2022-07-01, 16:27
Medlem
Personligen tycker program id knns lite fr ldrar och enformig. Kanske funka p 70-talet d det fortfarande var ganska ovanligt med nakna personer p tv. Idag knns det ju inte som funkar.

Borde ju vara mera variation program fr gra det intressant och lite mer utmanade. De r mer intressant att beska en nudiststrand i Sverige n se programmet.
Citera
2022-07-02, 16:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varken snygg eller ful. Har hon sillisar?
Transexuella lppar har hon ju skaffat sig (p senaste bilderna tm) samt trans-avsmalnande gonbryn, silikonfrgan kan avgras frst nr hon nckat, jag tror inte ett det r silikon d dom r fr sm

S det anses inte fint (fuskigt!) att skaffa silikon i manskretsar, d det visar p dliga gener att dom
dr runda kloten inte kunde se ut s p naturlig vg!! men man hart inga problem med dom andra plastigheterna som plggs som jag nmnde ovan

Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Hon ser ok ut men satan vilken stor panna.
r hon vit och har stor panna, s sgs det ju att man tenderar ha hgre intelligens via extra utbyggd frontallob, du mste vlja vad som r sexigast, insidan eller utsidan
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-02 kl. 16:32.
Citera
2022-07-02, 18:33
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Jadu, vi fr vl se vem som har rtt.
Nr den frsta svenska tjejen r med s r jag 100% p att en majoritet av mnnen kommer vara icke-svenska.

Fel. Det har varit tv asiatiska tjejer med, resten har varit vita kvinnor och mn som har valt vita kvinnor och mn.
Citera
2022-07-03, 04:58
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fast det pminner ju lite om din sjlvbild?, om du inte klarar hra att det finns folk som inte gillar detaljer av en kropp som du i din tur speglar dig sjlv igenom... s beror det frmodligen p att du lider av feminin sjlvknsla/sjlvfrtroende hur gr man nr en tjej/kille angriper en detalj p din kropp som itne gr att ndra p, du kontrar med att plocka fram den innestende defekten hos den personen

r det verkligen bttre med gull-versionen dr svenskarna str & ljuger om allt dom gillar enbart, bara fr att svenska mentaliteten tiger betyder inte det att vi inte kommer att f erfara deras detaljproblem med oss nr dom fr se oss ncka, i UK-versionen fr du en frsmak av verkligheten, nej jag tror inte att vra kulturer skiljer sig t nr det gller normer

Hmm. Fast jag inte hller med dig p mnga punkter skriver du grejer som fr mig att tnka. Och jag hller faktiskt med dig om att den svenska gullvarianten ocks knns jvligt krystad o pinsam. Speciellt den fjantige "boob-connoisseuren" (skningen).
Citera
2022-07-03, 05:01
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Du menar en riktig FB-dase som fr Sofia att st och vrldrypa genom jeansen?

Om man ska g efter av vad kvinnor gillar r det hr och en hyfsad balle. Men de flesta killarna verkar ju helt jvla blsta, s det bli ju katastrof av varje date nd.

I den engelska versionen vad det en tjej som dissade en kille fr att han hade fr stor. Tror han var den frste som kte ut. Han blev helt klart frbannad...hade nog inte vntat sig ngot sdant
Citera
2022-07-03, 05:16
Medlem
Haajibs avatar
r det mycket araber och turkar i serien? Eller r det normalt folk?
Citera
2022-07-03, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
r det mycket araber och turkar i serien? Eller r det normalt folk?
Nej. Du frstr vl sjlv att det hade blivit halshuggning direkt om en arabtjej hade stllt sig naken i svensk TV. Hennes far och brder hade brjat koka oljan och vssat knivarna direkt.
Citera
2022-07-03, 13:58
Medlem
Ngra bilder p kvinnan frn 5e avsnittet

https://www.imagebam.com/view/GA4SKG
Citera
2022-07-03, 22:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx

Hmm. Fast jag inte hller med dig p mnga punkter skriver du grejer som fr mig att tnka. Och jag hller faktiskt med dig om att den svenska gullvarianten ocks knns jvligt krystad o pinsam. Speciellt den fjantige "boob-connoisseuren" (skningen).
Han bottnade inte i det n, eftersom han tyckte om alla typer av fattigmans-brst

Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Ngra bilder p kvinnan frn 5e avsnittet

https://www.imagebam.com/view/GA4SKG
Snygga rhngen, bra armar med rtt spcklager p triceps, pronrv gr bort, fr smal midja, avtndande sm vrtgrdar, fr fasta pojkbrst, kort sagt vltrnade tjejer ser enbart bra ut med klder p

Sofia klr sig kvinnligt, ckligt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-03 kl. 23:22.
Citera
2022-07-04, 01:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Nej. Du frstr vl sjlv att det hade blivit halshuggning direkt om en arabtjej hade stllt sig naken i svensk TV. Hennes far och brder hade brjat koka oljan och vssat knivarna direkt.
Vad trtt du r i hjrnan, fr merparten av turk-tjejerna som skulle f fr sig att ska till Naked attraction lr ju inte vara sekulra och ha sekulra slktingar drefter. 99 % av vra miljoners araber r Fadime fall
Citera
2022-07-04, 03:49
Medlem
Bilder frn de Fem frsta avsnitten.

Avsnitt 1:

Avsnitt 2:

Avsnitt 3:

Avsnitt 4:

Avsnitt 5:

Gifs: https://www.redgifs.com/users/nakeda...?contentView=2
Citera
2022-07-04, 05:10
Bannlyst
Hur kommer det sig att alla mn har sm dasar?
Nstan kines-niv p de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in