2022-07-04, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricko73
Hmm ja e nog blind eller nåt, hittar den inte.

/C

Det ska finnas en länk till Piratebay, sök på det ordet i denna tråd så hittar du nog.

Edit: anonfiles var det visst

https://anonfiles.com/7645n159uc/Sve...01E02_x265_mp4

Varsågod
Senast redigerad av gunsnroses91 2022-07-04 kl. 15:04.
Citera
2022-07-04, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Vad samhällstjänst?! Inte fan kan en mördare få samhällstjänst...

Precis det jag tänkte med. Folkdomstolen kommer att ta vid om han får samhällstjänst.
Citera
2022-07-04, 15:16
Medlem
Citat:
Som sagt..Min % Herr Advokat...

Vad är då sannolikheten att man som misstänkt gärningsman råkar springa på ett lik i skogen som råkar vara den person man anklagats för att ha dödat? när dessutom inte polis eller skallgångskedjor har lyckats hitta liket?

Jag tänker att man som utomstående och oskyldig skulle springa på ett lik är låg sannolikhet, att man då som misstänk skulle göra det av en slump känns helt absurt.

bara han får en fällande dom nu, hoppas, vad tror ni kommer han undan igen?
Citera
2022-07-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunsnroses91
Det ska finnas en länk till Piratebay, sök på det ordet i denna tråd så hittar du nog.

Edit: anonfiles var det visst

https://anonfiles.com/7645n159uc/Sve...01E02_x265_mp4

Varsågod

Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Precis det jag tänkte med. Folkdomstolen kommer att ta vid om han får samhällstjänst.

Hur ofta har "Folkdomstolen" agerat? En gång mig veterligen, Hagamannen. Visst det händer säkert ibland men normalt folk är i allmänhet rätt så rädda om sin sfär och egen frihet.

Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
Vad är då sannolikheten att man som misstänkt gärningsman råkar springa på ett lik i skogen som råkar vara den person man anklagats för att ha dödat? när dessutom inte polis eller skallgångskedjor har lyckats hitta liket?

Jag tänker att man som utomstående och oskyldig skulle springa på ett lik är låg sannolikhet, att man då som misstänk skulle göra det av en slump känns helt absurt.

Åker han inte nu så blir det prövningstillstånd och HD sätter han på 8-10år.

/C
Citera
2022-07-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen

Hans historia går dock inte ut på att dom "sprungit på" liket i skogen. Det är en lång berättelse om hur ledaren i gänget ber de andra om hjälp att lasta något tungt i en presenning i en pick up. Åker till skogen, lastar av det, och enligt ledarens instruktioner tillsammans runka runt liket och sedan bära iväg med det, gömma det och täcka fotspåren efter sig.
Citera
2022-07-04, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarn111
Hur har han förklarat de blå fibrerna som hittats hemma hos honom?

Kan inte minnas att det var några frågor kring det.
Citera
2022-07-04, 15:40
Medlem
Citat:
Vad samhällstjänst?! Inte fan kan en mördare få samhällstjänst...

Vad fick du det med samhällstjänst ifrån, har jag missat något?
Citera
2022-07-04, 16:10
Medlem
Någon som följer rapporteringen på ÖA och ser om det står något om vilken tid de kör igång imorgon?
Citera
2022-07-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Det är tacksamt och skylla på Sven Å Christiansson när domen blev uppåt väggarna fel i Hovrätten.
Skulle tro att åtskilliga har blivit fällda på lägre sannolikhet.
Men det var väl så att SÅC togs in som "expert" efter ett tag. I tingsrätten behövde dom inte väga in hans ovetenskapliga utsagor, men hans vallningar ställde till det i hovrätten med alla hypotetiska frågor.
Citera
2022-07-04, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
Någon som följer rapporteringen på ÖA och ser om det står något om vilken tid de kör igång imorgon?

Pläderingar i morgon 09.00
Citera
2022-07-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deltaco123
Pläderingar i morgon 09.00

Tusen tack. De har ju ändrat tider en del så vill inte missa något. Ska bli väldigt intressant imorgon.
Citera
2022-07-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
Hans historia går dock inte ut på att dom "sprungit på" liket i skogen. Det är en lång berättelse om hur ledaren i gänget ber de andra om hjälp att lasta något tungt i en presenning i en pick up. Åker till skogen, lastar av det, och enligt ledarens instruktioner tillsammans runka runt liket och sedan bära iväg med det, gömma det och täcka fotspåren efter sig.

Ok. du har säkert rätt men även det där en hittepå-historia och då borde ju rimligtvis dna från fler än Olov finnas på henne. eller kom de andra i luften ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in