Det börjar nu, men ÖA meddelar att de inte kommer rapportera löpande, utan sammanfatta under dagen. Morgondagen kommer live-rapporteras, då den bedöms som rafflande med slutpläderingar. Hoppas han skriver så fingrarna glöder, jag villhöver höra/läsa allt. Helst hade jag önskat att sakframställan och slutpläderingar togs med bland de ljudfiler som kan beställas ut. Ibland finns det med, oftast inte, det är sällsynt
Tack! Vi får se fram emot imorgon istället och sedan hoppas att man kan få ut dessa ljudfiler.
Kan runkhistoren göra att han blir fälld för mord? Alltså att rätten tycker att den förklaringen är så osannolik att dom är säker på att han ljuger och därför, tillsammans med alla andra indicier, dömer honom för mordet.
Dna-kopplingen räcker nog. Han fälldes i tingsrätten men friades i hovrätten mycket beroende på Sven Å Christiansons oskickliga beteende.
Dna-kopplingen räcker nog. Han fälldes i tingsrätten men friades i hovrätten mycket beroende på Sven Å Christiansons oskickliga beteende.
Det är tacksamt och skylla på Sven Å Christiansson när domen blev uppåt väggarna fel i Hovrätten.
Skulle tro att åtskilliga har blivit fällda på lägre sannolikhet.
Hur har han förklarat de blå fibrerna som hittats hemma hos honom?
Undrar också om han förhördes om fibrerna och hur han förklarade de.
Han kanske blev tvingad att klippa i Malins tröja av okända personer skulle jag gissa på att han sa?