-)
Citera
2019-05-24, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber

Han var nog ännu bättre i första. Laaksonen höll nere misstagen i andra och satsade lite extra i offensiven men behövde hela tiden ligga på gränsen för att vinna poäng så det kändes ganska lugnt, Mikael var den säkrare spelaren.
Citera
2019-05-24, 13:14
Medlem
Hoppas det blir Nadal han får möta. Inte bra sportsligt men det skulle bli en jävla erfarenhet för honom att möta Nadal i FÖ.
Citera
2019-05-24, 13:16
Medlem
Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Hoppas det blir Nadal han får möta. Inte bra sportsligt men det skulle bli en jävla erfarenhet för honom att möta Nadal i FÖ.
Jag hade streamat den matchen 8 dagar i veckan.

Sedan hade det ju visserligen tagit ca 1h20 att spela klart...
Senast redigerad av Shreksmorsa 2019-05-24 kl. 13:17. Anledning: Edit
Citera
2019-05-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shreksmorsa

Vore kul att se ändå tycker jag.

Lopez gick ju in på ranking... Möter Karlovic i första. Bra chans att vinna den matchen till och med. Båda är avdankade just nu.

Tuff lottning för Fognini, möter landsmannen Seppi. Han kan ryka direkt där om han inte spelar bra och är koncentrerad. Seppi är helt klart starkare mentalt och han lär inte få någonting gratis där.
Citera
2019-05-24, 14:42
Medlem
Citat:

Tror seriöst inte det skulle bli så kort match 😂 Nadal hade nog fått nöta på ett tag.
Han är seg Mikael, inte så lätt slå hål på.
2 timmar iallafall.
Citera
2019-05-24, 14:44
Medlem
Citat:
Problemet är ju att han blandar och ger. Helt plötsligt kommer ett sådant där tillfälle där han slänger iväg ett set, som idag. Kul dock! Nu jävlar får han smaka på klasskillnad :-)

Jämnheten kommer.
Svårt spela lika bra i 2 set, men han är ung och det kommer komma, det är jag säker på.
Citera
2019-05-24, 14:47
Medlem
Ser att Sandgren måste kvala i RG, han är rankad 87 i världen, är inte det väl tufft, jag trodde det krävdes runt 100 på, rakning för att gå rätt in i turneringen, fan det är igen dans på rosor att vara tennisproffs och konkurrensen är ju knivskarp idag.
Citera
2019-05-24, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Ser att Sandgren måste kvala i RG, han är rankad 87 i världen, är inte det väl tufft, jag trodde det krävdes runt 100 på, rakning för att gå rätt in i turneringen, fan det är igen dans på rosor att vara tennisproffs och konkurrensen är ju knivskarp idag.

Det hänger på rankingen sex veckor i förväg.

Krajinovic och Carballes rankade runt 60-70 nu efter en rad stora resultat på slutet kom in först på reservplats.
Citera
2019-05-24, 16:37
Medlem
Mikael hamnade på en av platserna med kvalspelare mot kvalspelare. Fick Blaz Rola. Fantastisk chans. Säkerligen Zverev i andra omgången.
Citera
2019-05-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Det hänger på rankingen sex veckor i förväg.

Krajinovic och Carballes rankade runt 60-70 nu efter en rad stora resultat på slutet kom in först på reservplats.
Ok, jag hade för mig det var 2 veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in